Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin että olen maannut yli 50 naisen kanssa

Vierailija
22.05.2021 |

Tämä tapahtui nuorempana kun matkustelin paljon kaakkois-aasiassa. kerroin totuuden ja hän jätti. Toki kotisuomessakin useita naisia ollut kun olin aika villi nuorempana.

Ehkä tuo on sitten siunaus..jos hänellä on oikeasti noin heikko itsetunto, niin parempi jos löydän jonkun toisen.

M31

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä kaverilla 26v oli 50 naista ollut. Ei pitänyt minään isona määränä sitä itse. 🤢

Vierailija
22/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään makoilijaa katselisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 50 ole paljon. Neljä sataa on. Siinä olisi se, että mies ei luultavasti olisi tyytyväinen. Saisi jatkuvasti miettiä, missä se pettää. Mitä elämää se on? Aina kun tapaisi uuden naisen vaikka kutsuilla ym., miettisi, että tuonkin kanssa mies on ollut. Ja tuon ja tuon ja tuon.

Mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on.

Vierailija
24/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekopyhää. Keskiverto av kun on maannut kymmenien kansalaisuuksien kanssa. Se itse numero on varmaan sadoissa.

Toivon todellakin että nuo ketjut olivat trollausta eikä suominaiset ole tuollaista saastaa.

Vierailija
25/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaksoisstandardit. <3 Miehellä sais olla alle 8 seksikumppania, mut naisella saa olla useita kymmeniä.

Vierailija
26/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi jättänyt määrän takia vaan siksi, että kertoi. Ei tuollaisia piä kertoa parisuhteesa, kummankaan osapuolen. Mennyt on mennyttä, nyt olemme ME kaksi.

Vierailija
27/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä.

Vierailija
28/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tuollaista kerroit? Yrititkö leuhkia saavutuksillasi, joten ymmärrän hvyin ettei ehä enää kiinnosta. Olisit pitänt suusi kiini leuhkimatta. 

Vierailija
29/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tekopyhää. Keskiverto av kun on maannut kymmenien kansalaisuuksien kanssa. Se itse numero on varmaan sadoissa.

Toivon todellakin että nuo ketjut olivat trollausta eikä suominaiset ole tuollaista saastaa.

Minulla oli tavoitteena maata koko Eurooppa nuorempana. En päässyt kuin about puoleen väliin. Silloin se oli hauska vitsi. Mutta ei enää. Huoh. Mitä siitäkin jäi käteen.

Vierailija
30/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.

Vierailija
31/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Naisten kaksoisstandardit. <3 Miehellä sais olla alle 8 seksikumppania, mut naisella saa olla useita kymmeniä.

Hemmetti mulla on ollut 7 ja ikää 28v. Olikohan tää tässä jos alle 8 on se raja mammoille

Vierailija
32/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Naiset ovat yksilöitä. Niille, joilla on itsellä kymmeniä, käy ne miehenkin kymmenet yleensä. Ja krantummat odottavat sitä myös miehiltä.

Vierailija
33/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei olisi häirinnyt yhtään. Itselläni ollut yli 200 miestä.

Vierailija
34/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tavoitteena maata koko Eurooppa nuorempana. En päässyt kuin about puoleen väliin. Silloin se oli hauska vitsi. Mutta ei enää. Huoh. Mitä siitäkin jäi käteen.

Hauskoja hetkiä kieltämättä. Stereotypiat pitävät osittain paikkansa.

Vierailija
35/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttikset eivät voi käsittää näitä lukuja. Jos edes kerran pääsisi kastamaan sitä pippeliä..

Vierailija
36/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nousisi paskamyrsky jos joku sanoisi ettei halua olla naisen kanssa koska tällä liikaa seksikumppaneita. Naiset olisivat kitisemässä jostain patriarkaalista jne.

Vain siinä tapauksessa, että kirjoittajan mielestä olisi ok, että miehellä olisi suhteita.

Jos sanoo, että toivoo molempien odottavan seksiä vaikka avioliittoon, se on ihan ok, jos molemmilla on samat arvot ja säännöt.

Vierailija
37/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tommy! 😂

Vierailija
38/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoköyrijä Gynter kirjoitti:

Oikea vastaus kysyttäessä on aina kolme.

Ei, kun "sinä olet kolmas". Ja nainen assosioi sen heti "Ooo, kolmas kerta toden sanoo" ja on tyytyväinen. Tosin tämä toimii vain, jos olet asunut enintään kahden kanssa.

Vierailija
39/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh, kokemustahan se vaan on. Sitä paitsi jos vaikka 20 vuoden aikana on ollut seksiä 100 naisen kanssa niin sehän on vaan 5 naista per vuosi. Ei paljon

Naiselle tulee mielikuvia yleensä niistä miehen lukuisista touhuista ajatuksiin. Ne eivät ole aina ihania mielikuvia. On kyllä arvostettavaa silti että mies on rehellinen, eikä piilottele asioita, koska nainen tietää mennä sukupuolitautitesteihin ajoissa.

Pistin oman mieheni testeihin kun pettäminen paljastui.Eipä silti että sillä mitään väilä olisi ollut. Meillä ei ole seksiä. Tai ainakaan minulla ei enää ole. Miehestä en tiedä

Vierailija
40/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut about 25 miehen kanssa. 22 näistä on about yhdenillan juttuja. Ei tuokaan näytä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä