Tavismiehen nettideittailua...
Pitkästä aikaa otin taas käyttöön erään nettideittisovelluksen nähdäkseni onko meno muuttunut. No ei ollut. :)
Naiset edelleen äärimmäisen (kohtuuttoman) nirsoja, miehen pitää olla agressiivinen ja pommittaa viesteillä, koska naiset käyvät monia keskusteluja samaan aikaan ja jättävät heti passiivisemmat sivuun. Vaikka onnistut sopimaan tapaamisen parin päivän päähän niin silti pitää pommittaa naista koko ajan viesteillä H-hetkeen asti, koska muuten on suuri todennäköisyys että nainen päättääkin mennä treffeille jonkun komeamman tai rikkaamman kanssa jos hänelle jää liikaa aikaa swaippailla lisää.
Ja sitten se kirsikka kakun päälle: Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." (ja todella komeita, toim.huom.) Sitten samat naiset taas muutama kuukausi myöhemmin takaisin sovelluksen kun meni pelimiehen kanssa poikki.
Kommentit (977)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tavismiehen tunnistaa? Mä en kelpaa kenellekään (paitsi niille joita selkeästi kiinnostaa pelkkä sänkyseura). Jos tulee match jonkun tavallisen, kiltin oloisen kanssa, niin hiljaista on... Olen myös itse aloittanut keskusteluja, mutta tuntuu pahalta kun toinen ei voi edes tervehtiä.
Paradoksaalinen kysymys.
Tavismiestä ei nimenomaan tunnista, koska tavismies on sinulle näkymätön. Et pane merkille kaupassa, Tinderissä varmaan jollekin muulle naiselle ok mutta ei just sinulle koska uniikki miesmaku.
Eli jokainen mies joka on ollut parisuhteessa tai saanut edes mätchin tinderissä on sitä jotain muuta kuin tavismies.
Tärkeintä on se, että olet aito oma itsesi.
Hyvä itsetunto ja itsevarma olemus.
Siinä on meidän naisten mielestä seksikäs mies!
Tinderissä epävarmuus, negatiivis ja epätoivo loistaa jo kuvissa ja tekstistä, eikä se ole seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tavismiehen tunnistaa? Mä en kelpaa kenellekään (paitsi niille joita selkeästi kiinnostaa pelkkä sänkyseura). Jos tulee match jonkun tavallisen, kiltin oloisen kanssa, niin hiljaista on... Olen myös itse aloittanut keskusteluja, mutta tuntuu pahalta kun toinen ei voi edes tervehtiä.
Paradoksaalinen kysymys.
Tavismiestä ei nimenomaan tunnista, koska tavismies on sinulle näkymätön. Et pane merkille kaupassa, Tinderissä varmaan jollekin muulle naiselle ok mutta ei just sinulle koska uniikki miesmaku.
Kerrotko mitä ne meidän miehet sitten on, jos ei taviksia? Ei niin, että itse omaa taviksena pitäisin, mutta realistina silti luulen, että muut saattaisivat pitää.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että olet aito oma itsesi.
Hyvä itsetunto ja itsevarma olemus.
Siinä on meidän naisten mielestä seksikäs mies!Tinderissä epävarmuus, negatiivis ja epätoivo loistaa jo kuvissa ja tekstistä, eikä se ole seksikästä.
Epätoivo on varmaan kamalaa kaikista, mutta muuten olemme kyllä yksilöitä. Itse olen aina ihastunut ujoihin ja epävarmoihin miehiin, sellaisiin nörttityyppeihin. Mutta en sellaisiin, jotka yrittävät ketä vaan, vaan osaavat olla yksin, jos sitä oikeaa ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradoksaalinen kysymys.
Kerrotko mitä ne meidän miehet sitten on, jos ei taviksia? Ei niin, että itse omaa taviksena pitäisin, mutta realistina silti luulen, että muut saattaisivat pitää.
Oletettavasti "uniikki miesmaku" oli vinoilua jolla koitettiin vihjata että kaikilla naisilla on sama miesmaku.
Eli koska sinä pidät omaa miestäsi jonain muuna kuin taviksena niin me muutkin naiset pidetään.
Ja koska minusta oma mieheni on upea ja kaikista haluttavin hän on niitä myös sinun ja muiden naisten mielestä.
Näin luulen että se menee. Jos olen väärässä edellinen saa tulla korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan koittanut nettideittalua mutta vois tehdä ihan läpällä 100% todenmukaisen profiilin. Eli siitä täytyisi selvitä:
-kuinka lyhyt olen
-kuinka paha kaljuuntuminen on käynnissä
-harrastukset: tietokoneet, autot, moottoripyörät, kuntosali
-alkoholin kulutus
-todella p*ska tyylitaju
-varmasti muutakin turn-offia
Oiskohan ottajia? :D
Alkoholin kulutus kuulostaa huonolta, kalju mies on ok, kuinka pitkä on lyhyt mies?
168 cm, onhan tuo lyhyen puolella. 6 - 12 annosta voi mennä vkl.
Olen 170 cm pitkä nainen, joten minulle pituutesi olisi ok ja kalju mies on ok myös, mutta alkoholin kulutuksestasi en tykkää.
Kaikki muut luettelemasi asiat oli ok.
Tietysti riippuu myös miten kohtelet naista ja millainen luonne sinulla on.
Noh, aika rauhalliseksi itseäni luonnehtisin. Itsehillintä ei horju vaikka olisi alkoholia nautittu.
Ihan vaan mielinkiinnosta kyselen: Onko tuo 6 - 12 annosta paljon monenkin mielestä? Esim. tuo 6 ei tunnu missään. Ja kyse ei ole toleranssista, koska sama homma vaikka ei ois juonu puoleen vuoteen
Minä join eilen viinipullon, se tarkoittaa kuutta annosta. Aikaa siihen meni reilu kuusi tuntia.
Ja kirjoitit 6-12 annosta viikonloppuna eli ne jakaantuu eri päiville.
Minä juon enemmänkin viikon aikana kun se lasillinen tai kaksi menee helposti arki-iltanakin välillä.Riippuu siis siitä miten juot. Kiskotko kännit vai tissutteletko menemään pikkuhiljaa.
No kyllähän se pieni pöhinä pitää saada. Arkisin en ota mitään, koska jos juo yhden tai pari, niin olis sama juoda vaikka mehua. Kaipa tämä on sitten sitä humalanhakuista ryyppäämistä.
Koskaan en ole saanut itseäni änkyräkänniin, riehunut tai aukonut päätäni humalassa. Ja aina olen omilla jaloillani eteenpäin päässyt :)
Mutta menee jo ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan koittanut nettideittalua mutta vois tehdä ihan läpällä 100% todenmukaisen profiilin. Eli siitä täytyisi selvitä:
-kuinka lyhyt olen
-alkoholin kulutus
-todella p*ska tyylitaju
Alkoholin kulutus kuulostaa huonolta, kalju mies on ok, kuinka pitkä on lyhyt mies?
Olen 170 cm pitkä nainen, joten minulle pituutesi olisi ok ja kalju mies on ok myös, mutta alkoholin kulutuksestasi en tykkää.
Noh, aika rauhalliseksi itseäni luonnehtisin. Itsehillintä ei horju vaikka olisi alkoholia nautittu.
Ihan vaan mielinkiinnosta kyselen: Onko tuo 6 - 12 annosta paljon monenkin mielestä? Esim. tuo 6 ei tunnu missään. Ja kyse ei ole toleranssista, koska sama homma vaikka ei ois juonu puoleen vuoteen
Minä join eilen viinipullon, se tarkoittaa kuutta annosta. Aikaa siihen meni reilu kuusi tuntia.
Minä juon enemmänkin viikon aikana kun se lasillinen tai kaksi menee helposti arki-iltanakin välillä.Riippuu siis siitä miten juot. Kiskotko kännit vai tissutteletko menemään pikkuhiljaa.
No kyllähän se pieni pöhinä pitää saada. Arkisin en ota mitään, koska jos juo yhden tai pari, niin olis sama juoda vaikka mehua. Kaipa tämä on sitten sitä humalanhakuista ryyppäämistä.
Koskaan en ole saanut itseäni änkyräkänniin, riehunut tai aukonut päätäni humalassa. Ja aina olen omilla jaloillani eteenpäin päässyt :)
Minusta sinulla on alkava alkoholiongelma, siksi en jatkaisi tutustumista. Veikkaan, etten ole ainoa noin kokeva.
Niin kauan kuin deittipalstoilla on vähintään 3-4 miestä jokaista naista kohti ei siellä kannata tavismiehenä vierailla. Ihan päivänselvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradoksaalinen kysymys.
Oletettavasti "uniikki miesmaku" oli vinoilua jolla koitettiin vihjata että kaikilla naisilla on sama miesmaku.
Eli koska sinä pidät omaa miestäsi jonain muuna kuin taviksena niin me muutkin naiset pidetään.
Ja koska minusta oma mieheni on upea ja kaikista haluttavin hän on niitä myös sinun ja muiden naisten mielestä.
Näin luulen että se menee. Jos olen väärässä edellinen saa tulla korjaamaan.
Fiksujakin naisia sentään vielä on olemassa. ;)
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradoksaalinen kysymys.
Näin luulen että se menee. Jos olen väärässä edellinen saa tulla korjaamaan.Fiksujakin naisia sentään vielä on olemassa. ;)
- eri
Niin meillä jokaisella on kotona jokin muu kuin tavismies, omani lisäksi joku seksijumala joka saa jokaisen naisen pikkarit märäksi.
Kadullekin kun ikkunasta katson niin siellä lenkkeilee muuta kuin tavismieshiä, niillä kun on monilla nainen tai lapsi seurassa.
Jokainen tuttu ja kaveri on muuta kuin tavis kun hänet näemme. Jopa se ihan ääliömätchi jota ei koskaan vaivautunut tapaamaan on jokin muu kuin tavismies.
Mitä mahtaa nuo kaikki miehet olla?
Jotenkin tulee olo ettei tavismies tässä tarkoita tavallista miestä vaan on jokun marginaali-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kuinka lyhyt olen
-alkoholin kulutus
-todella p*ska tyylitaju
Tuo on tosi iso määrä, ja olisi ehdoton deal breaker edes kuukausittain vedettynä saatika joka viikko. Kyllähän sen kännin päälle päin näkee, enkä voi sietää humalaisten typeryyttä. Ja jos väität ettei alkoholi vaikuta sinuun mitenkään, niin eikö sen voisi jättää sitten juomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradoksaalinen kysymys.
Eli jokainen mies joka on ollut parisuhteessa tai saanut edes mätchin tinderissä on sitä jotain muuta kuin tavismies.
Tätä olen itsekin useamman kerran ihastellut. Tuntuu hyvältä tietää, että tällaisena tavispalstamammana on onnistunut saamaan huippumiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-kuinka lyhyt olen
-alkoholin kulutus
-todella p*ska tyylitaju
Tuo olisi minulle ehdoton turn off. Juon itse lähes päivittäin yhden oluen, viikonloppuisin juodaan ruoan kanssa viiniä. Kesällä voidaan tehdä boolia ja siemailla sitä pihatöiden jälkeen ja talvella ottaa konjakit Wallanderia katsoessa. Matkoilla voidaan juoda muutama olut päivän mittaan samalla, kun kävellen tutustutaan kaupunkiin. Mutta humalajuomista en katselisi eikä sitä katselisi miehenikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tavismiestä olemasta ihana ja kohtelias?
Vastasit itse omaan kysymykseesi.
Ihana ja kohtelias ei oikeasti tarkoita sitä kuinka mies käyttäytyy, vaan sitä miltä miehen käytös naisesta tuntuu.
Siinä ratkaisee olennaisesti yksi seikka. Nimittäin se onko mies komea.
Kun sinulla kerran on tuo tieto, niin miten olet sitä hyödyntänyt tai aiot hyödyntää?
[/quote] Kuvasi ovat epäilyttäviä, rumia etkä hymyile tai olwt rööki suussa.
Myös maininta "akateeminen" karkoittaa erityisesti kaunottaret, jotka harvemmin ovat akateemisia.
Akateeminen on meille sama, kun omahyväinen ja tylsä.[/quote]
Ensimmäiset pointit ok, jälkimmäisestä täysin eri mieltä.
Olen itse DI, ja edellytän vähintään samaa myös mieheltä (humanisteja, valtiotieteilijöitä tms. taivaanrannan maalareita en myöskään hyväksy).
Näin voin esikarsinnan jälkeen olla kohtuulisen varma, että miehellä on riittävästi kaistaa suoriutua arjen keskusteluista ja älyllisistä haasteista. Ja toki koulutus korreloi myös töiden ja tulojen kanssa... Ei minun tarvitse elää kenenkään kustannuksella, mutta on kohtuullista edellyttää, että parisuhteessa molemmat tuovat suhteeseen riittävästi resursseja, ettei oma elintasoni sen seurauksena ainakaan laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradoksaalinen kysymys.
Näin luulen että se menee. Jos olen väärässä edellinen saa tulla korjaamaan.Fiksujakin naisia sentään vielä on olemassa. ;)
- eri
Niin meillä jokaisella on kotona jokin muu kuin tavismies, omani lisäksi joku seksijumala joka saa jokaisen naisen pikkarit märäksi.
Kadullekin kun ikkunasta katson niin siellä lenkkeilee muuta kuin tavismieshiä, niillä kun on monilla nainen tai lapsi seurassa.
Jokainen tuttu ja kaveri on muuta kuin tavis kun hänet näemme. Jopa se ihan ääliömätchi jota ei koskaan vaivautunut tapaamaan on jokin muu kuin tavismies.
Mitä mahtaa nuo kaikki miehet olla?
Jotenkin tulee olo ettei tavismies tässä tarkoita tavallista miestä vaan on jokun marginaali-ilmiö.
Eli lopputulos tästä keskustelusta on se, että ehdoton enemmistö Suomen miehistä on komeita menestyjiä? Hyvä niin.
Toi koko tavis-sana on naurettava. Mikä on sen vastapari, julkkisko?
Todellako on niin, että vain julkkiksilla on naisia?
Tämmöisiä miettivän kannattaisi oikeasti selvittää, mikä mt-ongelma hänellä on, ja voisiko siihen saada apua. Kun tämä jankutus palstalla ei selvästikään toimi, ja mitä useampi teoria, sitä huonommat mahdollisuudet mihinkään vuorovaikutukseen naisen kanssa.
Sitten jos on niin, että 90% miehistö on aloittajan mielestä hyvän näköisiä, mutta 90% naisista rumia, niin vastaus on tajuta mistä tämä johtuu. Ja tulla sieltä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tavismiestä olemasta ihana ja kohtelias?
Ei mikään, mutta jos deittisovelluksessa vastakkain ovat ihana ja kohtelia tavismies sekä ihana ja kohtelias komistus niin nainen valitsee aina jälkimmäisen jos vaan saa vastakaikua.
Jos sinua pommittaa viesteillä ihana kaunis ja kohtelias nainen, ja kohtelias tavisnainen, kumman valitset?
Tavisnaisen, mulla ei ole mitään harhakuvitelmiä enää tässä iässä. Olen kauniille naiselle vain hetken ajankulua tai tilapäinen korvike kun komeampaa ei ole löytynyt. Se on huono pohja suhteelle.
Huh huh. En ihmettele, että jäät yksin. Kyllä jokainen nainen haluaa olla se ykköstavoite miehelle. Mieluummin yksin kuin vain joku nainen miehelle. Pahin turn off on se tunne, että miehelle kelpaisi kuka vaan. Tai joku toinenkin.
Tuo pätee tietenkin jossain vaiheessa mutta ei vielä silloin kun etsitään sitä kenen kanssa menisi treffeille. t. N40+
Vierailija kirjoitti:
Kuvasi ovat epäilyttäviä, rumia etkä hymyile tai olwt rööki suussa.
Myös maininta "akateeminen" karkoittaa erityisesti kaunottaret, jotka harvemmin ovat akateemisia.
Akateeminen on meille sama, kun omahyväinen ja tylsä.
Ensimmäiset pointit ok, jälkimmäisestä täysin eri mieltä.
Olen itse DI, ja edellytän vähintään samaa myös mieheltä (humanisteja, valtiotieteilijöitä tms. taivaanrannan maalareita en myöskään hyväksy).
Näin voin esikarsinnan jälkeen olla kohtuulisen varma, että miehellä on riittävästi kaistaa suoriutua arjen keskusteluista ja älyllisistä haasteista. Ja toki koulutus korreloi myös töiden ja tulojen kanssa... Ei minun tarvitse elää kenenkään kustannuksella, mutta on kohtuullista edellyttää, että parisuhteessa molemmat tuovat suhteeseen riittävästi resursseja, ettei oma elintasoni sen seurauksena ainakaan laske.
Eli jos on tuta-DI niin on tiukka tieteilijä, mutta VTM taloustieteestä on taivaanrannan maalari?
Äh, se oli mun yritys esittää muka kaikkitietävää.