Haaveilen siitä että olisi mieskaveri jonka kainaloon voisi käpertyä kun ahdistaa
Kommentit (14)
Kaikki miehet eivät ole halaavia. Sellainen mies on todella aarre. Toivottavasti vielä löytäisit.
Sinulla on täysin epärealistinen käsitys miehistä! Miehet eivät ole empaattisia. Hanki naisystävä. Enkä tarkoita lesboksi ryhtymistä, vaan ihan ystävää.
Minä unelmoin, että minulla olisi nainen, nainen jota voisin syleillä, pitää hyvänä ja rakastaa. Tukahdutan rakkaudenkaipuuni ja läheisyydenkaipuuni halaamalla tyynyä, kun menen nukkumaan iltaisin.
-Mies
Voi käpertyä. Sujautan samalla ketun koloon
Tiedättekö minkä takia jotku miehet eivät halaa tai harrastavat sänkyhommia hyvin harvoin parisuhteessa, no siitä syystä että nainen ei ole kiinnostava ja haluttava, mies on joutunut tyytymään huonoon naiseen kun ei parempaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on täysin epärealistinen käsitys miehistä! Miehet eivät ole empaattisia. Hanki naisystävä. Enkä tarkoita lesboksi ryhtymistä, vaan ihan ystävää.
Ei empaattisuudella ole mitään tekemistä asian kanssa.
Minä ottaisin mielelläni naisen kainaloon, lämmin pehmeä ja jos tissitkin tuntisi itseäni vasten, mutta ei mun kainaloon ole naiset ikinä halunneet.
Ei kannata ottaa sitä riskii, kun kaikki miehet on olevinaan uhkii.
Mun mies kyllä halaa ja lohduttaa. Harmi vaan, kun sen alkaa aina tekemään mieli muitakin juttuja kun halitaan :(.
Sama, tuo on ykkösasia suhteessa.
Samat sanat.
Olen ollut parisuhteessa vuosikymmeniä ilman halia tai kainalopaikkaa.
Jos ahdistaa, niin kannattaa käpertyä päälääkärin kainaloon ja pyytää resepti.
Ei kannata riskeerata, tulee äkkiä meetoo-syytös. Jos ei heti niin viimeistään 10 vuoden päästä.
No ei kukaan mies kestä sun ahdistusta. Toi on sun oma haavekuva, joka on kaukana todellisuudesta. Parisuhde se kuule ahdistais sua entistä enemmän, ei kohtaa nyt haaveet ja todellisuus.
Niin minäkin. Mun mies ei piittaa vaikka itkisin, sitä ei vois vähempää kiinnostaa. Korkeintaan tiuskaisee että ole jo hiljaa.