Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin kohteliaasti kertoa että antamani pakkien syy oli naisen paljastuneessa ylipainossa?

Vierailija
22.05.2021 |

Hän kun nyt tivaa syytä minulta miksi en halua tavata häntä uudelleen...Olemme noin kolmekymppisiä ja tapasimme Tinderin kautta.
Hänen kuvansa eivät mielestäni vastanneet todellisuutta.

Miten olette fiksusti hoitaneet tällaisen vaatimuksen?

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoiseen jankkaamiseen pidä antaa mitään syytä. Jos sanot, että ei koska olet lihava, niin sitä seuraa vain "mutta muuten olisit kiinnostunut".

Tämähän on ihan feissarien tekniikkaa. Otetaan väitteitä ja puretaan ne, jolloin logiikan mukaan sulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin myöntää että toinen on oikeassa.

Joten älä perustele. Sanot vaan että ei, tästä ei tule pidempää suhdetta.

Vierailija
82/138 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus. Sitä naiset arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ylipainoinen nainen ja tinderissä. Siellä tullut selväksi että paino on ihmisen tärkein ominaisuus. Itselläni on isoja ongelmia pudottaa painoa, stressaava elämäntilanne lapsen kanssa yh:na, jne. Itse ajattelen että minulla olisi silti jotain ihmisarvoa tässä maailmassa, mutta ilmeisesti ei. Ainoa vaihtoehto on laihduttaa.

Vierailija
84/138 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä kumppania on vaikeaa löytää, aina on jotain. Painon voi onneksi korjata, mutta v*ttumaisuus luonteena, epäsopivat arvomaailmat, älykkyys jne., niitä sen sijaan ei voi jälkikäteen oikein hankkia, muuttaa tai korjata. Varsinkin fiksuja naisia on vaikeaa löytää, joilla hyvä työ. Jos löysit muuten ihanan naisen, ja tämä paino tosiaan ainoa este, kannattaisi ehkä kuitenkin vielä harkita asiaa. Olen ollut sinkkuna pitkään ja huomannut, että ihmistä jonka kanssa jutut menevät yhteen, on oikeasti TODELLA vaikeaa löytää. Ehkä tapaisin vielä toiseen kertaan, tai tiedustelisin kautta rantain miten hän suhtautuu harrastuksiin, erityisesti liikuntaan. Olisin empaattinen ja huomioisin koronan vaikutuksen, monelle tämä aika on ollut tosi vaikeaa ja on saattanut jumittua kotiin. Kyselisin lähtisitkö joskus lenkille mukaan, jne. Jos suhtautuu myönteisesti, ottaisin sen merkkinä että tosiaan haluaa päästä takaisin kuntoon, koska jokainen ylipainoinen haluaa päästä siitä painolastista eroon. Jokaisella lihavalla painonpudotus painaa taustalla ajatuksena, tiedän koska itse olin ennen lihava. En kuitenkaan sanoisi syyksi lihavuutta sille että ei kiinnosta. Mitä jos hän laihduttaa, törmäätte uudelleen, sitten sulla ei ainakaan oo mitään mahiksia kun hän tietää että paino oli sulle aiemmin esteenä? Jättäisin tilanteen auki tai sanoisin, etten ole vielä valmis suhteeseen. -Mies45

Vierailija
85/138 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidän normaalipainoisista naisista, ja valitettavasti kuvasi eivät vastanneet odotuksiani. Kaikkea hyvää ja moikka."

Kuinka vaikeaa tämä on? Oletko joku ihan selkärangaton matomies?

Vierailija
86/138 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro totuus. Sitä naiset arvostaa.

Ei kaikki arvosta, ei miehet eikä naiset. Joskus kannattaa sanoa jotain muuta. Selittelyjä ja valheesta kiinni jäämistä harva arvostaa.

Vierailija
87/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on dumpattu painon takia tänä keväänä. Sääli, koska mies vaikutti täydelliseltä mulle. Olisin tietysti pudottanut painoa ja laihduttanut, joka mulla on muutenkin tarkoituksena. Nyt toivon että mies suostuu tapaamaan mut kesän jälkeen, kun kilot on veke.

Vierailija
88/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut on dumpattu painon takia tänä keväänä. Sääli, koska mies vaikutti täydelliseltä mulle. Olisin tietysti pudottanut painoa ja laihduttanut, joka mulla on muutenkin tarkoituksena. Nyt toivon että mies suostuu tapaamaan mut kesän jälkeen, kun kilot on veke.

Sanoiko mies ihan suoraan, että olet lihava?

Vierailija
89/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen. Sitten kun satut lihomaan uudestaan niin hän jättää sinut uudestaan. Järki käteen ja parempi mies hakuseen.

Vierailija
90/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan niin kuin asia on. Kyllä aikuisen ihmisen pitää totuus kestää. Voisi olla hyväkin niin ehkä itsekin havahtuisi epäterveellisiin elämäntapoihinsa.

Ei ole fiksua käytöstä. Kaikkea ei tarvitse sanoa suoraan. Jos aikuinen ihminen jatkaa lapsellista tivaamista "miksi miksi miksi", niin estot päälle ja eteenpäin. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, jos toinen sanoo, että "nyt ei natsannut".

Vierailija
91/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi joskus niin, että sanoin miehelle kohteliaasti, ettei natsannut ja hyvää jatkoa sinulle. Syynä oli hänen repaleinen ja kulahtanut paita, sekä ruuan maiskuttaminen ja niin vain hän rupesi ihan itse aggressiivisesti jankkaamaan, että hän taisi olla liian lyhyt, liian lihava, liian rumat hampaat jne., vaikka syy ei ollut siinä mitä hän luuli.

Vierailija
92/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että oot liian hintelä kantamaan häntä kynnyksen yli ja toisin päin ei käy.

Vierailija
93/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko mies ihan suoraan, että olet lihava?

Ei sanonut suoraan, mutta asia tuli toista kautta ilmi yhteisen tutun kautta. Itseäni harmittaa, koska tämä paino-ongelma muutenkin hankaloittaa elämääni, mutta painoa on hyvin vaikea saada putoamaan. Kesälomalla on sitten onneksi enemmän aikaa treenata. Ruokavalio on kunnossa kyllä. 

Vierailija
94/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole lakanut syitä kertomaan kellekään. Totean, etten usko meistä olevan suhteeseen. Kiitän siihenastisesta ja toivotan kaikkea hyvää jatkossa.

Vierailija
95/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen, ja se ei auta jos joku muu sen sanoo ääneen. Paljastat vain oman idioottimaisuutesi, jos tuot asian esille. Anna asian olla, ja siirry eteenpäin. Mut jos paino on tosiaan ainoa syy, miksi et naista hakua tavata, ja muuten tulette toimeen, suosittelen pohtimaan omia arvojasi. Tässä maailmassa harvan kanssa kemiat kohtaavat ja tinderi on maanpäällinen helvetti. Laihdutuksessa tukeminen on sata kertaa helpompaa kun uuden yhtä hyvän naisen löytäminen tinderistä, jos kerran tulitte toimeen muuten hyvin.

Ylipainoinen ehkä tietää olevansa ylipainoinen mutta ei tiedä siitä johtuvaa tasoaan ellei sitä joku kerro.

Vierailija
96/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuvat hämäävät tai niitä ei katso riittävän tarkasti. Myös kokovartalokuva. Jos muuten kemiat kohtaavat, on sääli pudottaa nainen pelkän painon takia. Ihmiset voivat olla ylipainoisia esimerkiksi sairauden tai hankalan elämäntilanteen takia ja ehkä vain tarvitsisivat tukea painonpudotukseen. Paino muuttuu, mutta jos ajatukset, arvot ja kemia muuten kohtaa, miksi ei antaisi ihmiselle mahdollisuutta ja auttaisi ihmistä painonpudotuksessa. Jokainen ylipainoinen haluaa laihtua ja olla normaali. On typerää olla niin pinnallinen, että katsoisi vaan tätä yhtä asiaa. Itse olen ollut laiha ja paino noussut sairastumisen takia, vaikka teen kaikkeni, että saisin sen putoamaan. Laihdutus ei vain onnistu kaikilla yhtä helposti. Tätä on vaikeaa ymmärtää, jos aina on ollut laiha.

Mä annan mahdollisuuden: Hoida sairaudet, hankala elämäntilanne ja paino kuntoon ja tule sitten juttelemaan.

Vierailija
97/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon suoraan., mutta hyvin hienotunteisesti.

"Hei Tinder-mies Kuvissasi, jotka on otettu 20-30 vuotta ja kiloa sitten näytit hyvältä ja pidin hiuksistasi, joita ei ole ollut enää pitkään aikaan."

Vierailija
98/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen, ja se ei auta jos joku muu sen sanoo ääneen. Paljastat vain oman idioottimaisuutesi, jos tuot asian esille. Anna asian olla, ja siirry eteenpäin. Mut jos paino on tosiaan ainoa syy, miksi et naista hakua tavata, ja muuten tulette toimeen, suosittelen pohtimaan omia arvojasi. Tässä maailmassa harvan kanssa kemiat kohtaavat ja tinderi on maanpäällinen helvetti. Laihdutuksessa tukeminen on sata kertaa helpompaa kun uuden yhtä hyvän naisen löytäminen tinderistä, jos kerran tulitte toimeen muuten hyvin.

Ylipainoinen ehkä tietää olevansa ylipainoinen mutta ei tiedä siitä johtuvaa tasoaan ellei sitä joku kerro.

Häbnen ei tarvitse tietää "tasoaan", koska se ei ole mikään objektiivinen tosiasia vaan vaihtelee eri ihmisten silmissä.

Vierailija
99/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan miten asia ja asia koskee ylipainoasi.

Vierailija
100/138 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tarkoituksena? Mutta et vieläkään laihduta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme