Nainen jätti kun kerroin että olen maannut yli 50 naisen kanssa
Tämä tapahtui nuorempana kun matkustelin paljon kaakkois-aasiassa. kerroin totuuden ja hän jätti. Toki kotisuomessakin useita naisia ollut kun olin aika villi nuorempana.
Ehkä tuo on sitten siunaus..jos hänellä on oikeasti noin heikko itsetunto, niin parempi jos löydän jonkun toisen.
M31
Kommentit (98)
Kuka aikuinen edes puhuu seksikumppanien määrästä? En ole tällaiseen törmännyt sen jälkeen kun täytin 20.
Olisit tarkentanut, että olet ollut yhdynnässä vain kahden naisen kanssa. Miehistä en sanoisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyii.
Mieslutkiakin on näköjään olemassa. 🤮
On, mutta onhan tuo nyt vähän eri asia kun mies on joutunut kuitenkin kaikki aloitteet ja työt tekemään, ja varta vasten lähtenyt etsimään, eikä vain päättämään kyllä tai ei, kuten naisen kohdalla on
Nyt jälkeenpäin voin sanoa, että jos joku ok näköinen mies olisi ollut tarpeeksi aktiivinen ja jatkanut pommittamista kielloista huolimatta, olisin lopulta antautunut. Eli aktiivinen mies palkitaan. Olisin tyytynyt ja jos mies olisi ollut ihan ok, olisin elänyt ihan tyytyväisenä. Ulkomaalaiset miehet ovat paljon sinnikkäämpiä. Eivät heti lannistu, liekö itsetunto kysymys. Siksi ulkomaalaiset menestyy naisten keskuudessa. Ovat sitkeämpiä. Ei heti pidä lannistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.
Vain siinä tapauksessa, että kirjoittajan mielestä olisi ok, että miehellä olisi suhteita.
Jos sanoo, että toivoo molempien odottavan seksiä vaikka avioliittoon, se on ihan ok, jos molemmilla on samat arvot ja säännöt.
Ei ole tällä palstalla esiintyvien naisten mielestä. Täällä kun edes vihjaa pitävänsä siveää naista viehättävänä saa pelkkää kuraa niskaan ja syytöksiä jostain ihan naurettavasta "naisten seksuaalisuuden kontrolloinnista" jollaista ei ole olemassakaan. Olen itse siveä mies eikä siinä ole mitään pahaa että viehtyn siveistä naisista. Ei vaikka itse en olisi siveä. Jos haluan siveän naisen ja nainen haluaisi kevytkenkäisen miehen, ei siinäkään olisi mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.
Vain siinä tapauksessa, että kirjoittajan mielestä olisi ok, että miehellä olisi suhteita.
Jos sanoo, että toivoo molempien odottavan seksiä vaikka avioliittoon, se on ihan ok, jos molemmilla on samat arvot ja säännöt.
Ei ole tällä palstalla esiintyvien naisten mielestä. Täällä kun edes vihjaa pitävänsä siveää naista viehättävänä saa pelkkää kuraa niskaan ja syytöksiä jostain ihan naurettavasta "naisten seksuaalisuuden kontrolloinnista" jollaista ei ole olemassakaan. Olen itse siveä mies eikä siinä ole mitään pahaa että viehtyn siveistä naisista. Ei vaikka itse en olisi siveä. Jos haluan siveän naisen ja nainen haluaisi kevytkenkäisen miehen, ei siinäkään olisi mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyii.
Ai näköjään? Mitäs muuta ne häntäheikit ja naistennaurattajat on kuin juurikin mieslutkia.
Ap keskittyy jatkossa niihin naisiin, jotka ei itsekään ole (olleet) kovin ronkeleita vaan munaa on "nautiskeltu" kaikissa muodoissaan ja runsaasti.
Lika barn leka bäst.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyii.
On, mutta onhan tuo nyt vähän eri asia kun mies on joutunut kuitenkin kaikki aloitteet ja työt tekemään, ja varta vasten lähtenyt etsimään, eikä vain päättämään kyllä tai ei, kuten naisen kohdalla on
Nyt jälkeenpäin voin sanoa, että jos joku ok näköinen mies olisi ollut tarpeeksi aktiivinen ja jatkanut pommittamista kielloista huolimatta, olisin lopulta antautunut. Eli aktiivinen mies palkitaan. Olisin tyytynyt ja jos mies olisi ollut ihan ok, olisin elänyt ihan tyytyväisenä. Ulkomaalaiset miehet ovat paljon sinnikkäämpiä. Eivät heti lannistu, liekö itsetunto kysymys. Siksi ulkomaalaiset menestyy naisten keskuudessa. Ovat sitkeämpiä. Ei heti pidä lannistua.
Kai se on normaalia, että jossain Turkissa nainen sanoo sata kertaa ei ja sitten okei joo. Ei vaan jaksa enää.
Miehet ovat melko samanlaisia monissa asioissa. Seksi on ok useimpien kanssa. Olisi helppo sopeutua elämään melkein kenen tahansa ok näköisen ja mukavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen nainen kyllä. Miehen seksuaalinen kokeneisuus on naisille yleensä kyllä vain plussaa ja seksuaalinen kokemattomuus täysi turn-off. Jos olisit ollut seksuaalisesti täysin kokematon, niin se nainen olisi varmasti hylännyt sinut jo alkumetreillä.
Et taida olla nainen, etkä edes tunne hirveästi naisia, koska olet niin totaalisen pihalla. Itse menin naimisiin miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen. Aloittajaan en olisi koskenut pitkällä tikullakaan.
Et voi tietää mitenkään millainen menneisyys sänkykumppanilla on. Ei jos ei kerro etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen edes puhuu seksikumppanien määrästä? En ole tällaiseen törmännyt sen jälkeen kun täytin 20.
Jep, pelkkää t r ollipask aa. En ole itse kertonut koskaan enkä ole kysellyt.
-mies
No mutta onhan se ällöä. Mitä nyt mikä määrä sulla on kaikenlaista satiaista hepin päässä. Niiden painamiesi naisten ja kaikkien niitä aiemmin painaneiden miesten ja miesten aiemmin panemien naisten. Siinä vaihtuu melkoinen kolonisaatio. Spärdäri ei suojaa kaikelta vaan ne vaihtuu ihokontaktissa.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut about 25 miehen kanssa. 22 näistä on about yhdenillan juttuja. Ei tuokaan näytä hyvältä.
Ehkä 17-28. Kaikkia en muista.
Kaikkiin olen ollut ihastunut ja toivonut, että joku näistä jäisi vierelleni. Toisin kävi. Olen siis etsinyt rakkautta, enkä seksiä. Jossain vaiheessa siihenkin kyllästyy.
Tämä erottaa naiset ja miehet. Veikkaan, että naiset toivovat lähes aina, että seksikumppanin kanssa tulisi jotain enemmän. Miehet ehkä ottavat seksin vain seksinä. Jos mies on kiinnostunut naisesta vakavasti, ei hän yritä heti seksiä, tai on ainakin rauhallisempi.
Mitä sitä arvostelemaan toisten seksikumppanien määrää. Kunhan itse tietää, mitä tekee.
Mitä se kuuluu kenellekkään kuinka monen kanssa on nautuískellut ja täysin typerää sillä rehvastella
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä arvostelemaan toisten seksikumppanien määrää. Kunhan itse tietää, mitä tekee.
Se on jokaisen oma asia, miten monen kanssa harrastaa seksiä, kuinka monen kanssa seurustelee jne. Oma on kroppansa ja mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Turn-off naiselle oli kaakkois-aasia, ei panojen määrä.
Eli kyse on puhtaasi rasismista? Suominaisen omatunto ei kestä jos miehellä ollut aasialainen nainen?
Uskon, että kyse ei ollut kumppanien määrästä vaan Kaakkois-Aasiaan ja ihmiskauppaan liittyvistä mielikuvista/asioista. Näin olisi ollut ainakin minun kohdallani.
On täällä taas takakireetä porukkaa😅Menkäähän n aimaan, niin rentoudutte ja hymykin tulee huulille!
Voidaanko jo romuttaa myytit, esim.että nainen aina toivoisi seksistä parisuhdetta, tai seksuaalisesti aktiivinen ihminen olisi tautinen/kykenemätön sitoutumaan/löyhämoraalinen?
Mieluummin panokukko-Gunther kuin estynyt seksinvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia, miten monen kanssa harrastaa seksiä, kuinka monen kanssa seurustelee jne. Oma on kroppansa ja mielensä.
Koko aloituskin on naurettava. Se on jokaisen oma asia. Ap yrittää nyt tehdä seksikumppanien määrästään jonkun yleisen asian.
Onko tämän aloituksen pointti, että koska aasialaiset naiset ovat pienempiä ja pienempiä myös sieltä, niin pitäisi tuntea jotain mustasukkaisuutta niistä 50 aasialaisesta naisesta?
Tuskin sen jälkeen kelpaa enää suomalainen perusnainen.
Ei tietysti. Eihän sitä kukaan toivo, että oma poika hyppisi kukasta kukkaan tai oma tyttö jakelisi ympäri kyliä.
Ihanne olisi varmaan koko elämän aikana 3-5 seksikumppania ja kestäviä suhteita.
Yksi tai kaksi on liian vähän, koska onhan se nyt hyvä hiukan kokeilla, eikö tyytyä ensimmäiseen.