Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin tuijottavat vartijat

Vierailija
22.05.2021 |

Kuka nuo Lidlin ulkomaalaiset vartijat on palkannut? Ovat ihan kuin eivät olisi ihmisiä koskaan nähneet ja tuijottavat vanhustenkin ostoksia silmä kovana, jos vaikka joku varastaisi jotain. :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasiya upotti Esan kivikovan sisäänsä piukkaan venäläiskoloonsa ja tokaisi "Ei taida suomilehmillä olla näin ihanaa, haha"

"Eihhh..."

Vierailija
22/28 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin lähes päivittäin lidlissä ruokaostoksilla, tänään unohdin ensin s-marketissa asioituani ostaa sitruunoita ja kermaa joten poikkesin lidliin hakemaan nämä tuotteet.

En ottanut muovipussia kahdelle sitruunalleni sillä minulla oli jo muovipussi s-marketista joten en uskonut tarvitsevani enää uutta jonka ansiosta sain ilmeisesti tämän ulkomaalaistaustaisen keski-ikäisen vartijan perääni maitohyllyllä.

Hän otti minuun tiiviisti katsekontaktia maitohyllyllä kuin ilmoittaakseen että olen tarkkailussa ja lähti kävelemään perässäni kuin saattaen minua itsepalvelukassalle jossa jäi seisomaan päätyyn kassalle jolla asioin viereen katsomaan että maksanko varmasti kaksi sitruunaani ja kermapurkin.

Mielestäni tilanne oli koominen sillä miksi ihmeessä menisin varastamaan lähikaupastani jossa asioin päivittäin niin muutaman sentin arvoisia sitruunoita ja hankkisin täten porttikiellon lähikauppaani?

Kysyin vartijalta lähtiessä haluaako hän varmuuden vuoksi tarkistaa vielä kuittini sillä olihan hän ilmeisen huolissaan sitruunoista mutta ilmeisesti riitti että hän näki minun maksavan nämä.

Eikö kannattaisi enneminkin keskittyä kalja ja elektroniikka varkaisiin kuin vakioasiakkaisiin ketkä käyvät kaupassa päivittäin ruoka ostoksilla?

Vierailija
24/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on tällainen tuijottelu muotia. Englanniksi termi on eye-violence.

Vierailija
25/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vartijat?

Vierailija
26/28 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea asioida jos eivät katso kameran kautta, vaan tuijottavat fyysisesti silmä kovana. Kova silmä?

Vierailija
27/28 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Eerikinkadun Lidlissä on edelleen ne perässä kulkevat vartijat. Oiken näyttäyvät että :Katso nyt sinä vanha nainen minä seuraan ja tarkkailee sinua sinä myymälävaras! 

Vierailija
28/28 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on kanssa. Kädet puuskassa ja jalat leveässä haara-asennossa seisoo.