Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään joku nainen tokaisi, että "kauheet vaatteet" kun kävelin hänen ohitse

Vierailija
21.05.2021 |

Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja? Olin pukeutunut tavallisiin vaatteisiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, että vain naiset sortuu tälläiseen. Miehet ei ikinä tuollaisia törkeyksiä latelisi, mutta heillä harvemmin on mt-ongelmia, toisin kuin naisilla. On muuten tutkittu juttu, että naisilla on huomattavasti useammin mt-ongelmia. Terveisin 46-v valkoinen heteromies

Hahahaha 😁 Ainoat tuntemattomat minun ulkonäköäni koskaan solvanneet ovat olleet miehiä. Olen itse nainen. Ovat siis ihan yllättäen kommentoineet minua. Tätä ei ole edeltänyt minkäänlainen keskustelu välillämme.

Vierailija
22/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, että vain naiset sortuu tälläiseen. Miehet ei ikinä tuollaisia törkeyksiä latelisi, mutta heillä harvemmin on mt-ongelmia, toisin kuin naisilla. On muuten tutkittu juttu, että naisilla on huomattavasti useammin mt-ongelmia. Terveisin 46-v valkoinen heteromies

Voi kuule, voin kertoa kokemuksen, että ilkeily onnistuu miehiltä oikein hyvin. Näköjään myös sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat ja mielisairaalat päästävät lomille helposti nykyään.

Vierailija
24/24 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteli varmaan ääneen. Itsekin usein teen sitä kun joku megaperse menee ohitse niin tokaisen että onpas siinä selluliittiä paljon.

Onko se joku sairaus?

Varmaan touretten syndrooma. Se panee mölisemään törkyä