Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin kohteliaasti kertoa että antamani pakkien syy oli naisen paljastuneessa ylipainossa?

Vierailija
22.05.2021 |

Hän kun nyt tivaa syytä minulta miksi en halua tavata häntä uudelleen...Olemme noin kolmekymppisiä ja tapasimme Tinderin kautta.
Hänen kuvansa eivät mielestäni vastanneet todellisuutta.

Miten olette fiksusti hoitaneet tällaisen vaatimuksen?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tosiaan harvemmin törmää enää siihen ilmiöön kuin joskus ennen, että ihminen onkin livenä miellyttävämmän näköinen. Johtuneeko siitä kun niin moni feikkaa kuvakulmia ja käsittelee kuviaan.

Vierailija
122/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nainen, mutta olen pinnallinen ja ilkeän kulkea vain laihojen naisten kanssa.

Kukaan ei ilkeä kulkea sinun kanssasi, puolituinen.

Eikä sinun kanssasi, kaksituinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi niin, että tindermies oli liian laiha ja lyhyt. Kumpikin ymmärsimme, että ei nyt oikein mätsää.

Vierailija
124/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suopursu kirjoitti:

Jos kuva ei vastaa todellisuutta niin sen voi kertoa. Ei se ole loukkaamista. Sanansa voi toki valita ettei toinen loukkaannu. En muutenkaan ymmärrä että miksi laittaa itsestään kuva deittisovellukseen jossa näyttää esim. laihemmalta ja nuoremmalta.  Parempi laittaa itsestään totuutta vastaava kuva niin voi sitten livenä tavatessaan kohdata sen jonka kuvassa näki tai vielä paljon parempaa. 

Tarkoitus on kohottaa itsetuntoa ja saada tykkäyksiä itseään tasoikkaimmilta kumppaneilta.

Vierailija
125/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan joogaa. Onko se sun harrastus kanssa?

Vierailija
126/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 4v sitten tinderdeiteillä naisen kanssa, joka oli 15kg ylipainoinen. Oli vanhat kuvat ja  tajusin sen heti, kun tapasin hänet. Hän oli nolona jotenkin jne ja alkoi selittelemään kuviaan jne jne. Sanoin anna olla. Itseasiassa sä näytät todella hyvältä. Hän kertoi deittien alussa heti, että kärsii huonosta itsetunnosta jne ja tiesi, että jää kiinni livenä, mutta silti, koska se meidän keskustelu ennen tapaamista tuntui hänestä hyvältä ja kaipaisi seuraa. Ei ollut säälittävä tarkennan nyt heti. Oltiin monta tuntia yhdessä liikenteessä ja käveltiin ja juteltiin. Aika avoimesti heti juteltiin kaikesta ja tuli tunne, että ihan kun olisin aina tuntenut hänet. Kun ilta päättyi, niin hän ei odottanut minulta mitään ja ajatteli mielessään, että toisia deittejä ei tule juttelusta huolimatta.

Sanoin, että olet aidosti niin upea ja hieno ihminen, joten jos saan pyytää, niin lähdetkö deiteille uudelleen. Oletko tosissas. Olen mä. Ja niin mentiin. Sain palautettua hänen harhaiset mielikuvat mitä netissä on. Alettiin myöh seurustelemaan. Kun suhteemme vahvistui, niin hän pyyysi vielä kerran anteeksi sitä tekoaan ja lupasi ettei koskaan valehtele minulle, jos uskon häntä. Sanoin, että alotetaa nollista koko juttu. Mennään deiteille kerran vielä, vaikka ollaan jo tapailtu ja suhde vahvistuu. Tullaan sinne omina itsenämme. Lopuksi sanon, että hän ei ole koskaan ollut ylipainoinen, hän vaan luuli niin. Hän oli laiha kuin mikä. Omakuva heittelee toisilla pahasti.

Oltiin 40v, kun tavattiin

Vierailija
127/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu pskaa. Kukaan nainen ei kysyisi syytä, miehet kyllä kysyy. SPn tarkoitus on taas jälleen kerranpäästä haukkumaan läskejä naisia ja naisia ylipäätään, ja syynä on naisviha.

Vierailija
128/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet ette sano jo siinä ilmoituksessa, että vain hoikat naiset köy? Ja muut rajoitteenne, niin ete tuhlaa naisten ja itsenne aikaa. Sitten alkaa tämä vinkuminen.

Koska eivät halua näyttää että ovat mulgguja. Oikeasti kaikki miehet haluaa sen tason 10 naisen,mutta pnoksi ja seuraneifiksi kelpaa rumempikin.

Vierailija
129/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tyyppi ap, hänellä ei ole muuta kun se pieni ja liian hento kroppa. Päässä ei mitään, sydämmessä ei mitään.

Ja jokin läskifetissi, ei ihminen muuten jaksa joka päivä aloittaa samaa vinkumista. Olisiko niin, että oikeasti häntä kiihottaa jopa sairaalloinen ylipaino, mutta kun tajuaa itsekin fetissin outoden, niin projisoi oman ongelmansa naisten ongelmaksi.

Siitä puhe mistä puute, vanha viisaus mutta kovin tosi.

Vierailija
130/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole loukkaavaa sanoa, ettäolet hieman liian tukeva makuuni. Loukkaavampaa olisi sanoa, että juttusi eivät natsanneet tms. Itsensä voi aina laihduttaa, siinä mielessä se ei ole henkilökohtaista.

Vierailija
131/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mainitsen profiilissani, että harrastan monenlaista liikuntaa. Pyöräilyä, vaellusta, kilpa-ammuntaa, punttisalia yms. Kyllä sen tajuavat ne sohvaperunat, jotka tekstin lukevat, ettei meillä ole mitänä yhteistä jaettavaa. 

Vierailija
132/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot rehellisesti että teidän elämäntavat -ja arvot tuntuvat olevan liian kaukana toisistaan. Sinulle on terveelliset elämäntavat, urheilu ja ulkonäöstä huolehtiminen ilmeisesti tärkeässä asemassa, hänelle ei.

Äläkä tuhlaa hänen aikaansa. (Naisilla on yleensä Tinderissä valinnanvaraa).

Toivottavasti löydän mitä etsit.

Ylipainoinenkin voi urheilla ja elää terveellisesti. Minun jääkaapissani on varmasti terveellisempää ruokaa kuin sinun ja liikuntaakin varmasti harrastan enemmän. Minulla on esim. olohuoneen sijasta liikuntasali, telkkua ja sohvaa ei ole.

Vierailija
133/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot rehellisesti että teidän elämäntavat -ja arvot tuntuvat olevan liian kaukana toisistaan. Sinulle on terveelliset elämäntavat, urheilu ja ulkonäöstä huolehtiminen ilmeisesti tärkeässä asemassa, hänelle ei.

Ylipainoinenkin voi urheilla ja elää terveellisesti. Minun jääkaapissani on varmasti terveellisempää ruokaa kuin sinun ja liikuntaakin varmasti harrastan enemmän. Minulla on esim. olohuoneen sijasta liikuntasali, telkkua ja sohvaa ei ole.

Lääkkeet lihotti ,vai hormoonit, vaikko ferritiini, eiku unettomuus ?

Ylipaino ei ole koskaan terveellistä.

Vierailija
134/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tyyppi ap, hänellä ei ole muuta kun se pieni ja liian hento kroppa. Päässä ei mitään, sydämmessä ei mitään.

Ja jokin läskifetissi, ei ihminen muuten jaksa joka päivä aloittaa samaa vinkumista. Olisiko niin, että oikeasti häntä kiihottaa jopa sairaalloinen ylipaino, mutta kun tajuaa itsekin fetissin outoden, niin projisoi oman ongelmansa naisten ongelmaksi.

Siitä puhe mistä puute, vanha viisaus mutta kovin tosi.

Jep. Etenkin ne puheet hajusta jne väkisin tuo mieleen, että kaveri väsää näitä läskivihaketjuja toinen käsi housuissaan.

Ei se muuten jaksaisi sitä samaa jankutusta, päivästä ja vuodesta toiseen.

Vierailija
135/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein parasta on kertoa syy rehellisesti, jos toinen kysyy. Se auttaa jätettyä käsittelemään pettymystään kaikkein parhaiten. Mikä vika minussa on? Okei, olen liian ylipainoinen. Laihdutanko? Etsinkö sellaisen, joka ei painosta välitä?

Sen sijaan epämääräiset kemiat yms eivät auta jätettyä yhtään eteenpäin. Ei tarvitse silti olla epäkohtelias, ei siis "olet läski" vaan "pidän hoikemmista". Ei "haisit paskalle" vaan "et pidä hygieniastasi tarpeeksi hyvää huolta". Jätetty sitten päättää, mitä tiedolla tekee.

Vierailija
136/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin voit sairastua. Et voi koskaan 100 % kehuskella terveydelläsi, voit jo tietämättäsi kantaa syöpäkasvainta sisälläsi. Sitten ehkä ymmärrät että ulkonäön muutos on aika pientä verrattuna siihen että on vaarassa kuolla.

Joka 8. teistä ylipainoisten ilkkujistakin sairastuu syöpään.

Minä olen lapsesta asti harrastanut liikuntaa monipuolisesti ja harrastanut terveysruokaa 30 vuotta. Silti sairausrumba alkoi 2016. Sitten painokin alkoi nousemaan, syöpälääkkeiden myötä, unettomuuden ja hormonaalisten muutosten. Minulla on 2 hormoneihin vaikuttavaa lääkettä. Kilpirauhanenkin leikattu.

Syön edelleen terveellisesti ja liikun jopa enemmän kuin terveet ystäväni, vaikkakin koen itseni vain varjoksi siitä mitä olin ennen terveenä ja miten kivuton olin.

Vierailija
137/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös koulutuksella on kyllä itselleni väliä. Otan esimerkiksi kaksi samanikäistä naista, nämä ovat toki vanhempia kuin itse, 50-60 vuotiaita. Toinen on köyhä kuin kirkonrotta, ei peruskoulun jälkeistä koulutusta, sairaalloisen lihava, nivelrikosta kärsivä. Nivelrikko varmaan sen sairaalloisen ylipainon myötä tullut. Älylliset kyvyt heikot. 

Toinen nainen on dippainssi, kaupungilla johtava viranhaltija, tasaiset tulot luokkaa 5000-6000e. Hoikka ja melko siro ikäisekseen. Tuollainen jälkimmäinen nainen nuorempana painoksena kelpaisi milloin vain. 

M36, DI.

Vierailija
138/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin voit sairastua. Et voi koskaan 100 % kehuskella terveydelläsi, voit jo tietämättäsi kantaa syöpäkasvainta sisälläsi. Sitten ehkä ymmärrät että ulkonäön muutos on aika pientä verrattuna siihen että on vaarassa kuolla.

Joka 8. teistä ylipainoisten ilkkujistakin sairastuu syöpään.

Minä olen lapsesta asti harrastanut liikuntaa monipuolisesti ja harrastanut terveysruokaa 30 vuotta. Silti sairausrumba alkoi 2016. Sitten painokin alkoi nousemaan, syöpälääkkeiden myötä, unettomuuden ja hormonaalisten muutosten. Minulla on 2 hormoneihin vaikuttavaa lääkettä. Kilpirauhanenkin leikattu.

Syön edelleen terveellisesti ja liikun jopa enemmän kuin terveet ystäväni, vaikkakin koen itseni vain varjoksi siitä mitä olin ennen terveenä ja miten kivuton olin.

Mieti jos oisit ollu huonossa kunnossa kun sairastuit lihava ja huonot elintavat yms , olisitko edes elossa nyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän