Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan normaalia ihastua tatuoimattomiin, hoikkiin ja pitkähiuksisiin nuoriin naisiin?

Vierailija
21.05.2021 |

Vai olenkohan jotenkin vinoutunut
mies30

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ihan täysin luonnotonta. Kyllä kunnon lihaasyövä heteromies katselee vain 170-kiloisia, nenälävistettyjä ja tribaalitatuoituja kaskelottivalaan muotoisia keravalaismuijia!!11

Vierailija
2/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noi melko ulkoisia ominaisuuksia, joihin ihastua. Tuskin riittää pohjaksi pitkäaikaiselle suhteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavattoman tavallista.

Tatuoimaton, hoikka, pitkähiuksinen, entinen nuori 

Vierailija
4/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihastun hyväkroppaisiin urheilijanuorukaisiin, joilla on hyvät perseet ja vahvat jalat hyvin istuvissa housuissa.

En niinkään innostu lyttyperseisistä, kaljuista setämiehistä, jotka kantavat 20 liikakiloaan erkaantuneiden vatsalihasten varassa.

Täysin perverssiä, eikö.

N 56

Vierailija
5/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, tulin jo, kun luin otsikon.

Vierailija
6/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä normaalia kuin minun ihastumiseni vastaviin nuorukaisiin. Ovat ilo silmälle, ehdottomasti.

Vierailija
7/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin laestat ovat kauneita

Vierailija
8/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tatuoinnit olisivat oikeiasti kauniita ja lisäisivät haluja, evoluutio olisi kehittänyt ihmisiin jotain kuvioita, kuten  raitoja seepraan,  pilkkuja pantteriin tai värikkäitä sulkia riikinkukkoon.

Lopputulos: on ihan normaalia tykätä luonnollisesta lookista.

Vierailija
9/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihastun hyväkroppaisiin urheilijanuorukaisiin, joilla on hyvät perseet ja vahvat jalat hyvin istuvissa housuissa.

En niinkään innostu lyttyperseisistä, kaljuista setämiehistä, jotka kantavat 20 liikakiloaan erkaantuneiden vatsalihasten varassa.

Täysin perverssiä, eikö.

N 56

Hyi vi***u..Katsele ikäisiäsi miehiä.

M48

Vierailija
10/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tatuoinnit olisivat oikeiasti kauniita ja lisäisivät haluja, evoluutio olisi kehittänyt ihmisiin jotain kuvioita, kuten  raitoja seepraan,  pilkkuja pantteriin tai värikkäitä sulkia riikinkukkoon.

Lopputulos: on ihan normaalia tykätä luonnollisesta lookista.

Suonikohjut? Ne on sellaisia sinisiä viivoja...

Vierailija
11/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan se on luonnollista ja oikein. Luonnollinen nainen on kaunein.

Vierailija
12/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että naiset päättävät itse hiuksistaan, ettei pelkästään miesten vuoksi kasvata puoleen selkään saakka. Ei pidä miellyttää kaikkia.

Vierailija
13/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää tatuoiduista miehistä. Joskus näkee kaukaa jonkun, joka vaikuttaa hyvännäköiseltä, mutta kun mies tulee lähemmäs, niin sillä onkin tatskoja. Harmittaa ihan tosi paljon.

Joskus tekisi mieli sanoa, että : "Sorry, että mä katsoin sua niin pitkääm. Mä luulin, että sä olet joku hyvännäköinen, mutta erehdyin."

En tietenkään sano.

Vierailija
14/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset Ovat täyttäneet 18- vuotta ja mieluiten jos ovat likellä ikääsi on normaalia jos ihailet nuoria tatutoimattomia pitkähiuksisia on ok.

Vierailija
15/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näkevät kauhuelokuvien estetiikan romattiseksi. Ehkä goottityypit ja tatuoidut lävistystyypit ovat sellaisia. Minun puolestani pysykööt kauhuelokuvissaan.

Vierailija
16/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen tatuontivihaketju.

Vierailija
17/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväinen tatuontivihaketju.

Se on koomista kun tatuoidut suuttuvat negatiivisista kommenteista. Kuitenkin he itse tuovat "taiteen" julkiseen tilaan ja julkiseen keskusteluun. Pitäisi kestää se kritiikkikin sitten....

Vierailija
18/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa, miksi tatuoidut pukeutuvat aina niin, että se tatska aina näkyy? Työpaikalla se ainut kuvioitu on kesät talvet lyhythihaisessa paidassa, vaikka kaikilla muilla on talvella joku pitkähihainen paita. Miksi sitä pitää koko ajan näyttää, etenkin jos väittää, että otti sen "itseä varten"?

Vierailija
19/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole av-mamma.

Vierailija
20/33 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas meni vanhoilla naisilla tunteisiin.. D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän