Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan normaalia ihastua tatuoimattomiin, hoikkiin ja pitkähiuksisiin nuoriin naisiin?

Vierailija
21.05.2021 |

Vai olenkohan jotenkin vinoutunut
mies30

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka sutattu iho itselläsi on...

Vierailija
22/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tatuoinnit olisivat oikeiasti kauniita ja lisäisivät haluja, evoluutio olisi kehittänyt ihmisiin jotain kuvioita, kuten  raitoja seepraan,  pilkkuja pantteriin tai värikkäitä sulkia riikinkukkoon.

Lopputulos: on ihan normaalia tykätä luonnollisesta lookista.

Suonikohjut? Ne on sellaisia sinisiä viivoja...

Ne on sairaus, joka pitää leikata. Kohta varmaan joku syöpäkasvain on kaunista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset yli takapuolen eikä ole tatuoinnin tatuointia…

Vierailija
24/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli tukka kirjoitti:

Eikö se ole epähygieeninen esim. vessassa? Eikö niillä tule pyyhittyä peppuakin?

Vierailija
25/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen yleistys. Itse ainakin töissä pidän yleensä vaatteita jotka peittävät tatuoinnit. Enkä siis pidä näitä tatuointeja peittäviä vaatteita niiden itse tatuointejen vuoksi vaan sen vuoksi mikä on yleisesti hyvä pukukoodi toimistolla.

Vierailija
26/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjujen lilan väritys hiuksissa, 2 numeroa liian pienet housut, vartalo mallia Michelin-ukko, ääni ja puhetapa kuin 3-vuorotyötä tehneellä nikotinistillä, kävelee polvet yhdessä keinuen ja helvetin hitaasti, rinnat kuin pannulaput…siinä naisihanne tai siis: nykysuomalainen nainen (ämmä)

Vierailija
27/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli tukka kirjoitti:

Eikö se ole epähygieeninen esim. vessassa? Eikö niillä tule pyyhittyä peppuakin?

Höpsö. Noin pitköt pidetään nutturalla tai letti nostetaan eteen vessassa.

Vierailija
28/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, miksi tatuoidut pukeutuvat aina niin, että se tatska aina näkyy? Työpaikalla se ainut kuvioitu on kesät talvet lyhythihaisessa paidassa, vaikka kaikilla muilla on talvella joku pitkähihainen paita. Miksi sitä pitää koko ajan näyttää, etenkin jos väittää, että otti sen "itseä varten"?

Heheh. Onneks multa näkyy tatuointeja vaikka ois pitkähihaset. Työtäkään ei ole kun työhönottajat ei ota tatuointien takia. Siksipä ne otinkin että ap ja muut nettomaksajat kustantais mun elämän. Sihautanpa tölkin auki sen kunniax.

Vierailija
29/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihastun hyväkroppaisiin urheilijanuorukaisiin, joilla on hyvät perseet ja vahvat jalat hyvin istuvissa housuissa.

En niinkään innostu lyttyperseisistä, kaljuista setämiehistä, jotka kantavat 20 liikakiloaan erkaantuneiden vatsalihasten varassa.

Täysin perverssiä, eikö.

N 56

Hyi vi***u..Katsele ikäisiäsi miehiä.

M48

Veikkaan etten viitsisi sinuakaan katsella, läskipappa.

Katson ketä haluan ja usein sen myös saan, mitä haluan 💋

N 56

Vierailija
30/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulisin...

Vierailija
31/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, miksi tatuoidut pukeutuvat aina niin, että se tatska aina näkyy? Työpaikalla se ainut kuvioitu on kesät talvet lyhythihaisessa paidassa, vaikka kaikilla muilla on talvella joku pitkähihainen paita. Miksi sitä pitää koko ajan näyttää, etenkin jos väittää, että otti sen "itseä varten"?

Heheh. Onneks multa näkyy tatuointeja vaikka ois pitkähihaset. Työtäkään ei ole kun työhönottajat ei ota tatuointien takia. Siksipä ne otinkin että ap ja muut nettomaksajat kustantais mun elämän. Sihautanpa tölkin auki sen kunniax.

Juu näin on. Minä työhön ottajana suressa yrityksessä en ota tatuoituja. Oon rikas ja viisas ja yritykseni on iso enkä tykkää tatuoinneista.

Vierailija
32/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse tykkää tatuoiduista miehistä. Joskus näkee kaukaa jonkun, joka vaikuttaa hyvännäköiseltä, mutta kun mies tulee lähemmäs, niin sillä onkin tatskoja.

Tuo on sääli, että moni mukavannäköinen ihminen pilaa ulkonäkönsä kauheilla töherryksillä. Terve ja puhdas iho on aina kauniimpi kuin hienoimminkaan tatuoitu iho. Tatuoinnilla ei tilannetta saa kauniimmaksi kuin kenties sellaisessa poikkeustilanteessa, että tatuoinnilla peitetään arpi tai jokin ihovaurio.

Vierailija
33/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihastun hyväkroppaisiin urheilijanuorukaisiin, joilla on hyvät perseet ja vahvat jalat hyvin istuvissa housuissa.

En niinkään innostu lyttyperseisistä, kaljuista setämiehistä, jotka kantavat 20 liikakiloaan erkaantuneiden vatsalihasten varassa.

Täysin perverssiä, eikö.

N 56

Hyi vi***u..Katsele ikäisiäsi miehiä.

M48

Veikkaan etten viitsisi sinuakaan katsella, läskipappa.

Katson ketä haluan ja usein sen myös saan, mitä haluan 💋

N 56

Ne hyvännäköiset urheilijanuorukaiset ei todellakaan pane tuollaisia vanhoja naisia. Niin se vaan menee, jatka unelmointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi