Tänään joku nainen tokaisi, että "kauheet vaatteet" kun kävelin hänen ohitse
Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja? Olin pukeutunut tavallisiin vaatteisiin.
Kommentit (24)
Joo en ota itseeni :) tuli vaan paha fiilis
Aina sanotaan, ettei saisi olla ennakkoluuloinen mutta kuulostaa jonkun päihdeongelmaisen louskutukselta. Ovat jostain syystä kovia haukkumaan ja dissaamaan ohikulkijoita, vaikka itsekään eivät hääppöisessä kunnossa ole. Yleensä ne kommentit ovat tuollaisia absurdeja, ikään kuin joka asiasta olisi pakko löytää jotain morkattavaa.
Hän varmaan voimaantui kovasti siitä että pääsi naljailemaan kuuluvasti.
Kaikkia ei voi miellyttää, ikinä. Itsensähän tuollainen kommentoija vain nolaa.
Ihan turha kuvitella että jossain olisi sellaiset maagiset vaatteet jotka olisivat aivan jokaisen mielestä hienot ja tyylikkäät.
Älykkäät ihmiset ei sano tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, ettei saisi olla ennakkoluuloinen mutta kuulostaa jonkun päihdeongelmaisen louskutukselta. Ovat jostain syystä kovia haukkumaan ja dissaamaan ohikulkijoita, vaikka itsekään eivät hääppöisessä kunnossa ole. Yleensä ne kommentit ovat tuollaisia absurdeja, ikään kuin joka asiasta olisi pakko löytää jotain morkattavaa.
joo, muakin viime kesänä joku tällainen ilmeisesti kehaisi ma n n €ksi. ei ollut edes pitkää hametta päällä.
Minä ajattelen aina että jostakusta muusta puhui jos ei tule hihasta nykimään ja kertomaan henkilökohtaisesti. Ei voi tietää. Hyvällä tuulella mikään ei kosketa minua. Huonolla tuulella noita tulee. Ne pitää ravistaa pois kuin roskat.
Ajatteli varmaan ääneen. Itsekin usein teen sitä kun joku megaperse menee ohitse niin tokaisen että onpas siinä selluliittiä paljon.
Ja kannattaa muistaa, että vain naiset sortuu tälläiseen. Miehet ei ikinä tuollaisia törkeyksiä latelisi, mutta heillä harvemmin on mt-ongelmia, toisin kuin naisilla. On muuten tutkittu juttu, että naisilla on huomattavasti useammin mt-ongelmia. Terveisin 46-v valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli varmaan ääneen. Itsekin usein teen sitä kun joku megaperse menee ohitse niin tokaisen että onpas siinä selluliittiä paljon.
Onko se joku sairaus?
Minulle tuntematon vähemmistöön kuuluva ylipainoinen kansalainen sanoi vastaantullessa;
S**t*nan näköinen apina. Jotenkin hämmensi, että minuako tarkoitti vai itseään.
Rupesi kiinnostamaan, mitä sulla oikein oli päällä.
Mitä sinulla ap oli päälläsi?
Muista, että nykyisin on huomattava määrä avohoito potilaita vapaalla jalalla.
Ja sitten on tietysti heitä joita ei ole ns kasvatettu lapsena/nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Rupesi kiinnostamaan, mitä sulla oikein oli päällä.
Mua taas alkoi kiinnostamaan mitä sillä huutelijalla oli päällään
Vastaani käveli vanhahko harmaantunut nainen useampi vuosi sitten, ja tokaisi kohdallani: "Köyhällä on köyhän vaatteet" samalla halveksivasti päätään laskien. Toi huvittaa vieläkin. Juttu tulee melkein joka kerta mieleen, kun kävelen paikan ohi. Välillä oikein naurattaa vieläkin se kohtaus. Rouva oli lievästi takakireä... 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuntematon vähemmistöön kuuluva ylipainoinen kansalainen sanoi vastaantullessa;
S**t*nan näköinen apina. Jotenkin hämmensi, että minuako tarkoitti vai itseään.
Olisit sanonut:" Hauska tutustua, minä olen N.N."
Vierailija kirjoitti:
Vastaani käveli vanhahko harmaantunut nainen useampi vuosi sitten, ja tokaisi kohdallani: "Köyhällä on köyhän vaatteet" samalla halveksivasti päätään laskien. Toi huvittaa vieläkin. Juttu tulee melkein joka kerta mieleen, kun kävelen paikan ohi. Välillä oikein naurattaa vieläkin se kohtaus. Rouva oli lievästi takakireä... 😂
Tähän olisi voinut sanoa: "Toivottavasti jonain päivänä sinä rikastut sen verran, että saat kunnon vaatteet"
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaa muistaa, että vain naiset sortuu tälläiseen. Miehet ei ikinä tuollaisia törkeyksiä latelisi, mutta heillä harvemmin on mt-ongelmia, toisin kuin naisilla. On muuten tutkittu juttu, että naisilla on huomattavasti useammin mt-ongelmia. Terveisin 46-v valkoinen heteromies
Höhöpö, meillä kaksi palvelujohtajaa kommentoi lounasjonossa minun vaatetustani, kun olin lopetellut ja palaamassa töihin. Mies ja nainen.
Mt-ongelmaisia on paljon liikkeellä. Älä ota itseesi.