Naiset! Tässä on todella kauniit pitkät hiukset ukrainalaisella naisella
https://www.is.fi/viihde/art-2000007980619.html
Miksi suomalaisilla naisilla ei ole tuollaisia hiuksia?
Kommentit (67)
Ihan äsken luin toista ketjua, jossa kysyttiin, kehtaako yli 40-vuotiaalla naisella olla pitkät hiukset. Siis mikä helvetti siinä on, että tuollaiset ajatukset ovat täällä Suomessa valloillaan? Miksi täällä naiset suorastaan häpeävät pitkiä hiuksia? Monessa muussa maassa tuollaista ei edes ajatella!
En halua, vaikka paksu ja tuuhea tukka onkin. Itsellä ihana pixie.
HIRVEET. Kuin olisi asunut maakuopassa koko elämänsä.
Tai suomalaismiehillä? Miksei miehet ikinä kasvata kunnon liehuvaa lettiä lantiolle asti? Olis niin sexyä.
Mielummin lyhemmät. Nuo haittaa tositoimia
mies53v
Suomalaiset eivät yleensä halua investoida hiuslisäkkeisiin.
P.S. Itä-Euroopassa oletetaan, että mies maksaa.
Huh huh jos on aitoja kuvia niin mahtaa olla hiukset koko ajan tiellä ja painaa helvetisti.... mullakin tuntuu jo nyt että hiukset koko ajan jossain tiellä, välissä, alla ja vaikea pestä vaikka itselläni hiukset 'vaan' pepun puoliväliin asti...
Miksi suomalainen mies ei kasvata inkkaritukkaa, vaan näyttää Juicelta?
No vau, hienot on. Mutta vaikka itse pidän pitkistä hiuksista, omat on puoleen selkään, niin tuo olisi kyllä todella epäkäytännöllistä.
Se, että nuo hiukset herättävät huomiota Ukrainassakin, kertoo siitä, että eivät ne ukrainalaistenkaan päässä mikään yleinen näky ole.
Mulla ei ole, koska en halua. Selän puoliväliin ulottuvat tai pidemmät hiukset inhottavat minua. Epäkäytännöllisetkin nuo ovat.
Kauniit on mutta elämä menisi hankalaksi tuollaisen tukan kanssa. Kuinka kauan kestää kun nuo hiukset on pesun jälkeen kuivat? Kuinka käydään juoksulenkillä kun kilon painoinen nuttura pomppii niskassa?
Joo, ja mun enolla oli keltainen kuorma-auto. Miksei kaikilla ole sellaista??!!
Jos haluaa elää hiustensa ehdoilla, niin siitä vaan. Itse en noin hankalia hiuksia haluaisi.
Olen nähnyt naisilla hyviä pitkiä hiustyylejä, ja hyviä lyhyitä hiustyylejä.
Tämäpä onkin subjektiivista.
Onhan nuo hienot ja näyttää ihmeen hyväkuntoiselta.
Meilä on huonot hiusgeenit, kuten suomalaisilla miehilläkin. Ei, geenit eivät koske vain toista sukupuolta.