Nainen jätti kun kerroin että olen maannut yli 50 naisen kanssa
Tämä tapahtui nuorempana kun matkustelin paljon kaakkois-aasiassa. kerroin totuuden ja hän jätti. Toki kotisuomessakin useita naisia ollut kun olin aika villi nuorempana.
Ehkä tuo on sitten siunaus..jos hänellä on oikeasti noin heikko itsetunto, niin parempi jos löydän jonkun toisen.
M31
Kommentit (98)
En minäkään mitään makoilijaa katselisi
Ei 50 ole paljon. Neljä sataa on. Siinä olisi se, että mies ei luultavasti olisi tyytyväinen. Saisi jatkuvasti miettiä, missä se pettää. Mitä elämää se on? Aina kun tapaisi uuden naisen vaikka kutsuilla ym., miettisi, että tuonkin kanssa mies on ollut. Ja tuon ja tuon ja tuon.
Mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on.
Aika tekopyhää. Keskiverto av kun on maannut kymmenien kansalaisuuksien kanssa. Se itse numero on varmaan sadoissa.
Toivon todellakin että nuo ketjut olivat trollausta eikä suominaiset ole tuollaista saastaa.
Naisten kaksoisstandardit. <3 Miehellä sais olla alle 8 seksikumppania, mut naisella saa olla useita kymmeniä.
En olisi jättänyt määrän takia vaan siksi, että kertoi. Ei tuollaisia piä kertoa parisuhteesa, kummankaan osapuolen. Mennyt on mennyttä, nyt olemme ME kaksi.
No miksi tuollaista kerroit? Yrititkö leuhkia saavutuksillasi, joten ymmärrän hvyin ettei ehä enää kiinnosta. Olisit pitänt suusi kiini leuhkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Aika tekopyhää. Keskiverto av kun on maannut kymmenien kansalaisuuksien kanssa. Se itse numero on varmaan sadoissa.
Toivon todellakin että nuo ketjut olivat trollausta eikä suominaiset ole tuollaista saastaa.
Minulla oli tavoitteena maata koko Eurooppa nuorempana. En päässyt kuin about puoleen väliin. Silloin se oli hauska vitsi. Mutta ei enää. Huoh. Mitä siitäkin jäi käteen.
Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.
M26 kirjoitti:
Naisten kaksoisstandardit. <3 Miehellä sais olla alle 8 seksikumppania, mut naisella saa olla useita kymmeniä.
Hemmetti mulla on ollut 7 ja ikää 28v. Olikohan tää tässä jos alle 8 on se raja mammoille
M26 kirjoitti:
Naiset ovat yksilöitä. Niille, joilla on itsellä kymmeniä, käy ne miehenkin kymmenet yleensä. Ja krantummat odottavat sitä myös miehiltä.
Mua ei olisi häirinnyt yhtään. Itselläni ollut yli 200 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tavoitteena maata koko Eurooppa nuorempana. En päässyt kuin about puoleen väliin. Silloin se oli hauska vitsi. Mutta ei enää. Huoh. Mitä siitäkin jäi käteen.
Hauskoja hetkiä kieltämättä. Stereotypiat pitävät osittain paikkansa.
Kilttikset eivät voi käsittää näitä lukuja. Jos edes kerran pääsisi kastamaan sitä pippeliä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.
Vain siinä tapauksessa, että kirjoittajan mielestä olisi ok, että miehellä olisi suhteita.
Jos sanoo, että toivoo molempien odottavan seksiä vaikka avioliittoon, se on ihan ok, jos molemmilla on samat arvot ja säännöt.
Himoköyrijä Gynter kirjoitti:
Oikea vastaus kysyttäessä on aina kolme.
Ei, kun "sinä olet kolmas". Ja nainen assosioi sen heti "Ooo, kolmas kerta toden sanoo" ja on tyytyväinen. Tosin tämä toimii vain, jos olet asunut enintään kahden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh, kokemustahan se vaan on. Sitä paitsi jos vaikka 20 vuoden aikana on ollut seksiä 100 naisen kanssa niin sehän on vaan 5 naista per vuosi. Ei paljon
Naiselle tulee mielikuvia yleensä niistä miehen lukuisista touhuista ajatuksiin. Ne eivät ole aina ihania mielikuvia. On kyllä arvostettavaa silti että mies on rehellinen, eikä piilottele asioita, koska nainen tietää mennä sukupuolitautitesteihin ajoissa.
Pistin oman mieheni testeihin kun pettäminen paljastui.Eipä silti että sillä mitään väilä olisi ollut. Meillä ei ole seksiä. Tai ainakaan minulla ei enää ole. Miehestä en tiedä
Olen ollut about 25 miehen kanssa. 22 näistä on about yhdenillan juttuja. Ei tuokaan näytä hyvältä.
Eräällä kaverilla 26v oli 50 naista ollut. Ei pitänyt minään isona määränä sitä itse. 🤢