Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihon kiristely ilman leikkausta

Vierailija
22.05.2021 |

Moi,

Onko täällä ihmisillä kokemusta ihohoidoista missä ei tarvita kirurgin veistä. Mikroneulaus, PRP, plasmakynä, laserit jne. Mitä teit, paljonko maksoi, kauanko kesti parantua ja tuliko tuloksia?

Kaikissa näissä on kai vähän sama idea, eli ihoa vaurioitetaan juuri sopivasti, joka sitten stimuloi ihoa korjaamaan itseään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgien kanta on, että ne on huuhaata. Laser, mikroneulaus ym.

Tottakai on, koska he haluavat itselleen asiakkaita.

Heidän vastaanotoillaan tehdään myös näitä pinnallisempia hoitoja. En ole kuullut kenenkään sanovat että vaikka mikroneulaus on huuhaata.

Vierailija
22/26 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38524 kirjoitti:

Dokumentissa hoitoja tehtiin monta kertaa. Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta niin se todennäköisesti ei ole totta. Pääasia lienee, että itse on tyytyväinen ja näkee tuloksia.

Sen rasvansiirto/kantasolu-tekniikan tuloksia ei edes testattu dokumentissa.

Youtubessa on eräs hullu joka tekee tällaisia hoitoja itselleen halvoilla välineillä, ja täytyy sanoa että hän on tuloksia saanut. Vanhojen videoiden silmärypyt ja aivan selkeästi vähentyneet. En silti lähtisi itse tekekään hoitoja, enkä suosittele muillekkaan.

onko tuo youtube-tyyppi se, jolla on kirkuvanpunainen iho ja kaikenlaista pigmenttiläiskää täynnä? ei mielestäni näytä erityisen hyvältä ja nuorelta alle 40-vuotiaaksi, mutta toki voi olla, että lähtötilanne on ollut pahempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin mammoilla olisi varaa johonkin kalliisiin hoitoihin

Itse olen menestyvä monimiljonääri ja käyn lontoossa siellä harley streetin ympärillä noissa kalliimmissa paikoissa.

Omat kommentit

- Prp. En ole varma tekeekö mitään. Tosin halpa on.

- Ultheraphy. Kerran erehdyin käymään suomessa. Ei koskaan enää. Lontoossa noilla oli kaikki suupalat eikä tehnyt kipeetä. Pienehkö muutos jonka nippanappa huomaa, mutta huomaa nyt kuitenkin. Muut eivät varmaan huomaa mitään.

- samaa sanoisin ultheraphy kiina kopiosta vaikkei ne laitteet yhtä hyviltä vaikuta.

- fillerit. Tekee sen minkä lupaavat. Redensity 2 silmänalusiin oli hyvä.

- restylane skinboosters. Iho tuntuu todellakin kosteammalta jälkeenpäin. Ei kestä montaa päivää.

- mikroneulaus. Aika huuhalta vaikuttaa mutta netissä on hyviä kuvia. En osaa sanoa

- profhilo. Hyvin kehuttu mutta mun mielestä skinboosters oli parempi.

Aika yhtä tyhjän kanssa nuo kaikki. Botox on ainoa minkã voisi suositella. Jos on ihan liikaa rahaa niin sitten tietenkin siitä vaan kokeilemaan.

Jaha, eli piti alapeukuttaa vaikka suunnilleen samat päätelmät tossa bbc ohjelmassa.

Laser/rf/ultra ja fillerit/botox toimivat ja nekin aika rahan tuhlausta kun tulos on minimaalinen.

Vierailija
24/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tuo youtube-tyyppi se, jolla on kirkuvanpunainen iho ja kaikenlaista pigmenttiläiskää täynnä? ei mielestäni näytä erityisen hyvältä ja nuorelta alle 40-vuotiaaksi, mutta toki voi olla, että lähtötilanne on ollut pahempi.

En viitsi nimeä sanoa, kun en halua rohkaista ihmisiä tuollaiseen touhuun. Mieshenkilö, ilmeisesti 40+

Vierailija
25/26 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, eli piti alapeukuttaa vaikka suunnilleen samat päätelmät tossa bbc ohjelmassa.

Laser/rf/ultra ja fillerit/botox toimivat ja nekin aika rahan tuhlausta kun tulos on minimaalinen.

Tiedän että botox antaa tehokkaasti väliaikaisia tuloksia, mutta en pidä sitä itse vaihtoehtona. Botox kun ei oikeastaan paranna ihoa millään tavalla, kun lamauttaa lihakset.

26/26 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ihan kaikki plasmakynät, Hifut, jne. jne. 

Ainoastaan Fractora ja laser näistä toimivat oikeasti - näissäkin tärkeää että kuka tekee! 

https://www.skonbeauty.com/post/fractora-hoito-kiinteytt%C3%A4%C3%A4-ja…

E.L.L.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä