Aika moni nainen vie 40-50 vuoden iässä milfpisteet kotiin jo pelkästään sillä, että näyttää ikäistään nuoremmalta
Ei tarvii tossa iässä enää olla mikään seksipommi, että erottuisi edukseen ikätovereiden joukossa.
Kommentit (45)
Aha. No mitäs minä tällä tiedolla teen?
Hah hah haaa!
Lähinnä rupsahtaneita katkeroituneita ämmiä.
Riittää että on ikäistään hoikempi ja meikkaa
Näin. Oikeastaan riittää, että ei ole ylipainoinen, löytyy edes vähäsen naisellisia muotoja ja osaa hymyillä.
Säikähdin kyllä tällä viikolla, kun joukko yläastelaisia huuteli perään kauppakeskuksessa. Tajusin hetken päästä, että joku kutsui milfiksi. Harmittaa, koska en enää nähnyt kyseisiä tyyppejä-olisin pitänyt puhuttelun.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Oikeastaan riittää, että ei ole ylipainoinen, löytyy edes vähäsen naisellisia muotoja ja osaa hymyillä.
+ että ei ole mahdottoman kurttuinen ja ryppyinen.
Niin, mikä se pointti on? Ei minua kiinnosta randomien milffittelyt. Miksi pitäisi?
99 prossaa naisista näyttää 10 v ikäistään vanhemmalta, ikävä kyllä. Syyt on biologiset, hormonitoiminta loppuu. Miehillä se jatkuu hautaan asti ja pitää esim ihon kimmoisuutta yllä paremmin kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haaa!
Lähinnä rupsahtaneita katkeroituneita ämmiä.
Saanko kysyä, että minkäs ikäinen jonne siellä hekottelee?
Vierailija kirjoitti:
Säikähdin kyllä tällä viikolla, kun joukko yläastelaisia huuteli perään kauppakeskuksessa. Tajusin hetken päästä, että joku kutsui milfiksi. Harmittaa, koska en enää nähnyt kyseisiä tyyppejä-olisin pitänyt puhuttelun.
Olisitko pitänyt oikein kunnon joukkopuhuttelun vai jokaiselle vuorotellen?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se pointti on? Ei minua kiinnosta randomien milffittelyt. Miksi pitäisi?
Voisit saada munaa.
Tuon slangisanan ongelma on se, että osa naisista ei ole äitejä tai äitityyppiä, eikä harrasta edes nuorempia miehiä. Eikä oikeastaan kaikkia kiinnosta mitä joku jarkko ajattelee, joka kuljettaa tyttöystävän koiraa.
Vierailija kirjoitti:
99 prossaa naisista näyttää 10 v ikäistään vanhemmalta, ikävä kyllä. Syyt on biologiset, hormonitoiminta loppuu. Miehillä se jatkuu hautaan asti ja pitää esim ihon kimmoisuutta yllä paremmin kuin naisilla.
Suomalaiset naiset näyttävät itse asiasssa yllättävän hyvin säilyneiltä, kun vertaa etelämpää tulleita. Kummallakin sukupuolella ylipaino on se, joka vanhentaa. Miehistöä suurempi osa on kaiken lisäksi ylipainoisia/lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Mene hyvä ihminen takaisin koulupenkille. Sinun mukaasi 99% naisista on kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 51, mieheni 53. Miestäni pidetään poikkeuksetta ikäisenään, minua yleensä 45-vuotiaana. Näin on myös ystäväpiirissäni, naiset ovat säilyneet paremmin. Olisi teidän miesten aika jo päivittää noita luutuneita käsityksiänne omasta nuorekkuudestanne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit saada munaa.
Saan jo, laadukasta sellaista. En ole kiinnostunut pikkupojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit saada munaa.
Saan ihan aina kun haluan, omalta mieheltäni. Miksi minun pitäisi sinua miellyttää ulkoisesti?
Milffeja myös turvallinen rakastella paljaalta koska eivät raskaudu kuin hedelmällisemmät nuorikkosisarensa.
Näin on.
En edes ole normaalipainoinen, mutta tiimalasivartaloiselle chubbylle on kysyntää.
Normaalipaino, niin on top10 sakissa.