Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kerroin että olen maannut yli 50 naisen kanssa

Vierailija
22.05.2021 |

Tämä tapahtui nuorempana kun matkustelin paljon kaakkois-aasiassa. kerroin totuuden ja hän jätti. Toki kotisuomessakin useita naisia ollut kun olin aika villi nuorempana.

Ehkä tuo on sitten siunaus..jos hänellä on oikeasti noin heikko itsetunto, niin parempi jos löydän jonkun toisen.

M31

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että kyse ei ollut kumppanien määrästä vaan Kaakkois-Aasiaan ja ihmiskauppaan liittyvistä mielikuvista/asioista. Näin olisi ollut ainakin minun kohdallani.

Miksi puhut ihmiskaupasta. Miten se tähän liittyy?

Vierailija
82/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyis niin vastaus olisi yhden ja sadan välillä. Arpokoon siinä sit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh no ei ne ole pienempiä sieltä

Vierailija
84/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksikumppanien määrä ei kerro mitään. Joskus on aktiivisempia kausia ja sitten taas hiljaisempaa. Hiukan kliseistä, mutta seitsemän lihavaa vuotta ja seitsemän laihaa vuotta. Näin minulla ainakin menee, kausittain.

Vierailija
85/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen mies joka on ilmeisestikin hypännyt sänkyyn jokaisen halukkaan naisen kanssa on monen naisen mieletä vähän, no, halpa. Tulee vaikutelma että miehellä ei ole mitään standardeja eikä arvosta itseään vaan kaikki kelpaa kanasta tikapuihin. Samoin se että on tehnyt sitä kaukoidässä saa nousemaan pelot - syystä tai syyttä -  siitä että mitähän sieltäkin on mahdollisesti tarttunut matkaan. 

Kinkkinen juttu kun et tietenkään halua valehdella asiasta jos nainen sitä kysyy. Itse sanoisin varmaan että onhan minulla ollut nuorempana useampia lyhytaikaisia suhteita. Jos  sanot heti että juu, 50 naista on kaadettu, niin tulee kyllä mieleen että toi jäbähän pitää kirjaa sänkyseikkailuistaan ja sellainen tyyppi on iso HYI.

Vierailija
86/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen nainen kyllä. Miehen seksuaalinen kokeneisuus on naisille yleensä kyllä vain plussaa ja seksuaalinen kokemattomuus täysi turn-off. Jos olisit ollut seksuaalisesti täysin kokematon, niin se nainen olisi varmasti hylännyt sinut jo alkumetreillä.

Et taida olla nainen, etkä edes tunne hirveästi naisia, koska olet niin totaalisen pihalla. Itse menin naimisiin miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen. Aloittajaan en olisi koskenut pitkällä tikullakaan.

Et voi tietää mitenkään millainen menneisyys sänkykumppanilla on. Ei jos ei kerro etukäteen.

Kaikki eivät mene sänkyyn ihmisten kanssa, joita eivät tunne. Erityisesti ne eivät, joille tuollaiset lukemat ovat vastenmielisiä.

Vierailija
87/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen nainen kyllä. Miehen seksuaalinen kokeneisuus on naisille yleensä kyllä vain plussaa ja seksuaalinen kokemattomuus täysi turn-off. Jos olisit ollut seksuaalisesti täysin kokematon, niin se nainen olisi varmasti hylännyt sinut jo alkumetreillä.

Valhe, jota tietynlaiset kaksoisstandardeja puoltavat miehet jaksavat levittää. 

Vierailija
88/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli vaikutelma, että ap on ollut joidenkin thaiprostituoitujen yms maksava asiakas, eli ostanut seksiä. Se on ehdoton turn off lähes kaikille naisille.

Suhteiden lukumäärä ei haittaa, kunhan on kyse ilmaisesta, normaaleista yhdenyönsuhteista tms. Mutta maksullisissa käyvän miehen minäkin olen jättänyt tosiaan heti, kun hän asiasta kertoi. Nykyisellä miehelläni taas on paljon enemmän panoja kuin 50, mutta normaaleja irtosuhteita, se ei haittaa minua ollenkaan.

Vierailija
89/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn-off naiselle oli kaakkois-aasia, ei panojen määrä.

Eli kyse on puhtaasi rasismista? Suominaisen omatunto ei kestä jos miehellä ollut aasialainen nainen?

Aasialainen nainen (yksikössä) taloudellisesti ja muutenkin tasa-arvoisessa vapaaehtoisessa sitoutuneessa suhteessa olisi ihan ok.

Sen sijaan ihmiskaupan uhrien hyväksikäyttö ja tyyppi, joka ainakin esittää, ettei muka sitä tajua, kuvottaisi ihan suunnattomasti. Kuka ikinä huolii mitään hyväksikäyttäjää.

Vierailija
90/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö?

Vierailija
91/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä unohtuu monelta kommentoijalta:

Avain joka avaa monta lukkoa on yleisavain ja siis parempi kuin muut avaimet.

Lukko joka voidaan avata monella eri avaimella on vain huono lukko.

Vierailija
92/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa deittailet vain sellaisia naisia jotka myös haluaa harrastaa paljon irtoseksiä eikä ole muutenkaan niin nokonuukaa kenen kanssa.

Vierailija
93/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä unohtuu monelta kommentoijalta:

Avain joka avaa monta lukkoa on yleisavain ja siis parempi kuin muut avaimet.

Lukko joka voidaan avata monella eri avaimella on vain huono lukko.

Naisilla on kuule ihan oikeasti oikeus päättää, millaisista miehistä pitävät. Moni pitää sellaisista, joilla ei paljon naissuhteita ole. Ja siihen ei miesten typerät hokemat auta yhtään.

Vierailija
94/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 naista? No eipä ole kehumista. Minulla 500. Teepä perässä. T. Setämies.

Vierailija
95/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo määrä tullut tähän ikään mennessä eikä ole jatkuvasti tarvinnut siltikään hypätä jokaisen kanssa sänkyyn.

N47

Vierailija
96/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin minäkin tuollaisen lääninpässin, hyi ***tana 🤢

Vierailija
97/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaisia menet ääneen kertomaan. Pidä omana tietonasi vain. 

Vierailija
98/98 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn-off naiselle oli kaakkois-aasia, ei panojen määrä.

Ihan vaan siksi että ne on maksullisia. Muuten määrä ei täsmää. Nuorena olen ollut paljon Aasiassa ja ei siellä ole kovin helppoa saada naista. Siellä kun raha puhuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi