Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin että olen maannut yli 50 naisen kanssa

Vierailija
22.05.2021 |

Tämä tapahtui nuorempana kun matkustelin paljon kaakkois-aasiassa. kerroin totuuden ja hän jätti. Toki kotisuomessakin useita naisia ollut kun olin aika villi nuorempana.

Ehkä tuo on sitten siunaus..jos hänellä on oikeasti noin heikko itsetunto, niin parempi jos löydän jonkun toisen.

M31

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse kuin niiden tyttöparkojen puolesta. Sinä olet ostanut seksiä ihmiskaupan uhreilta ja se on rikos, josta voidaan syyttää Suomessa vaikka teko on tehty muualla.

Vierailija
42/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten kännisiä yhden yön juttuja ei pitäisi laskea. Eihän niitä edes aina muista. Naisilla on tietenkin eri asia. Kukaan ei oikeasti halua sellaista vakituiseksi joka on antanut turhan monelle. Toki citypyörällä voi ajaa mutta ei sitä halua omaksi. 

Joo ei ole eri asia miehillä ja naisilla. Ei vakavaan suhteeseen haluta löysämoraalista.

Pahinta aloittajalla on tietysti hyväksikäytön mahdollisuus, kun mukana on suhteita kehitysmaiden naisten kanssa. Kuka takaa, että ne ovat täysin vapaaehtoisia?

Totta. Aika vastenmielisiä ovat nämä suomalaisten matkat esim Thaimaan tyttömarkkinoille. Nuoret tytöt ainoana toimeentulonaan seksiä tarjoavat ja Suomen paras mies ryhtyy tinkaamaan? Kuka edes kuvittelee että ovat vapaaehtoisia? Niin päissään ei kukaan ole että kuvittelee tytön olevan vapaasti pantavissa. Lapsi on kotona ja odottaa ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit lukumäärän? Minulla reilusti yli 200 lähemmin varmaan 250, mutta en tod kerro. Valehtelen kaikessa rauhassa, jos kysytään.

Vierailija
44/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse haluaisi tulla tökityksi tuollaisella bakteeriviljelmällä. Ties mitkä mitkrobit on tarttunut matkaan kun on pitänyt itsensä uittaa viidenkymmenen vieraan sisällä. Olisitko itse iloisena avaamassa vetskaria jos tyttöystäväkandidaatti ilmoittaisi että suussa on käynyt sinua ennen viisi jalkapallojoukkueellista muita miehiä?

Vierailija
45/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maannut yli 300 miehen kanssa

Transnainen

Tekiskö YLE dokumentin?

AP.

Ai rumasta runqqarista joka on harrastanut ihmiskauppaa?

Vierailija
46/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut about 25 miehen kanssa. 22 näistä on about yhdenillan juttuja. Ei tuokaan näytä hyvältä.

Ehkä 17-28. Kaikkia en muista.

Vierailija
47/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.

Ai jos joku sanoisi? Täällä haukutaan joka päivä kymmenessä ketjussa naisia joilla on ollut liikaa kokemusta tai seksiä ulkomaalaisten kanssa.

Vierailija
48/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi jättänyt määrän takia vaan siksi, että kertoi. Ei tuollaisia piä kertoa parisuhteesa, kummankaan osapuolen. Mennyt on mennyttä, nyt olemme ME kaksi.

Minä ainakin haluaisin tietää, mutta miehet valehtelevat luvut alemmaksi joten parempi hakea kaupasta korvike.

Vierailija
49/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luku on 0. Kelpaisinko paremmin?

-M30

Vierailija
50/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakun minä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miesten kännisiä yhden yön juttuja ei pitäisi laskea. Eihän niitä edes aina muista. Naisilla on tietenkin eri asia. Kukaan ei oikeasti halua sellaista vakituiseksi joka on antanut turhan monelle. Toki citypyörällä voi ajaa mutta ei sitä halua omaksi. 

Joo ei ole eri asia miehillä ja naisilla. Ei vakavaan suhteeseen haluta löysämoraalista.

Pahinta aloittajalla on tietysti hyväksikäytön mahdollisuus, kun mukana on suhteita kehitysmaiden naisten kanssa. Kuka takaa, että ne ovat täysin vapaaehtoisia?

Totta. Aika vastenmielisiä ovat nämä suomalaisten matkat esim Thaimaan tyttömarkkinoille. Nuoret tytöt ainoana toimeentulonaan seksiä tarjoavat ja Suomen paras mies ryhtyy tinkaamaan? Kuka edes kuvittelee että ovat vapaaehtoisia? Niin päissään ei kukaan ole että kuvittelee tytön olevan vapaasti pantavissa. Lapsi on kotona ja odottaa ruokaa.

Sama se on ihan täälläkin ja ilman rahaa.

"vain 26 prosentille naisista jäi hyvä fiilis irtoseksistä"

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001930464.html

Miesten pitää lopettaa naisten hyväksikäyttö.

Vierailija
51/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut about 25 miehen kanssa. 22 näistä on about yhdenillan juttuja. Ei tuokaan näytä hyvältä.

Ehkä 17-28. Kaikkia en muista.

Kaikkiin olen ollut ihastunut ja toivonut, että joku näistä jäisi vierelleni. Toisin kävi. Olen siis etsinyt rakkautta, enkä seksiä. Jossain vaiheessa siihenkin kyllästyy.

Vierailija
52/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla luku on 0. Kelpaisinko paremmin?

-M30

Tietenkin. Onhan se ihan itsestäänselvää.

Vierailija
53/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 5 miestä ja ihan onnellinen elämä. N57

Vierailija
54/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kerroit lukumäärän? Minulla reilusti yli 200 lähemmin varmaan 250, mutta en tod kerro. Valehtelen kaikessa rauhassa, jos kysytään.

Ei ole ihme, että Suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.

Miehillä ollut 200 kumppania, tuosta syystä en mene tinderiin enkä muihin deittisovelluksiin. Mielummin olen yksin.

Vierailija
55/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei mene sänkyyn nopeasti, on pihtari. Jos taas empii, on haluton.

Mikään ei ole hyvä. Sitten jos tapaa jonkun mukavan, jonka kanssa voisi olla pitkään ilman seksiä, se tuntuu kaverilta.

Vierailija
56/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi jättänyt määrän takia vaan siksi, että kertoi. Ei tuollaisia piä kertoa parisuhteesa, kummankaan osapuolen. Mennyt on mennyttä, nyt olemme ME kaksi.

Noin puhuu nainen, jolla on ollut satoja kumppaneita.

Vierailija
57/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut miehiä hyvin paljon. Seksisuhteita, yhden illan juttuja ja myös pitkiä parisuhteita. Ei niistä luvuista kannata kysyä eikä kertoa. Ihmiset suhtautuu niin tunteella- ja usein itselle sallitaan se, mitä toiselle ei.

Itse pidän tarpeeksi kokenutta miestä parhaana. Ymmärtää jutun juonen, ja myös sen että himo on himoa, eikä sitä aina tarvitse päästä tyydyttämään. Kokemattomammat kuvittelee että on jotain extraihmeellistä ja haluavat hyödyntää kaikki mahdollisuudet joita eteen tulee, olivatpa suhteessa tai eivät.

Seksi on iloinen asia, erotiikka mahtavaa! Mutta potentiaaliselle kumppanille on parempi olla hissukseen.

Vierailija
58/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hyvä että jätti kun teillä on niin erilaiset arvomaailmat. Kuulostaa todellisuudesta vieraantuneelta kalkkikselta, varmaan huomasit sen myös muissa asioissa. Nykyään aika yleinen luku tuo, miehillä ja naisilla.

Joitakin saattaa suoraansanottuna oksettaa ajatus että harrastaisi s...ksiä hlön kanssa joka on kastanut kynänsä jokaiseen musteeseen.

Kaikki tauditkaan ei näy testeissä. Esim. papilloomavirus aiheuttaa syöpää nuorille naisille.

Älytöntä että nykyään ihannoidaan tällaista. Ja vielä kuvitellaan että se on kumppaneiden määrä joka määrittää taidon. Voihan joku vasta kortin saanutkin koeajaa 15 eri autoa mutta ei se kerro siitä montako ajotuntia hänellä on mukana tai että miten hän on niitä ajanut tai mitä niistä oppinut.....

Vierailija
59/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olis huolinu, olis täys turn off.

Vierailija
60/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli jo 19-vuotiaana ollut noin 100 naista/tyttöä. Oli jo silloinkin ex eikä tehnyt mieli enää haikailla sen perään saadessani kuulla kuinka paljon oli naisia kaatanut teinisuhteemme eron jälkeen. Hyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi