Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään joku nainen tokaisi, että "kauheet vaatteet" kun kävelin hänen ohitse

Vierailija
21.05.2021 |

Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja? Olin pukeutunut tavallisiin vaatteisiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, että vain naiset sortuu tälläiseen. Miehet ei ikinä tuollaisia törkeyksiä latelisi, mutta heillä harvemmin on mt-ongelmia, toisin kuin naisilla. On muuten tutkittu juttu, että naisilla on huomattavasti useammin mt-ongelmia. Terveisin 46-v valkoinen heteromies

Hahahaha 😁 Ainoat tuntemattomat minun ulkonäköäni koskaan solvanneet ovat olleet miehiä. Olen itse nainen. Ovat siis ihan yllättäen kommentoineet minua. Tätä ei ole edeltänyt minkäänlainen keskustelu välillämme.

Vierailija
22/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, että vain naiset sortuu tälläiseen. Miehet ei ikinä tuollaisia törkeyksiä latelisi, mutta heillä harvemmin on mt-ongelmia, toisin kuin naisilla. On muuten tutkittu juttu, että naisilla on huomattavasti useammin mt-ongelmia. Terveisin 46-v valkoinen heteromies

Voi kuule, voin kertoa kokemuksen, että ilkeily onnistuu miehiltä oikein hyvin. Näköjään myös sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat ja mielisairaalat päästävät lomille helposti nykyään.

Vierailija
24/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteli varmaan ääneen. Itsekin usein teen sitä kun joku megaperse menee ohitse niin tokaisen että onpas siinä selluliittiä paljon.

Onko se joku sairaus?

Varmaan touretten syndrooma. Se panee mölisemään törkyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme