Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää vaki saikuttajat jotka ilmestyvät lomansa jälkeen ihan terveinä töihin?

Vierailija
22.05.2021 |

Toki nyt korona- aikana se on suotavaakin, mutta näin yleisesti.

Näillä tyypeillä on ties mitä silmätulehduksia, angiinoita yms.
Sairasloman jälkeen palaavat töihin oikein terveen kuuloisina ja hyvinvoivina.

Kun taas tyypit jotka saikuttaa tyyliin 10 ja sairastavat flunssan kotona niin kyllä sen kuulee äänestä vielä pitkään sen jälkeenkin, että henkilö on oikeasti ollut kipeä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyylin kerran 10 vuodessa. T.ap

Vierailija
2/13 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisit jotain kunnollista mietittävää elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on se vakiosaikuttaja, joka ensimmäisenä asiana töihin palatessaan rupeaa ulisemaan kaikesta ja puuttumaan muiden asioihin. Ja kohta ollaan taas saikulla.

Vierailija
4/13 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että ovat parantuneet sairaslomansa aikana.

Vierailija
5/13 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella sektorilla on paljon sellaista minkä voisi yksityistää. Siihen loppuisi saikuttelut.

Vierailija
6/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valitettavasti tuollainen lusmu töissä.

Saikutus kiihtyi kun työnantaja vaati käyttämään maskia, ja se ei sopinut tämän hörhön ajatusmaailmaan, osallistui pidemmän saikkunsa aikana jopa mielenosoitukseen koronatoimenpiteitä vastaan. Töihin tultuaan sanoi, ettei huvittanut tulla töihin.

Ylimielinen ääliö koko tyyppi, ja ihan keski- ikäinen nainen jolta odottaisi kypsempää käytöstä.

Onneksi ei tule enää kesäloman jälkeen.

Vierailija
7/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on valitettavasti tuollainen lusmu töissä.

Saikutus kiihtyi kun työnantaja vaati käyttämään maskia, ja se ei sopinut tämän hörhön ajatusmaailmaan, osallistui pidemmän saikkunsa aikana jopa mielenosoitukseen koronatoimenpiteitä vastaan. Töihin tultuaan sanoi, ettei huvittanut tulla töihin.

Ylimielinen ääliö koko tyyppi, ja ihan keski- ikäinen nainen jolta odottaisi kypsempää käytöstä.

Onneksi ei tule enää kesäloman jälkeen.

Saapahan nukkua aamut rauhassa.

Vierailija
8/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 2020 vuosi niin, ettei vakiosaikuttajat saikuttaneet ollenkaan. Mm. koronatesti pelotti ja muuta (ta vaatii koronatestiin esimerkiksi flunssasta, vatsataudista). Eivät kyllä olleet sairaana töissäkään. Nyt vuonna 2021 on pikkuhiljaa alkanut taas saikuttelut... On vaivoja, joihin ei tarvitse koronatestiä esim. päänsärkyä, selkäkipua, käsikipua jne., joita ei ennen ole ollut ja yksityinen lääkäri kyllä kirjoittaa sen pari päivää saikkua.

Vierailija
9/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten taas joutunut saikuttamaan valitettavan paljon viimeisen vuoden aikana. Töihin ei voi mennä yhtään kipeän oloisena tai kuuloisena. Oikein hävettää kuinka paljon koronan takia pitänyt olla poissa! Ennen normaalisti olisin mennyt flunssan jälkeen töihin heti, kun olo sallii, mutta nykyään pitää maata kotona tasan niin kauan, kun ääni yhtään kähisee. 🤦‍♀️ Kiva jos joku tosiaan ajattelee, että tuolla se vaan huvikseen saikuttaa...

Vierailija
10/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten tulla liian aikaisin sairaana töihin? Minun työpaikassa sellaiset ajetaan takaisin kotiin sairastamaan. Jos pomo ei huomaa asiaa, ainakin yksi topakka työkaveri menee ilmoittamaan asiasta pomolle.

Vierailija
11/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tällainen sarjasaikuttaja. Joka viikko melkeen joudun olemaan päivän pois. Syynä krooniset sairaudet kuten vaikea atooppinen ihottuma, allergiat ja astma . Ne temppuilee jatkuvasti vaikka kuin pidän itestäni huolta ja syön melko terveellisesti. Minua varmaa pidetään iha lusmuna töissä :( hävettää hirveesti aina tehä työaikakorjauksia intraan ja ilmottaa poissaoloista pomolle. Toistaiseksi kukaan ei oo valittanu/kyseenalaistanu.

N33

Vierailija
12/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käydään terveenä. Miksi töihin pitäisi tulla toipilaana?

Vierailija
13/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytki oon saikulla ja vähän pidemmällä sellaisella koska siitepöly iski kunnolla keuhkoihin.

T 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme