Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin kohteliaasti kertoa että antamani pakkien syy oli naisen paljastuneessa ylipainossa?

Vierailija
22.05.2021 |

Hän kun nyt tivaa syytä minulta miksi en halua tavata häntä uudelleen...Olemme noin kolmekymppisiä ja tapasimme Tinderin kautta.
Hänen kuvansa eivät mielestäni vastanneet todellisuutta.

Miten olette fiksusti hoitaneet tällaisen vaatimuksen?

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet ette sano jo siinä ilmoituksessa, että vain hoikat naiset köy? Ja muut rajoitteenne, niin ete tuhlaa naisten ja itsenne aikaa. Sitten alkaa tämä vinkuminen.

Vierailija
102/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen, ja se ei auta jos joku muu sen sanoo ääneen. Paljastat vain oman idioottimaisuutesi, jos tuot asian esille. Anna asian olla, ja siirry eteenpäin. Mut jos paino on tosiaan ainoa syy, miksi et naista hakua tavata, ja muuten tulette toimeen, suosittelen pohtimaan omia arvojasi. Tässä maailmassa harvan kanssa kemiat kohtaavat ja tinderi on maanpäällinen helvetti. Laihdutuksessa tukeminen on sata kertaa helpompaa kun uuden yhtä hyvän naisen löytäminen tinderistä, jos kerran tulitte toimeen muuten hyvin.

Ylipainoinen ehkä tietää olevansa ylipainoinen mutta ei tiedä siitä johtuvaa tasoaan ellei sitä joku kerro.

Miksi minun pitäisi tietää tasoni (jos olisin sinkku)? Jotta ymmärtäisin yrittää (vain) omantasoisiani? Mutta kun minulla on (oli) miehille tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta, eli se tieto ei olisi muuttanut yhtään mitään.

Ei minun miesmakuni ole millään tavalla kiinni omasta painostani tai ylipäänsä ulkonäöstäni. Ainoa, joka sitä on vuosien varrella muuttanut, on ollut oma ikääntymiseni eli sitä mukaa kuin itse olen vanhennut niin myös minua puoleensavetävien miesten ikä on kasvanut. Oikeasti tuo on koominen ajatus, että ihmisen mieltymykset määräytyisivät sen mukaan, miltä hän itse näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuvat hämäävät tai niitä ei katso riittävän tarkasti. Myös kokovartalokuva. Jos muuten kemiat kohtaavat, on sääli pudottaa nainen pelkän painon takia. Ihmiset voivat olla ylipainoisia esimerkiksi sairauden tai hankalan elämäntilanteen takia ja ehkä vain tarvitsisivat tukea painonpudotukseen. Paino muuttuu, mutta jos ajatukset, arvot ja kemia muuten kohtaa, miksi ei antaisi ihmiselle mahdollisuutta ja auttaisi ihmistä painonpudotuksessa. Jokainen ylipainoinen haluaa laihtua ja olla normaali. On typerää olla niin pinnallinen, että katsoisi vaan tätä yhtä asiaa. Itse olen ollut laiha ja paino noussut sairastumisen takia, vaikka teen kaikkeni, että saisin sen putoamaan. Laihdutus ei vain onnistu kaikilla yhtä helposti. Tätä on vaikeaa ymmärtää, jos aina on ollut laiha.

En ikimaailmassa olisi halunnut miestä, joka olisi kokenut minut haluttavaksi vasta laihdutettuaan minut normaalipainoon. Ajatuskin, että hän olisi asettunut minun yläpuolelleni "antamaan minulle mahdollisuuden" ja "auttamaan" on kammottava.

Enkä myöskään halua laihtua, viihdyn juuri tällaisena.

Vierailija
104/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on dumpattu painon takia tänä keväänä. Sääli, koska mies vaikutti täydelliseltä mulle. Olisin tietysti pudottanut painoa ja laihduttanut, joka mulla on muutenkin tarkoituksena. Nyt toivon että mies suostuu tapaamaan mut kesän jälkeen, kun kilot on veke.

On tarkoituksena? Mutta et vieläkään laihduta?

Laihdutan tietysti, mutta saan homman vauhtiin kunhan saan rokotuksen ja voin palata salille, riskiryhmäläisenä en sinne ole menossa ennen kuin saan rokotuksen. Olen ulkoillut ja treenannut kotona, mutta toistaiseksi paino junnaa paikoillaan. Ruokavalio on hankittu fitfarmilta, jne. teen kyllä kaikkeni ja nyt on hyvä motivaatio päällä. Aiemmin keväällä ei ollut kun oli kaikenlaista vaikeaa elämässä meneillään eron ja muuton takia. Jos ei ole lihava, ei tiedä miten vaikeaa on muuttaa monta asiaa samaan aikaan.  

Vierailija
105/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuvat hämäävät tai niitä ei katso riittävän tarkasti. Myös kokovartalokuva. Jos muuten kemiat kohtaavat, on sääli pudottaa nainen pelkän painon takia. Ihmiset voivat olla ylipainoisia esimerkiksi sairauden tai hankalan elämäntilanteen takia ja ehkä vain tarvitsisivat tukea painonpudotukseen. Paino muuttuu, mutta jos ajatukset, arvot ja kemia muuten kohtaa, miksi ei antaisi ihmiselle mahdollisuutta ja auttaisi ihmistä painonpudotuksessa. Jokainen ylipainoinen haluaa laihtua ja olla normaali. On typerää olla niin pinnallinen, että katsoisi vaan tätä yhtä asiaa. Itse olen ollut laiha ja paino noussut sairastumisen takia, vaikka teen kaikkeni, että saisin sen putoamaan. Laihdutus ei vain onnistu kaikilla yhtä helposti. Tätä on vaikeaa ymmärtää, jos aina on ollut laiha.

En ikimaailmassa olisi halunnut miestä, joka olisi kokenut minut haluttavaksi vasta laihdutettuaan minut normaalipainoon. Ajatuskin, että hän olisi asettunut minun yläpuolelleni "antamaan minulle mahdollisuuden" ja "auttamaan" on kammottava.

Olen lihava ja mun mielestä on ihan ok ettei joku halua olla lihavan kanssa. En mäkään halua olla lihava. Sairastumisesta johtuen paino vaan nousi.

Vierailija
106/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat toimia reilusti ja kohteliaasti, niin kerro hänelle mieluummin totuus itsestäsi kuin että alkaisit syyttelemään häntä. Kyseessähän on kuitenkin sinun päätös eli hän haluaa tietää mitä sinun päässäsi liikkuu. Eli nyt vain kerrot hänelle rehellisesti itsestäsi sen, että sinä olet pinnallinen tampio, jolle puolison ulkonäkö on elämässä kaikkein tärkeintä.

Vierailija
107/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja mun mielestä on ihan ok ettei joku halua olla lihavan kanssa. En mäkään halua olla lihava. Sairastumisesta johtuen paino vaan nousi.

Mikä sairaus?

Vierailija
108/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet ette sano jo siinä ilmoituksessa, että vain hoikat naiset köy? Ja muut rajoitteenne, niin ete tuhlaa naisten ja itsenne aikaa. Sitten alkaa tämä vinkuminen.

Täällähän on monesti sanottu, että tuommoisen asian ilmoitus karkottaa ne normaalipainoisestkin. Samallalailla kuin jos ilmoitat pitäväsi lihavemmista, lihavat eivät halua olla fetisistin kanssa. Nämä asiat joudutaan siis peittämään ja valita "hiljaisesti". Joillain on vain ikävä tapa myös peitellä lihavuuttaan, että ne jotka tuhdimmista pitävät, missaavat semmoiset, koska kuvat on otettu niin että peitetään se oma lihavuus.

Vierailija
109/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten tulitte juttuun, hän tietää että syy oli ulkonäössä. Ei sitä tarvitse erikseen kertoa. Osa voi ihan masentuakin tommosesta.

Vierailija
110/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kerrankin poikkeuksellinen mies tässä maailmassa ja tekisit läskin onnelliseksi. Jokainen meistä tietää miten ikävää ja loukkaavaa on, kun joku arvostelee ulkonäön takia. Katsoisit pintaa syvemmälle. Mitä jos se nainen onki sun elämän nainen? Paras p*no jne. Miettisit vielä. 

Vierailija
111/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina ihmetyttänyt se, että miehet hyväksyvät kumppanikseen vaikka minkä näköisen suden, kunhan tämä vain on normaalipainoinen. 

Miellyttivätkö naisen kasvot sinua? Oliko hän muuten mukavan oloinen? 

Jos vastaus on kyllä, niin luota siihen, että hän vielä laihtuu ja tapaa uudestaan.

Jos naisen naama ei miellytä, niin ei laihtuminenkaan tee hänestä viehättävää. 

Vierailija
112/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot rehellisesti että teidän elämäntavat -ja arvot tuntuvat olevan liian kaukana toisistaan. Sinulle on terveelliset elämäntavat, urheilu ja ulkonäöstä huolehtiminen ilmeisesti tärkeässä asemassa, hänelle ei.

Äläkä tuhlaa hänen aikaansa. (Naisilla on yleensä Tinderissä valinnanvaraa).

Toivottavasti löydän mitä etsit.

Vierailija
113/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on niin typerä, että oikein tivaamalla tivaa jotain erityistä syytä, mikset halua tavata uudestaan, niin voit aivan hyvin kertoa, että hän ei viehätä sinua ulkoisesti. Voi olla että nainen pahoittaa mielensä, mutta voi olla että oppii myös jatkossa olemaan kysymättä kysymyksiä, joihin ei oikeasti halua saada vastauksia.

Henkilökohtaisesti en tajua, miksi jotkut alkavat tivaamaan jotain syitä pakeille ekojen treffien jälkeen. Ennen kaikkea en ymmärrä, että miksei se kemian puuttuminen riitä syyksi. En minä ainakaan läheskään aina edes tiedä, miksi joidenkin ihmisten kanssa kemiaa on, mutta joidenkin kanssa ei sitten yhtään. Pitäisikö tuossa vaiheessa alkaa päästään keksimään toisesta jotain oleellista vikaa, jos se kemian puuttuminen ei selityksenä kelpaa?

Vierailija
114/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan, että vaikka kemiat kohtasivat ja pidin sinusta ihmisenä, arvostan kuitenkin näiden piirteiden lisäksi enemmän sitä, että henkilö jota deittailen, on laiha. Minulle on tärkeää, että ihminen näyttää hyvältä ja minua hävettää liikkua ihmisen kanssa, jolla on ylipainoa. Ajattelen, että minä hoikkana ihmisenä olen lihavia parempi ihminen ja minulla ei riitä ymmärrystä ketään kohtaan, joka voisi joskus, syystä tai toisesta, lihoa ylipainoiseksi. Eiköhän asia sillä tule selväksi. 

No nyt on semmosta uhriutumista että oksat pois.

Oon itse hoikka ja viimeisimmät pari poikaystävää olleet n 20 kiloa ylipainoisia, ei se ole ulkonäöllisesti haitannut, ihan komeita silti. Enemmän haittasi se yleinen flegmaattisuus, kuorsaus, jaksamattomuus ja ruuasta vinkuminen, mitään terveellistä ei suostuttu syömään. Ei se ulkonäkö vaan elämäntavat.

Ap saa mielestäni vaatia vaikka mallin mittoja, jos haluaa, eri asia on onko se fiksua vai ei.

Vierailija
115/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kerrankin poikkeuksellinen mies tässä maailmassa ja tekisit läskin onnelliseksi. Jokainen meistä tietää miten ikävää ja loukkaavaa on, kun joku arvostelee ulkonäön takia. Katsoisit pintaa syvemmälle. Mitä jos se nainen onki sun elämän nainen? Paras p*no jne. Miettisit vielä. 

Sekä tuntuu sit mukavalta, kun mies vuosien kuluttua sanookin ettei toisen ulkonäkö ole ikinä miellyttänyt, mutta sainpahan ainakin pllua?

Vierailija
116/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä tuntuu sit mukavalta, kun mies vuosien kuluttua sanookin ettei toisen ulkonäkö ole ikinä miellyttänyt, mutta sainpahan ainakin pllua?

So what, siihen voi sitten nainen todeta, että sainpahan ainakin munaa.

Vierailija
117/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja, ideoita. 1. Jätä sanomatta. Jos hän on kovin nuori ja pelkäät että hän saa syömishäiriön tai se pahenee kun sanoo. 30+ aikuinen kestää paremmin muiden arvion. 2. Sano valokuvista, ettei täsmää tähän päivään. 3. Jos olet laiha ja nuori, näet muut helposti tukevana. Silti voit hakea mitä haluat, että se miellyttää sinua. 4. Sanomalla lyhyesti totuus, parilla sanalla, jotka on muotoiltu. Toisen raivoamista ja tivaamista ei ole pakko kuunnella. Lisäkysymyksiin ok vastata lyhyesti, mutta ei tarvitse jäädä sinne juttelemaan.

Vierailija
118/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sitä on valita keneen ihastuu tai rakastuu, ulkonäkö on se eka asia, jonka merkitys katoaa kun ollaan yhdessä pidempään. toki se on kiva jos puoliso on kaunis tai komea, ja kemiaa pitää olla, mutta joskus jotain odottamatonta voi löytää sieltä mistä ei osannut sitä etsiä.  

Vierailija
119/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten 10 nainen, mutta paino mättää, on parasta mitä tinderistä löydät. hänestä ei kilpailla, mutta saat siitä hyvän mimmin ittellesi kunhan treenaatte ne extrakilot veks, puol vuotta ja homma kunnossa

Vierailija
120/138 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuva ei vastaa todellisuutta niin sen voi kertoa. Ei se ole loukkaamista. Sanansa voi toki valita ettei toinen loukkaannu. En muutenkaan ymmärrä että miksi laittaa itsestään kuva deittisovellukseen jossa näyttää esim. laihemmalta ja nuoremmalta.  Parempi laittaa itsestään totuutta vastaava kuva niin voi sitten livenä tavatessaan kohdata sen jonka kuvassa näki tai vielä paljon parempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan