***ENSIKOIDEN LAUANTAI***
Kommentit (27)
Eli heippa vaan kamut!
Täällä tosiaan viikonloppuaan sinkkuleva amy, jonka pitäis muka olla saikulla. Melkein nauroin ääneen tänään kun olin möksällä äidin ja isän kanssa jatkamassa sitä meidän grillikatosprojektia ja viitisen tuntia naulasin lautoja siihen katoksen " seinään" - omissa töissä pääsis helpommalla! ;o) Mutta toki on eri asia naputtaa vasaraa nollat taulussa ja istua aina kun siltä tuntuu kuin olla töissä koko ajan skarppina muksujen kanssa. Nyt tosiaan kuitenkin oikee käsi niin kipee, että onneks meitin autossa on automaattivaihteet: ei enää kykenis vaihtaa vaihdetta. Ja saattoipa olla väsymyksellä osuutensa, kun kotiin ajaessa rullasin yhden fasaanikanan hengiltä. =( Enpä ole aiemmin moista kokenutkaan. Ja mies kysyi puhelimessa, kun sille soitin, että tuliko autoon jälki? Siis vain mies voi kysyä ekaks tuollaista! *Ymh!*
Eilisilta olikin kyllä vallan leppoisa: katselin reissun ajalta kerääntyneitä sarjoja kuten Teharia ja Bad Girlsiä, söin suklaata ja mesettelin tuon meitin Poppiksen kanssa. Siis ei hassumpaa! :o) Kiva muuten, jos saadaan sinnekin lisää porukkaa! Ja huomenna olis tarkoitus lähtee Ikeaan ja Jumboon shoppaileen - jostainhan se viileä paikka on löydyttävä... ;o)
Viipero, kyselit " toispuoleisesta" masusta. Kyllä mulla kans tuntuu ihan selkeesti vaavin pää ja selkä tuossa oikealla puolella kyljessä. Lääkärit edelleen väittää, että se ois peppu, mutta kyllä mä potkuista erotan, etä se on pää. Tuskin (tai ainakin toivottavasti) meinaan meidän tyypillä on niin isot korvat, että niiden heiluminen tuntuis ja näkyis koko ajan tuolla alavatsalla. Siis edelleen meillä ollaan perätilassa, vaikka arvon tohtoorit muuta väittävätkin.
Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että täytyy hilata ittensä suihkun kautta petiin, ei oikein silmät pysy auki ja ajatus tahmaa oikein kunnolla. Palailen siis huomenissa. Voikaahan taas hyvin!
-Amy ja raksaVekara, rv 30+2
mun piti kysäistä eilisestä viestistäsi, että ihanko oikeesti teillä on yli 380 neliöinen kämppä? Ihan mieletön, jos on!
-Amy pohdiskelee...
Nyt ei kyllä kommentoinnista tule mitään, kun naurattaa niin paljon Amyn vauva, joka lerputtelee jättikorviaan kohdussa :) Ehkä ne tosiaan on potkuja, eikä korvan heilautuksia...
Söin juuri jättikupillisen suklaajäätelöä, kermavaahtoa ja suklaakastiketta, nam! Muhkullekin tuntui maistuvan, koska se heräsi heti syönnin jälkeen :) Mutta en tosiaan nyt jaksa kommentoida mitään, kun kaksi varsin vilkasta työpäivää takana.. Ehkä illemmalla sitten.
Kandi & muhku 21+4
Ja sen siitä sit saa, kun kirjoittelee epämääräisiin aikoihin, mä näköjään kirjotankin mitä sattuu... Siis meitillä on neliöitä ihan vaan vähän päälle 80 :DD
Tänään on ollu jotenkin huono päivä mulle ja Ahaalle, tai johan se eilen illalla alkoi, kun oli jotenkin vähän huono olo. Tänään oon saanut sitten kunnolla tuntumaa " mahan kovettumis supistuksiin" . Vaikka käytännössä koko päivän oon ottanut lähinnä levon kannalta, vähän väliä vetää mahan ihan kovaksi :( Jospa se työviikko sittenkin vaatii veronsa, ja saattaa se eilinen uiminenkin vaikuttaa :( Ei tämmönen oo kivaa!
Ai juu, kiva kun Queiro oli käynyt moikkaamassa! Kiva kuulla, että elo on sujunut mukavasti pikkuisen kanssa.
Sippuliinilla on jännät paikat, mahtookohan olla lähtö lähellä?!
Aliinalle tervetuloa takas Suomeen!
Päivällä oli ihmetelty myös autoon mahduttautumista :) Kyllä se on kumma, että mitä pienempi ihminen, sitä enemmän se " vie tilaa" kaikkine tavaroineen ;)) Kalliiksi tulee kun autokin käy pieneksi itse kullakin :) Ja se turvakaukalo vie muuten takanakin yllättävän paljon tilaa, etupenkin selkänojan sai meidän Golfissa hilata melko pystyyn, että kaukalo mahtuu hyvin, eikä sinne eteen sitä jalkatilaakaan sit enää mitenkään liikaa jää... Ja veljeltäni olen kuullut, että sit vasta ne " ongelmat" Golfin kanssa alkaa, kun taakse pitää saada kaukalosta seuraava turvaistuin... Jospa me enskat mennään porukalla autokaupoille hankkimaan tilvamapaa kuljetuskalustoa perheelle ;))
Vielä vähän ON: (vaikka sitä alkuun taisi tullakin) Ahaa on ollut tänään taas jotenkin hiljaisempi... Toki se siellä aina sillon tällön antaa jotain pieniä merkkejä itsestään, mutta on se välillä ollut paljon aktiivisempikin... No, kai se vaan vaihtelee, että välillä on vilkkaampia päiviä ja välillä otetaan enempi levon kannalta :/ (Ja aiheutetaan samalla harmaita hiuksia meikäläiselle...)
Hauskaa launtai-iltaa, mikäli nyt joku vielä on hereillä ja koneella!
t. Ope + Ahaa rv 30+5
Ja sen siitä sit saa, kun kirjoittelee epämääräisiin aikoihin, mä näköjään kirjotankin mitä sattuu... Siis meitillä on neliöitä ihan vaan vähän päälle 80 :DD
Tänään on ollu jotenkin huono päivä mulle ja Ahaalle, tai johan se eilen illalla alkoi, kun oli jotenkin vähän huono olo. Tänään oon saanut sitten kunnolla tuntumaa " mahan kovettumis supistuksiin" . Vaikka käytännössä koko päivän oon ottanut lähinnä levon kannalta, vähän väliä vetää mahan ihan kovaksi :( Jospa se työviikko sittenkin vaatii veronsa, ja saattaa se eilinen uiminenkin vaikuttaa :( Ei tämmönen oo kivaa!
Ai juu, kiva kun Queiro oli käynyt moikkaamassa! Kiva kuulla, että elo on sujunut mukavasti pikkuisen kanssa.
Sippuliinilla on jännät paikat, mahtookohan olla lähtö lähellä?!
Aliinalle tervetuloa takas Suomeen!
Päivällä oli ihmetelty myös autoon mahduttautumista :) Kyllä se on kumma, että mitä pienempi ihminen, sitä enemmän se " vie tilaa" kaikkine tavaroineen ;)) Kalliiksi tulee kun autokin käy pieneksi itse kullakin :) Ja se turvakaukalo vie muuten takanakin yllättävän paljon tilaa, etupenkin selkänojan sai meidän Golfissa hilata melko pystyyn, että kaukalo mahtuu hyvin, eikä sinne eteen sitä jalkatilaakaan sit enää mitenkään liikaa jää... Ja veljeltäni olen kuullut, että sit vasta ne " ongelmat" Golfin kanssa alkaa, kun taakse pitää saada kaukalosta seuraava turvaistuin... Jospa me enskat mennään porukalla autokaupoille hankkimaan tilvamapaa kuljetuskalustoa perheelle ;))
Vielä vähän ON: (vaikka sitä alkuun taisi tullakin) Ahaa on ollut tänään taas jotenkin hiljaisempi... Toki se siellä aina sillon tällön antaa jotain pieniä merkkejä itsestään, mutta on se välillä ollut paljon aktiivisempikin... No, kai se vaan vaihtelee, että välillä on vilkkaampia päiviä ja välillä otetaan enempi levon kannalta :/ (Ja aiheutetaan samalla harmaita hiuksia meikäläiselle...)
Hauskaa launtai-iltaa, mikäli nyt joku vielä on hereillä ja koneella!
t. Ope + Ahaa rv 30+5
Me tultiin n. tunti sitten mökiltä.. en jaksa lukee tän päivän pinoa, mutta perjantaista katoin sen verran, että lisäsin heti Amyn ja Poppiksen meseen. =) Luen tän pinon sit huomenna kun ehdin.
Nyt meen antaa koiralle ruuan ja sit nukkumaan... Huomenna on se Napapiirin synnytysvalmennus (http://www.lapsiperhe.net/napapiiri/synvalm.htm) klo 11->. :D
Burde ja Penni-Enni 34+0
PS. Näin möksällä semmosta unta, että pennarin käsi tuli alakerrasta pihalle... koitin laittaa sitä takas kohtuun, ettei se käsi oo puristuksissa, ni syntykin koko tyttö pihalle sieltä... Paitsi! Se olikin poika ja vaan päästä-peppuun 10cm -> eli ei selviäis millään hengissä oikeesti... Siinä se oli hengissä ja mä lypsin sille kävin maitoo, kun se ei itte jaksanu imee... Niin ja sillä oli pipo valmiina päässä kun se synty, mutta muuten koko ajan alasti. =)
Hauska uni toisaalta,mutta olis ihan kamalaa jos oikeesti yht´äkkiä sen kokonen muljahtais jalkovälistä pihalle... =/
No nyt on Kanadasta kotiuduttu takaisin kotosuomeen ja voi että tuntuu hyvältä olla piiitkästä aikaa kotona! Laskeskelin, että plussatestin jälkeen (10.5.) en ole ehtiny viettää kotinurkissa kuin 16 vaivasta päivää... No, nyt sitten alkaakin kahta kauheampi pesänlaitto vimma, pikkukaksioomme (46m2) kun pitäisi mahduttaa kaikki tarpeelliset vauvakamppeet vaikkei extratilaa ole yhtään tällä hetkellä.
Kävin viikolla neuvolassa. Kymmenen viikkoa olikin väli edelliseen. Oon siellä Kanadassa hiukan hermoillutkin kun ei päässyt katsastamaan eikä kuuntelemaan mitään elonmerkkejä pikkuisesta. Neuvolassa sitten kuultiin heti onneksi sydänäänet, ja kohtu on lisäksi kasvanut tosi isoksi joten kaipa kaikki on kunnossa. Maha on jo iso, kaikki näkee kyllä raskauden jo. Ollaan pidetty asia omana tietonamme tähän asti km:n pelossa, mutta nyt ei enää onnistu, eikä tarttekkaan.
No niin, ihan omia juttujani tässä vaan näin pikaisesti, lueskelen illalla pinoa enemmän.
//Aliina ja Nuppu 18+1