Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika moni nainen vie 40-50 vuoden iässä milfpisteet kotiin jo pelkästään sillä, että näyttää ikäistään nuoremmalta

Vierailija
21.05.2021 |

Ei tarvii tossa iässä enää olla mikään seksipommi, että erottuisi edukseen ikätovereiden joukossa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prossaa naisista näyttää 10 v ikäistään vanhemmalta, ikävä kyllä. Syyt on biologiset, hormonitoiminta loppuu. Miehillä se jatkuu hautaan asti ja pitää esim ihon kimmoisuutta yllä paremmin kuin naisilla.

Hormonitoiminta ei todellakaan lopu keneltäkään niin kauan kuin henki pihisee. Googlaapa nyt vaikka aluksi, miten paljon erilaisia hormoneita osallistuu kehon pyörittämiseen.

Hormonitasot muuttuvat iän myötä. Myös miehillä.

Vierailija
22/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milffeja myös turvallinen rakastella paljaalta koska eivät raskaudu kuin hedelmällisemmät nuorikkosisarensa.

Nuorikko tarkoittaa vastavihittyä vaimoa. Usein sellaisille raskaus on tervetullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä se pointti on? Ei minua kiinnosta randomien milffittelyt. Miksi pitäisi?

Voisit saada munaa.

Ei ole kyllä prioriteettilistalla sellaiselta mieheltä, joka käyttää sanaa milf. Tai kirjoittaa Vauva-palstalle ummehtuneita juttuja.

Vierailija
24/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milffeja myös turvallinen rakastella paljaalta koska eivät raskaudu kuin hedelmällisemmät nuorikkosisarensa.

Eivät ne nuorikotkaan raskaudu, kun nykyajan pikkupojat ovat tuhkamunia, joilla ei ole edes laadukasta spermaa. Olen huolissani nykykehityksestä. Ja sorryt nyt vaan, mutta pidän itsestäni huolta samalla tavalla kuin äitini. Äidilleni sanottiin 55 -vuotistarkastuksessa, ettei kannata jättää kondomia pois. Voi kuulemma olla riski raskautumiselle.

Vierailija
25/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 45-vuotiaana on kyllä kieltämättä helppoa. Tämän ikäisistä naisista valtaosa on erittäin pullukoita. Itse oon hoikka ja kun laitan hiukset ja meikkaan, niin kysyntää on ihan hyvin, nuoret miehet suhtautuvat yllättävän positiivisesti.

Vierailija
26/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun oli noista nuorista naisista ja setä miehistä lanka joka poistettiin niin nämä tälläiset vanhemmat ämmät vasta kamalia ovat nuoremmam k....n perässä juoksevia törkyturpia ja ovat arvostelemassa ja huutamassa kilpaa kun jollain äijällä nuorempi muija mutta eivät näe kaksinaismoralismia itsessään.

Vierailija
27/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä se pointti on? Ei minua kiinnosta randomien milffittelyt. Miksi pitäisi?

Voisit saada munaa.

Miksi sen pitäisi kiinnostaa? Ongelmahan on se, ettei löydy herkullisia miehiä, että seksi kiinnostaisi miehen kanssa.

Vierailija
28/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99 prossaa naisista näyttää 10 v ikäistään vanhemmalta, ikävä kyllä. Syyt on biologiset, hormonitoiminta loppuu. Miehillä se jatkuu hautaan asti ja pitää esim ihon kimmoisuutta yllä paremmin kuin naisilla.

Minä olen 51, mieheni 53. Miestäni pidetään poikkeuksetta ikäisenään, minua yleensä 45-vuotiaana. Näin on myös ystäväpiirissäni, naiset ovat säilyneet paremmin. Olisi teidän miesten aika jo päivittää noita luutuneita käsityksiänne omasta nuorekkuudestanne :)

Sama, mun mies näyttä 70v rusinalta, ei suojaa itseään auringossa, juo, syö mättöä, nukkuu huonosti, kaljamaha

Vierailija
29/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 45-vuotiaana on kyllä kieltämättä helppoa. Tämän ikäisistä naisista valtaosa on erittäin pullukoita. Itse oon hoikka ja kun laitan hiukset ja meikkaan, niin kysyntää on ihan hyvin, nuoret miehet suhtautuvat yllättävän positiivisesti.

Kaltaisesi naiset vituttavat. Opettele nyt vähän solidaarisuutta omaa sukupuoltasi kohtaan ja lakkaa haukkumasta muita naisia. 

Vierailija
30/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

F me kirjoitti:

Tuossa kun oli noista nuorista naisista ja setä miehistä lanka joka poistettiin niin nämä tälläiset vanhemmat ämmät vasta kamalia ovat nuoremmam k....n perässä juoksevia törkyturpia ja ovat arvostelemassa ja huutamassa kilpaa kun jollain äijällä nuorempi muija mutta eivät näe kaksinaismoralismia itsessään.

Ja ihan av:lta luit? Varmasti on ihan luotettava lähde.

Vierailija
31/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin 45vee vaan nuoremman perässä.... suhtautuvat positiivisesti...... hahhahhahhaha

Vierailija
32/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonitoiminta ei todellakaan lopu keneltäkään niin kauan kuin henki pihisee. Googlaapa nyt vaikka aluksi, miten paljon erilaisia hormoneita osallistuu kehon pyörittämiseen.

Tämä. Miksi miehet eivät tunnusta andropaussia eli vaihdevuosia?

Vierailija
33/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. 40+ raskautuu ihan helposti.

Vierailija
34/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah haaa!

Lähinnä rupsahtaneita katkeroituneita ämmiä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ne olisivat katkeroituneita, koska ovat parhaassa iässä ja paikassa elämässään. 

Ovat päässeet hyvään asemaan työpaikoillaan, lapset jo yli vaikeimman vauva vaiheiden, ovat koulussa ja päiväkodissa.  On  talot tai omistusasunnot, opintovelat maksettu on kaksi autoa ja harrastuksillekin jo aikaa.

Parasta menoa, mitä elämässä voi olla, vielä reilusti ainakin 25 vuotta, ja sitten vähitellen eläkkeelle.

Miksi he olisivat katkeroituneita tai rupsahtaneita, hehän ovat jo eläneet teini-iän ja oman nuoruutensa?   Ei kukaan voi elää kahta nuoruutta eikä se ole tarkoituskaan ihmisen elämänkaaressa.

Vierailija
35/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi miehet eivät tunnusta andropaussia eli vaihdevuosia?

Niistä ei puhuta lehdissä samalla tavalla. Samoin kuin eturauhassyövästä ja virtsatieongelmista harvemmin mainitaan. Ja joo, mulla on sukulaisena vanha yksinäinen mies, jonka terveydestä oon aina silloin tällöin huolissani. Materiaalia löytyy netistä ja kerrotaan fysiologian ja anatomian luennoilla, mutta suurelta yleisöltä jää pimentoon. Myös miehiltä.

Vierailija
36/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä luulet. 40+ raskautuu ihan helposti.

Jeps. Sain iltatähden 45 vee. Nyt ihana pieni poika talossa.

Vierailija
37/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa, kun kuumat nuoret miehet piirittää, mulla on tällä hetkellä jopa 3 FWB/FB miestä iältään 21-26. Oon itse 41. Voi luoja en edes nuorena saanut noin komeita miehiä. Olen vähän jopa ihmeissäni, siis nämä kaikki kolme esim todella kuumia,fiksuja ja menestyneitä miehiä...Ihana tämä MILF ilmiö. Ainut ongelma etten tunne enää lainkaan seksuaalista vetoa ikäisiini, enkä edes kolmekympöisiin miehiin. Noh mutta pidän hauskaa sen noin 10 vuotta vielä kun saan super miehiä...

Vierailija
38/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah haaa!

Lähinnä rupsahtaneita katkeroituneita ämmiä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi ne olisivat katkeroituneita, koska ovat parhaassa iässä ja paikassa elämässään. 

Ovat päässeet hyvään asemaan työpaikoillaan, lapset jo yli vaikeimman vauva vaiheiden, ovat koulussa ja päiväkodissa.  On  talot tai omistusasunnot, opintovelat maksettu on kaksi autoa ja harrastuksillekin jo aikaa.

Parasta menoa, mitä elämässä voi olla, vielä reilusti ainakin 25 vuotta, ja sitten vähitellen eläkkeelle.

Miksi he olisivat katkeroituneita tai rupsahtaneita, hehän ovat jo eläneet teini-iän ja oman nuoruutensa?   Ei kukaan voi elää kahta nuoruutta eikä se ole tarkoituskaan ihmisen elämänkaaressa.

Mun mielestä suomalainen nainen on upea. Ainoa mitä itse inhoan, on erilaisten pistoshoitojen ja "veitsettömien hoitojen" ym. humpuukin tuputtaminen. Jotenkin vain ulkomailta on tullut enemmän ja enemmän humpuukihoitoja, joilla luvataan luonnollista kauneutta. Yeah right, hoitoja joutuu ottamaan enemmän ja enemmän. Ja sitten osaltaan en ymmärrä, miksi Suomessa pitää meikata luonnollisesti. Miksei voi olla väriä luomissa ja huulissa? Sori ohiksesta. -eri

Vierailija
39/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kaljuuntuu, harmaantuu ja lihakset surkastuvat. Tulee joko riipputissinen laihaläski tai pömppömaha. Mutta hei: mitä väliä - naisetkin rupsahtaa, silti ollaan rakastuneita toisiimme.

Itse asiassa naiset ja miehet alkaa muistuttaa toisiaan - kummallakin on taikinamaiset roikkuposket, tasapaksu keho, lyhyt harmaa tukka ja rillit. Lisääntymistarkoitus on selvästi ohitettu :-D

Vierailija
40/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ miehillä alkaa keppiongelmat. (sivusta)