Ihon kiristely ilman leikkausta
Moi,
Onko täällä ihmisillä kokemusta ihohoidoista missä ei tarvita kirurgin veistä. Mikroneulaus, PRP, plasmakynä, laserit jne. Mitä teit, paljonko maksoi, kauanko kesti parantua ja tuliko tuloksia?
Kaikissa näissä on kai vähän sama idea, eli ihoa vaurioitetaan juuri sopivasti, joka sitten stimuloi ihoa korjaamaan itseään.
Kommentit (26)
Ihan niin kuin mammoilla olisi varaa johonkin kalliisiin hoitoihin
Itse olen menestyvä monimiljonääri ja käyn lontoossa siellä harley streetin ympärillä noissa kalliimmissa paikoissa.
Omat kommentit
- Prp. En ole varma tekeekö mitään. Tosin halpa on.
- Ultheraphy. Kerran erehdyin käymään suomessa. Ei koskaan enää. Lontoossa noilla oli kaikki suupalat eikä tehnyt kipeetä. Pienehkö muutos jonka nippanappa huomaa, mutta huomaa nyt kuitenkin. Muut eivät varmaan huomaa mitään.
- samaa sanoisin ultheraphy kiina kopiosta vaikkei ne laitteet yhtä hyviltä vaikuta.
- fillerit. Tekee sen minkä lupaavat. Redensity 2 silmänalusiin oli hyvä.
- restylane skinboosters. Iho tuntuu todellakin kosteammalta jälkeenpäin. Ei kestä montaa päivää.
- mikroneulaus. Aika huuhalta vaikuttaa mutta netissä on hyviä kuvia. En osaa sanoa
- profhilo. Hyvin kehuttu mutta mun mielestä skinboosters oli parempi.
Aika yhtä tyhjän kanssa nuo kaikki. Botox on ainoa minkã voisi suositella. Jos on ihan liikaa rahaa niin sitten tietenkin siitä vaan kokeilemaan.
Okei, kiitos kokemusten jakamisesta! Rahaa on tarpeeksi, mutta ei ikinä liikaa :D
Miltä alueelta ja oletko koittanut liikuntaa /hierontaa /onko ruokavalio kunnossa / jos käytät päihteitä, alkoholia, tupakkaa on syytä lopettaa ne näkyvät ihon hyvinvoinnissa, saatko riittävästi vitamiineja...?
Alalla toimivana suosittelen, että käyt vuoden tai kahden aikana juuri sinulle räätälöidyssä kokonaishoidossa. Esim. radiotaajuushoitoja (Fractora tms.), fraktioitua laseria, pistoshoitoja.
Ihoa ei kiinteytetä kertarykäyksellä muualla kuin plastikon leikkauspöydällä. Ei-kirurgiset hoidot toimivat, jos on satsata jonkin verran rahaa, aikaa ja kärsivällisyyttä.
Mene suoraan esim. Ihosairaalaan. Älä juokse hintojen perässä. Alalla on huijareita kiinalaisine laitteineen.
Itse miettisin tuleeko halvemmaksi kirurgin puukko vai hoitoja hoitojen perään. Itse säästän nyt kaksoisleuan rasvaimuun ja leukalinjan kohotukseen (hamsterit veks)
Vierailija kirjoitti:
Miltä alueelta ja oletko koittanut liikuntaa /hierontaa /onko ruokavalio kunnossa / jos käytät päihteitä, alkoholia, tupakkaa on syytä lopettaa ne näkyvät ihon hyvinvoinnissa, saatko riittävästi vitamiineja...?
Elämäntavat on kunnossa. Tämä riittää kuitenkin vain tiettyyn pisteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Alalla toimivana suosittelen, että käyt vuoden tai kahden aikana juuri sinulle räätälöidyssä kokonaishoidossa. Esim. radiotaajuushoitoja (Fractora tms.), fraktioitua laseria, pistoshoitoja.
Ihoa ei kiinteytetä kertarykäyksellä muualla kuin plastikon leikkauspöydällä. Ei-kirurgiset hoidot toimivat, jos on satsata jonkin verran rahaa, aikaa ja kärsivällisyyttä.
Mene suoraan esim. Ihosairaalaan. Älä juokse hintojen perässä. Alalla on huijareita kiinalaisine laitteineen.
Kärsivällisyyttä on kyllä. Hampaat tuli jo suoristettua ja se vaati lähes 20 hammaslääkärikäyntiä ja yli 5000€ rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse miettisin tuleeko halvemmaksi kirurgin puukko vai hoitoja hoitojen perään. Itse säästän nyt kaksoisleuan rasvaimuun ja leukalinjan kohotukseen (hamsterit veks)
Itse pidän kirurgia vähän ylilyöntinä tässä vaiheessa. Ehkä kymmenen vuoden päästä.
Itsekin miettinyt samaa. Aiheesta löytyy Areenasta Prisma dokumentti Testissä kosmeettiset hoidot.
Hyvin hoidettu ja kosteutettu näyttää tottakai paremmalta, mutta mitään pysyviä huomattavia tuloksia kosmeettisista hoidoista on turha odottaa.
Perehdypä kunnon a-vitamiinijohdannaisvoiteisiin, niillä saa ihmeitä aikaan. Melkoisia kurttuja saa pois varsin lyhyessäkin ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Sen kaksoisleuan saa kyllä pois pistoksella (Kybella). Mutta kohotus vaatii tietenkin kirurgiaa.
Mikroneulaus (syvä, sähkökynällä) on toiminut itselleni hyvin.
Käyttäjä38524 kirjoitti:
Itsekin miettinyt samaa. Aiheesta löytyy Areenasta Prisma dokumentti Testissä kosmeettiset hoidot.
Hyvin hoidettu ja kosteutettu näyttää tottakai paremmalta, mutta mitään pysyviä huomattavia tuloksia kosmeettisista hoidoista on turha odottaa.
Kyllä esimerkiksi tretinoin vaikuttaa tosi näkyvästi.
BBC:ltä tuli jokin aika sitten ohjema noista "vaurioittamis-hoidoista", muutos tutkimuksessa oli 0%, kokemus epämiellyttävä. Koekenkilöt ilmoittivat etteivät tekisi uudelleen.
Ryppyjä siloittavat pistoshoidot olivat tehokkaita yli 40 vuotiaille, mutta vain osaaikaisesti käytettyinä. Nuoremmilla vaarana "laiskat" kasvolihakset ja kasvojen rakenteen pettäminen. Vanhemmille suositeltiin, myös kausia ilman pistoksia jotta lihakset ehtivät saada liikuntaa ja voimaa.
Suosittelen katsomaan, saattaa olla vielä Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esimerkiksi tretinoin vaikuttaa tosi näkyvästi.
Retinoli on käytössä. Vahvinta tavaraa mikä on yleisesti saatavilla. Tretinoini (Avitcid) on reseptilääke. Mitenköhän tuota saisi, kun en aknesta kärsi?
Vierailija kirjoitti:
BBC:ltä tuli jokin aika sitten ohjema noista "vaurioittamis-hoidoista", muutos tutkimuksessa oli 0%, kokemus epämiellyttävä. Koekenkilöt ilmoittivat etteivät tekisi uudelleen.
Mainittu jo keskustelussa. Kaikkia menetelmiä ei käyty läpi. Tuloksia tuli laserilla ja jollain polttotekniikalla, mikä oli minulle outo. Lisäksi on turha odottaa tuloksia yhdellä hoitokäynnillä.
Dokumentissa hoitoja tehtiin monta kertaa. Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta. Pääasia lienee, että itse on tyytyväinen ja näkee tuloksia.
Plastiikkakirurgien kanta on, että ne on huuhaata. Laser, mikroneulaus ym.
Käyttäjä38524 kirjoitti:
Dokumentissa hoitoja tehtiin monta kertaa. Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta. Pääasia lienee, että itse on tyytyväinen ja näkee tuloksia.
Sen rasvansiirto/kantasolu-tekniikan tuloksia ei edes testattu dokumentissa.
Youtubessa on eräs hullu joka tekee tällaisia hoitoja itselleen halvoilla välineillä, ja täytyy sanoa että hän on tuloksia saanut. Vanhojen videoiden silmärypyt ja aivan selkeästi vähentyneet. En silti lähtisi itse tekekään hoitoja, enkä suosittele muillekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on, koska he haluavat itselleen asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kannattaa etsiä Youtubesta muutama hyvä ja selkeä plastiikkakirurgi ja katsoa mitä suosittelevat mihinkin.
Eikö kukaan? :)