Kelpuuttaisitko kumppaniksi yksinäistä introverttimiestä, jos hän on muuten ok?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsisi tuo kuvaus "ok". Millainen ihminen on vain ok? Introvertti olen itsekin.
Just mietin samaa. Mulle ei kyllä riittäisi missään tapauksessa ok, pitäs olla vähintään erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsisi tuo kuvaus "ok". Millainen ihminen on vain ok? Introvertti olen itsekin.
Sellainen on ok, jolla ei ole tatuointeja, joka ei käy rippikoulua eikä mene tennarit jalassa juhliin.
En missään tapauksessa kun en ole homo.
Mielenkiintoista, miten määritellään kuka on introvertti ja kuka extrovertti. Koen itseni introvertiksi ja viihdyn hyvin yksinäni. Seurassa taas olen huumorimies ja luulen olevani myös alfa, varsinkin silloin kun johtajuus täytyy ottaa. Silti välttelen ihmismassoja ja tapahtumia, jos ei ole tarvis osallistua. En halua esiintyä, mutta en pelkää enkä ole epävarma missään seurassa...ehkä naisseurassa vähän ymmälläni, kun on niin vaikea ymmärtää rivien väliin kirjoitettua. Ota tästä selvää.
Tuossa kuvioissa huolestuttaisi se, että mies roikkuisi jatkuvasti helmoissani kiinni. Kumppanista tulee helposti tuollaisen ihmisen "kaikki" ja se voi olla todella ahdistavaa. Ei saa omaa tilaa, kun toinen nyhjää kokoajan sohvannurkassa vain odottaen että minä olen valmis viettämään hänen kanssaan aikaa. Kokemusta on.
Toki jollakulla yksinäisellä voi olla myös omat kiinnostavat harrastuksensa ja intohimonsa, joiden parissa tulee vietettyä aikaa. Se olisi sitten vähän eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on ok, jolla ei ole tatuointeja, joka ei käy rippikoulua eikä mene tennarit jalassa juhliin.
Erikoinen määritelmä. Ihmisellä voi olla vaikka millaiset vasikannahkakengät juhlissa ja iho puhdas kuin vastasatanut lumi, ja silti on mahdollista olla täysi k*rpä.
Ei se taida tarvita mitään kumppania.
Jep, jos miehellä on tavoitteita ja kunnianhimoa.
Kotona istuva pelaaja ei minulle edusta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, miten määritellään kuka on introvertti ja kuka extrovertti. Koen itseni introvertiksi ja viihdyn hyvin yksinäni. Seurassa taas olen huumorimies ja luulen olevani myös alfa, varsinkin silloin kun johtajuus täytyy ottaa. Silti välttelen ihmismassoja ja tapahtumia, jos ei ole tarvis osallistua. En halua esiintyä, mutta en pelkää enkä ole epävarma missään seurassa...ehkä naisseurassa vähän ymmälläni, kun on niin vaikea ymmärtää rivien väliin kirjoitettua. Ota tästä selvää.
Jännää. Ihan kuin minä M48, johtajuuden otan silloin jos kukaan muu ei ota/pysty.
👊
En. Introvertti tai ekstrovertti, ei kelpaa yksinäsyyttä valittava ja kelpuuttamiseta puhuva.