Taitavimpia ovat kappaleiden sanoitukset, joista useampi ihminen löytää itsensä
Esimerkiksi Where did our love go. Diana Rossin kappale.
Tästä löytää itsensä pitkässä suhteessa tai avioliitossa ollut.
Mutta myös sellainen, joka on hetkellisesti tavannut jonkun kiinnostavan, kokenut, että on kiinnostusta ja yhtäkkiä toinen on kadonnutkin.
Eli täysin eri ikäiset, eri tilanteissa olevat ihmiset.
Tuleeko mieleen muita?
Kommentit (30)
Hetken tie on kevyt. Jotkut pitävät sitä rakkauslauluna ja ollut häälaulunakin. Kertoo teinityttöjen kanssa vietetyistä yhden yön jutuista.
En kuuntele sanoja juuri ollenkaan. Varsinkin englanninkieliset sanat menevät ihan ohi ja keskityn itse sävellykseen. Olen huomannut, että osa ihmisistä kuuntelee enemmän sanoja, osa melodiaa, osa soittimia, osa katselee laulajan ulkonäköä.
Jukka Poika - Silkkii
Ajattelin, että on rakkauslaulu. Ja sitten luin lehdestä, että tämä on haluttu synnytykseenkin. En ollut ajatellut, että tässä laulettaisin vanhemmasta ja lapsesta mutta niin se sanoitus vaan toimii myös.:)
Vierailija kirjoitti:
Zen Cafen Todella kaunis.
Löydän tälle itse yhden tulkinnan, olisin kiinnostunut tietämään, mitä eri tulkintoja on. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten välitä ollenkaan laulujen sanoituksista eikä ne mielestäni ole tärkeitä, mutta yksi on: if you tolerate this your children will be next.
Tuo biisi on jonkinlainen nuoruuden sentimentaalisuuden ilmentymä.
Tämä kommentoija ei ollut ap.
Tämän kanssa on monta tulkintaa tarjolla
Mutta jos sinulla on se erosuru kesken, eri kappaleet tuovat jonkun näkemyksen siihen suruusi. Elleivät ne sanoitukset nyt ole täysin sellaisia, joita pidät teennäisinä.