Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurusteleeko teinit juurikaan enää?

Vierailija
22.05.2021 |

Mun 17-vuotias ei ole koskaan seurustellut mutta ei ole kyllä hänen kaveritkaan.

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaani, 16 ja 19, ovat kumpikin yhden pitkähkön seurustelusuhteen kokeneet, siis yli vuoden kestäneitä seurusteluja tyttöjen aloitteista. Nyt kumpikin keskittyy opiskeluun, urheiluun ja kavereihin, eikä aktiivisesti etsi seurustelukumppania. Kerkeävät kyllä, mutta olen tyytyväinen, että molemmilla on eroamisesta huolimatta positiiviset kokemukset takana.

Vierailija
22/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opiskella tai mennä töihin jos ei koskaan saa naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-29-vuotiasta suomalaisista miehistä 27% ei ole harrastanut seksiä.

Ei liity aiheeseen. Keskustelussa on nykyteinit, ei pari-kolmekymppiset. Siis nimenomaan tämän hetken teinit, ei teinit yleisesti.

Vierailija
24/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on sitä mieltä, että hänestä tulee sellainen kissahöperö ja poika ei halua mitään aikataulutettua elämään opintojen, työn ja harrastuksen lisäksi.

Mun tyttärellä sama suunnitelma. Crazy cat lady. 😀

Täällä myös! Ja nimenomaan kissoja aikoo hommata pari kappaletta ja rakastaa ne rikki. Koirat on nounou.

Vierailija
25/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tyttärelläni ole edes kavereita. Seurustelukumppanin saaminen on jo mahdottomalla tasolla.

Vierailija
26/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että kaikki eivät saa seurustelukumppania, vaikka haluaisivat. Nuorten halut eivät vaan kohtaa. Ja kerron tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Vierailija
27/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ne vaan "panee".

Vierailija
28/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on sitä mieltä, että hänestä tulee sellainen kissahöperö ja poika ei halua mitään aikataulutettua elämään opintojen, työn ja harrastuksen lisäksi.

Mun tyttärellä sama suunnitelma. Crazy cat lady. 😀

Täällä myös! Ja nimenomaan kissoja aikoo hommata pari kappaletta ja rakastaa ne rikki. Koirat on nounou.

Miehistä puhumattakaan. Se on se latenssivaihe.

Vierailija
29/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on 29v ja ei ole vielä kiinnostunut miehistä.

Vierailija
30/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Silloin kun minä olin ysärillä nuori, yläasteella oli useita seurustelevia pareja.

Nyt kaikki seurustelevat vain puhelimensa kanssa.

Kehityskulku tosin on alkanut jo paljon aiemmasta. Meillä oli limudiskoja ja kotibileitä ala-asteella, aloitettiin hitaiden tanssiminen 4. luokalla. Nykyään ei ole mitään tällaista.

Vierailija
31/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tytär ei ole löytänyt vielä sopivaa, vaikka on jo 19. Kriteerinä on vaan se että ei pelaisi 24/7 ja olisi hygienia/siisteystaso kunnossa.

Ei löydy. Noh, ehkä yliopistosta sitten.

Vierailija
32/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien seurustelut, teinien sosiaalinen elämä, teini en vapaa-ajan aktiiviteetit ja harrastukset sekä toisten teinien tapaaminen ja näiden kanssa hengaaminen siirtyi nettiin jo kuutisen vuotta sitten.

Vierailija
33/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Silloin kun minä olin ysärillä nuori, yläasteella oli useita seurustelevia pareja.

Nyt kaikki seurustelevat vain puhelimensa kanssa.

Kehityskulku tosin on alkanut jo paljon aiemmasta. Meillä oli limudiskoja ja kotibileitä ala-asteella, aloitettiin hitaiden tanssiminen 4. luokalla. Nykyään ei ole mitään tällaista.

Helevetin hyvä.

Nelosluokkalaisen vanhempi

Vierailija
34/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kannata huolestua. Minä seurustelin ekan kerran vakavasti vasta 28-vuotiaana. Toki oli säätöjä ennen sitä ja teininä oli jotain epämääräisiä juttuja. Parempi olisi ollut ettei teininä olisi "säätänyt" jonkun kanssa "jotakin". Vanhempanakin ehtii kyllä tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
35/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskella tai mennä töihin jos ei koskaan saa naista?

"saa naista". Miksi puhut ihmisistä kuin jostain hillomunkista?

Vierailija
36/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika 20-vuotias ja ei oo ollut koskaan tyttöystävää. Eipä hänen kavereillakaan ole.

Vierailija kirjoitti:

Pojat sitä ja pojat tätä. Olen korviani myöten täynnä miehiä. Miksei välillä voisi puhua naisten ongelmat ja unohtaa edes hetkeksi ne pojat?

Vierailija
37/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkuista ähellystä. Ajanhukkaa. Ei sitä kannata harrastella.

Vierailija
38/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähentynyt. Ani harvoin näkee koulun käytävillä kuhertelua.

Ope

Tämä ei ole ”open” kirjoittama vaan surullisen, katkeran äidin jonka lasta kukaan ei halua seurustelukumppanikseen.

Miksi epäilet että kirjoittamani ei pidä paikkaansa?

90-luvulla kun aloitin opena oli paljon enemmän kaulailevia pareja, joita piti hätistää ulos välkälle. Nykyään rutistelevat lähinnä vain puhelimiaan.

Ope

Vierailija
39/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää voi pitää paikkaansa

Vierailija
40/196 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelee tietty. Mutta ehkä nykyään otetaan vähemmän paineita siitä, että ”pitää” seurustella.

No eipä siihen seurusteluun mitään paineita ollut myöskään 20 vuotta sitten. Halu siihen kumpusi ihan ihmisten sisältä eikä mistään ulkoisista paineista..