Minkä ikäisenä harrastit ensi kerran seksiä?
Itse 16-vuotiaana (mies). 18-vuotiaasta lähtien sitten säännöllisesti.
Odotan ketjusta hauskaa!
Kommentit (78)
Hohhoijaa! Eiköhän tämä ole käyty läpi jo monta kertaa..
15-vuotiaana. Harrastan edelleen saman miehen kanssa.
-nainen
Erityisesti kiinnostaa palstalle kirjoittelevien miesten vastaukset! :D
Saa ja pitää myös kommentoida jos ei ole koskaan saanut!
Vierailija kirjoitti:
Harrastin ensimmäisen kerran 15-vuotiaana. Mutta mies oli kokematon, kuten minäkin ja neitsyys ei lähtenyt. Lähti vasta vuosia myöhemmin.
Eikö se muka kerralla lähde?
20, vieläkin saman tyypin kanssa. Ei mitään periaatteellista tai uskonnollista syytä, mutta ekojen poikaystävien kanssa en kokenut olevani valmis, sitten en kohdannut ketään kenen kanssa olisin halunnut harrastaa seksiä ennen nykyistä kumppania.
Taisin olla 16-vuotias. Harmittaa jälkeenpäin, kun oli perus kännipano.
13, täyttämässä 14🙂 edelleen saman kanssa yhdessä <3
En oo vielä kokeillut muuta seksiä kuin halausta, sitäkän en kuin kolmesti viimeisten 22 vuoden aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastin ensimmäisen kerran 15-vuotiaana. Mutta mies oli kokematon, kuten minäkin ja neitsyys ei lähtenyt. Lähti vasta vuosia myöhemmin.
Eikö se muka kerralla lähde?
Ehkä seksi ei edennyt penetraatioon tai se ei onnistunut?
-ohis
Joskus sitä ajatteli että se olisi maata mullistava asia. Aika sitä ennen ja jälkeen -tavalla. Eipä ollut vaikka hauskaa puuhaa onkin. Ja 19v. olin.
olen 52 mies eli jospa tänä vuonna onnistas ettei tarvi hautaan viedä, rumemmaksi muutun jo joka päivä.
25 silloisen poikaystävän kanssa. En koskaan ymmärtänyt seksin hehkutusta vaikka orgasmeja tulikin. Nyt olen sinkku eikä vieläkään paneta, joten uusi kumppani tulee jos on tullakseen, ei ole mikään pakollinen.
Viikko sitten 15-vuotiaana, ja vieläkin saman miehen kanssa <3
6-7 tms