Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin kohteliaasti kertoa että antamani pakkien syy oli naisen paljastuneessa ylipainossa?

Vierailija
22.05.2021 |

Hän kun nyt tivaa syytä minulta miksi en halua tavata häntä uudelleen...Olemme noin kolmekymppisiä ja tapasimme Tinderin kautta.
Hänen kuvansa eivät mielestäni vastanneet todellisuutta.

Miten olette fiksusti hoitaneet tällaisen vaatimuksen?

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiai, nyt meni läskeillä tunteisiin, hih...

Vierailija
22/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miten asiat on. ” Kuvasi eivät vastanneet todellista ulkonäköäsi, ja todellisuus ei vastannut omia kriteereitäni. Pinnallista tai ei, tämä on oleellinen seikka minulle parinmuodostuksessa ja mielestäni huono tapa aloittaa seurustelu, samaan tapaan kuin iän tai jonkun muun henkilökohtaisen ominaisuuden vääristely deittiprofiilissa.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aloittaja järkeilee ihan kohtuullisesti. Vai olisiko kylmästi vaan sanottava, että olet liian läski?

T: Itsekin lihava.

Kyllä, juuri näin. Kylmästi vaan totuus kasvoille haukkumalla.. Ei,vaan voihan asian tosiaan ilmaista kauniimminkin ja ehkä se herättää naisessa pienen kipuilun jälkeen ajatuksen: ehkä minun pitäisi tehdä elämäntaparemontti itsenikin vuoksi.. Sanoisin itse vain että etsin valitettavasti hoikempaa/urheilullisempaa naista, mutta jos olet kiinnostunut liikkumaan itsesi tähden, voidaan lähteä yhdessä vaikka salille..Siinähän ne treffit sujuisivat yhdessä ähisten.

Vierailija
24/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakit ovat loukkaus!

Narsisteille, ei normaaleille ihmisille.

Vierailija
25/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juttua yhden tyypin kanssa ja oltiin aika ihastuneitakin puolin toisin. Sitten hän kysyi, että voisinko ajatella laihtuvani hiukan, kun hän on itse niin ruipeloa mallia. Keskustelimme aiheesta ihan vakavasti, mutta jotenkin mulle tuli sellainen olo, että arvostaa laihuutta enemmän kuin esim. persoonallisuutta.

Myöhemmin yritti saada mua takaisin, koska sanoi, että olen luonteeltani niin viehättävä ettei halua päästää mua menemään. No, mä torppasin jutun siihen, että sanoin pelkääväni, että esim. synnytyksen jälkeen tuuppaa mut ulkoruokintaan, jollen palaudu entisiin mittoihini mahdollisimman pian.

Vierailija
26/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia turhaan alipainoinen kirjoitti:

Kysymyshän kuuluu: miksi profiilissasi ei lue että lievästikään ylipainoiset älkää vaivautuko ennenkuin olette tiputtaneet vähintään normaalipainon ylärajalle,jos vaatimus ei kuitenkaan ole alipaino, sekä tarkka selonteko ruokavaliosta,liikuntatottumuksista,jne. Jos aloitus ei ole provo, niin vastaavia tilanteitahan on varmasti paljon. Joten ole reilu muita kohtaan ja kerro, mitä oikeasti etsit tai kysy jo ennen treffejä, onko kuva kuinka vanha,onko painoa yli sallitun kuorman ja sitä rataa. Säästät naisen mielipahalta kun et idioottimaisesti vain feidaa, mutta toisaalta-jos nyt vain kertoisit hänelle suoraan elämän kovat tosiasiat siitä,että vain tavallinen olet pinnallinen panoseuraa hakeva sika ja että vika ei ole naisen laiskuudessa itsestään huolehtimisen suhteen vaan sinun korviesi välissä. Koita nyt silti jaksaa,vaikka onkin noin vaikeaa.

Koska oletuksena nettideittailussa on, että henkilön profiili vastaa sitä todellisuutta, joka treffeille saapuu. Deittiprofiilin pitää vastata iältään, persoonallisuudeltaan, ulkonäöltään ja muilta ilmi tulevilta mitattavilta ominaisuuksisltaan sitä ihmistä, jonka tapaat livenä. Joillekin ylipaino on kriteeri, toisille ikä, jollekin muulle joku muu seikka. Koska emme tiedä mitä muut vaatii, on oleellista olla profiilissaan rehellinen, tai muuten tuhlaa sekä omaa, että muiden aikaa.

Vierailija
27/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, kylläpäs nyt meni siiderivalaiden ihon alle oikein kunnolla, sori siitä, heh!

Onko nyt päivä pelastettu. Sai möyhkätä lihavuudesta, huh, wou. Onko sulla muita harrastuksia kuin miettiä muiden ihmisten lihavuutta aamusta iltaan?

Vierailija
28/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varallisuuteni ei riitä ylläpitämään elintasoasi"

Vierailija
29/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle lahjaksi vaaka.

Vierailija
30/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit että:

"Oli tosi kiva tavata sinut, mutta valitettavasti en kokenut sellaista yhteyttä mitä etsin tulevalta suhteeltani. Toivottavasti sinäkin löydät sen oikean. Hyvää kesää ja jatkoa sinulle :)!"

Tuo olisi ainakin minusta kiva viesti saada. Vaikka sinua häiritsi naisen paino niin kaikkia miehiä se ei välttämättä häiritse.

Miksi emme olisi ystävällisiä kun kohtaamme muita? Kaikilla meillä on yksi elämä, haluamme kokea rakkautta ja hyväksyntää. Ei tahallisesti satutettaisimme toisiamme ❤

Vierailija
31/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on retardi

Sitä emme saane ikinä tietää toisin kuin tämän, että fättis-mammat triggeröityi oitis.

Vierailija
32/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miettinyt,että nainen ehkä halusi tavata juuri sinut vain siksi, että huono itsetuntoisena painonsa tähden ajatteli,että hänen on vain tyydyttävä sinuun? Jos hän olisi laiha,hyvävartaloinen ja niillä ominaisuuksilla varustettu,joiden takia lähdt treffeille, luuletko että hän olisi sinuun yhä päätynyt? Itse olen pelkkää huonoa itsetuntoani tehnyt typeriä valintoja(olin laiha,kauniskin ja monelle olisin nuorempana muuten kelvannut,mutta se itsetunnon puute..) lopputulemana se, että sellainen mies,joka ei minua tällaisenani rakasta, sisäisine arpineni kaikkineen, voi etsiä sopivampaa seuraa muualta- yksin ei ole silti  tarvinnut olla. Itselleni miehen lihaskunto ei koskaan ole ollut kriteeri, (äijätestot=vähä-älyisyys/tunnevammat 90% tapauksissa) lähinnä ovat tehokas karkoite-itsekeskeiset,pinnalliset ja ulkomuotoa tuijottavat henkilöt ovat melko sieluttomia, mutta ehkä ap senkin vielä elämänsä varrella tajuaa.

Vierailija
33/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun sanot, on hänellä oikeus tietää.  Että säilytät oman fiksuutesi ettet loukkaa, siihen voi haljeta.  Minua ei ole paljoakaan loukattu, sanon vaan ettei naiset niin helposti masennu.

Vierailija
34/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vuosia turhaan alipainoinen kirjoitti:

Kysymyshän kuuluu: miksi profiilissasi ei lue että lievästikään ylipainoiset älkää vaivautuko ennenkuin olette tiputtaneet vähintään normaalipainon ylärajalle,jos vaatimus ei kuitenkaan ole alipaino, sekä tarkka selonteko ruokavaliosta,liikuntatottumuksista,jne. Jos aloitus ei ole provo, niin vastaavia tilanteitahan on varmasti paljon. Joten ole reilu muita kohtaan ja kerro, mitä oikeasti etsit tai kysy jo ennen treffejä, onko kuva kuinka vanha,onko painoa yli sallitun kuorman ja sitä rataa. Säästät naisen mielipahalta kun et idioottimaisesti vain feidaa, mutta toisaalta-jos nyt vain kertoisit hänelle suoraan elämän kovat tosiasiat siitä,että vain tavallinen olet pinnallinen panoseuraa hakeva sika ja että vika ei ole naisen laiskuudessa itsestään huolehtimisen suhteen vaan sinun korviesi välissä. Koita nyt silti jaksaa,vaikka onkin noin vaikeaa.

Koska oletuksena nettideittailussa on, että henkilön profiili vastaa sitä todellisuutta, joka treffeille saapuu. Deittiprofiilin pitää vastata iältään, persoonallisuudeltaan, ulkonäöltään ja muilta ilmi tulevilta mitattavilta ominaisuuksisltaan sitä ihmistä, jonka tapaat livenä. Joillekin ylipaino on kriteeri, toisille ikä, jollekin muulle joku muu seikka. Koska emme tiedä mitä muut vaatii, on oleellista olla profiilissaan rehellinen, tai muuten tuhlaa sekä omaa, että muiden aikaa.

Oletko aina ollut huono oikoluvussa vai iskikö vasta palstan myötä? Jos ei ole kykyä profiilissaan suoraan ilmaista,että etsii hoikkaa,terveelliset ja urhelulliset elämäntavat omaavaa ihmistä,niin melko turhaa itkua jälkeenpäin. Etkö ole kuullut? Älä koskaan oleta-mitään.

Vierailija
35/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit äitimuorisi peräkamarista. Sinulle kelpaisi se lihavakin, mutta kun et ketään saa. Nyt vaihtamaan äitimuorisi yövaipat ja katselemaan euroviisuja.

Vierailija
36/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, kylläpäs nyt meni siiderivalaiden ihon alle oikein kunnolla, sori siitä, heh!

Onko nyt päivä pelastettu. Sai möyhkätä lihavuudesta, huh, wou. Onko sulla muita harrastuksia kuin miettiä muiden ihmisten lihavuutta aamusta iltaan?

Kiitos kysymästä, minulla on sekä harrastuksia että töitä. Tässä nyt oli tapaus, jossa nainen valehtelee painonsa. Kun mies valehtelee pituutensa, teko täällä oikeutetusti tuomitaan, olkaamme siis tasapuolisia tässä asiassa. Jos olet lihava tai lyhyt, älä valehtele, sopiiko, öyhöttäjä?

Vierailija
37/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiai, nyt meni läskeillä tunteisiin, hih...

No ei tällä läskillä ainakaan mennyt mutta miksi pitäisi toista ehdoin tahdoin loukata ja sanoa että syy on ylipainossa. Miehet nyt osaa muutenkin valehdella mennen tullen niin joku pueninvalkoinen valhe nyt ei tunnu missään.

Vierailija
38/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se miesten pituus ja kalju, pakit kaikille lyhyille sekä kaljuille vai?

Vierailija
39/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen onko aloitus totta, meneepä aihe kummasti ihon alle ihmisillä. Miksi? Samalla tavallahan me naisetkin valikoidaan miehiä joita pidämme viehättävänä, se on osa seksuaalisuutta. Itse ainakin pettyisin jos mies huomattavasti eroaisi siitä miltä näyttää kuvissaan.

Vierailija
40/138 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, minulla on sekä harrastuksia että töitä. Tässä nyt oli tapaus, jossa nainen valehtelee painonsa. Kun mies valehtelee pituutensa, teko täällä oikeutetusti tuomitaan, olkaamme siis tasapuolisia tässä asiassa. Jos olet lihava tai lyhyt, älä valehtele, sopiiko, öyhöttäjä?

Missä kohtaa aloitusta on väitetty,että nainen on kysyttäessä valehdellut painonsa? Jos aloittaja on tyhmyyttään uskonut mahdollisesti vuosikymmenen vanhaan pelkkään kasvokuvaan, niin mikä oli ongelma? Kasvokuva ei ole vartalokuva-jos sellaista kaipaa,niin sitten sitä pyydetään tai tietoja painoindeksistä. Ilmeisesti aloittaja ei ole pyytänyt kumpaakaan-seuraavalla kerralla sitten viisaampana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän