Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpuuttaisitko kumppaniksi yksinäistä introverttimiestä, jos hän on muuten ok?

Vierailija
22.05.2021 |

?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsisi tuo kuvaus "ok". Millainen ihminen on vain ok? Introvertti olen itsekin.

Vierailija
22/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän häiritsisi tuo kuvaus "ok". Millainen ihminen on vain ok? Introvertti olen itsekin.

Just mietin samaa. Mulle ei kyllä riittäisi missään tapauksessa ok, pitäs olla vähintään erinomainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on ok, jolla ei ole tatuointeja, joka ei käy rippikoulua eikä mene tennarit jalassa juhliin.

Vierailija
24/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa kun en ole homo.

Vierailija
25/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, miten määritellään kuka on introvertti ja kuka extrovertti. Koen itseni introvertiksi ja viihdyn hyvin yksinäni. Seurassa taas olen huumorimies ja luulen olevani myös alfa, varsinkin silloin kun johtajuus täytyy ottaa. Silti välttelen ihmismassoja ja tapahtumia, jos ei ole tarvis osallistua. En halua esiintyä, mutta en pelkää enkä ole epävarma missään seurassa...ehkä naisseurassa vähän ymmälläni, kun on niin vaikea ymmärtää rivien väliin kirjoitettua. Ota tästä selvää.

Vierailija
26/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvioissa huolestuttaisi se, että mies roikkuisi jatkuvasti helmoissani kiinni. Kumppanista tulee helposti tuollaisen ihmisen "kaikki" ja se voi olla todella ahdistavaa. Ei saa omaa tilaa, kun toinen nyhjää kokoajan sohvannurkassa vain odottaen että minä olen valmis viettämään hänen kanssaan aikaa. Kokemusta on.

Toki jollakulla yksinäisellä voi olla myös omat kiinnostavat harrastuksensa ja intohimonsa, joiden parissa tulee vietettyä aikaa. Se olisi sitten vähän eri juttu.

Vierailija
27/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on ok, jolla ei ole tatuointeja, joka ei käy rippikoulua eikä mene tennarit jalassa juhliin.

Erikoinen määritelmä. Ihmisellä voi olla vaikka millaiset vasikannahkakengät juhlissa ja iho puhdas kuin vastasatanut lumi, ja silti on mahdollista olla täysi k*rpä.

Vierailija
28/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida tarvita mitään kumppania.

Vierailija
29/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos miehellä on tavoitteita ja kunnianhimoa.

Kotona istuva pelaaja ei minulle edusta sellaista.

Vierailija
30/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, miten määritellään kuka on introvertti ja kuka extrovertti. Koen itseni introvertiksi ja viihdyn hyvin yksinäni. Seurassa taas olen huumorimies ja luulen olevani myös alfa, varsinkin silloin kun johtajuus täytyy ottaa. Silti välttelen ihmismassoja ja tapahtumia, jos ei ole tarvis osallistua. En halua esiintyä, mutta en pelkää enkä ole epävarma missään seurassa...ehkä naisseurassa vähän ymmälläni, kun on niin vaikea ymmärtää rivien väliin kirjoitettua. Ota tästä selvää.

Jännää. Ihan kuin minä M48, johtajuuden otan silloin jos kukaan muu ei ota/pysty.

👊

Vierailija
31/31 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Introvertti tai ekstrovertti, ei kelpaa yksinäsyyttä valittava ja kelpuuttamiseta puhuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi