Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika moni nainen vie 40-50 vuoden iässä milfpisteet kotiin jo pelkästään sillä, että näyttää ikäistään nuoremmalta

Vierailija
21.05.2021 |

Ei tarvii tossa iässä enää olla mikään seksipommi, että erottuisi edukseen ikätovereiden joukossa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivaa, kun kuumat nuoret miehet piirittää, mulla on tällä hetkellä jopa 3 FWB/FB miestä iältään 21-26. Oon itse 41. Voi luoja en edes nuorena saanut noin komeita miehiä. Olen vähän jopa ihmeissäni, siis nämä kaikki kolme esim todella kuumia,fiksuja ja menestyneitä miehiä...Ihana tämä MILF ilmiö. Ainut ongelma etten tunne enää lainkaan seksuaalista vetoa ikäisiini, enkä edes kolmekympöisiin miehiin. Noh mutta pidän hauskaa sen noin 10 vuotta vielä kun saan super miehiä...

Haha, mä olen 42 enkä pidä tuota ikäluokkaa edes miehinä, kun oma lapsi on 20.

Vierailija
42/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99 prossaa naisista näyttää 10 v ikäistään vanhemmalta, ikävä kyllä. Syyt on biologiset, hormonitoiminta loppuu. Miehillä se jatkuu hautaan asti ja pitää esim ihon kimmoisuutta yllä paremmin kuin naisilla.

Suomalaiset naiset näyttävät itse asiasssa yllättävän hyvin säilyneiltä, kun vertaa etelämpää tulleita. Kummallakin sukupuolella ylipaino on se, joka vanhentaa. Miehistöä suurempi osa on kaiken lisäksi ylipainoisia/lihavia.

Jos laihdun, rypyt näkyvät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40-vuotias, pitkä ja hoikka, hyvät kasvonpiirteet. Missä kaikki miehet muka on? Näillä perusteilla mun pitäisi erottua joukosta erittäin edukseni, mutta kyllä mun kokemuksen mukaan yksin saa olla, kun ainakin täällä Helsingissä valtaosa ikäisistäni naisista on ihan normaalipainoisia ja hoikkia. Edelliset kumppanini ovat olleen hoikkia ja jänteviä, sporttisia mutta ei mitään salimiehiä. Lihavaa en halua, enkä ukkoutunutta, mutta saisi olla persoonallisen näköinen 45-48v. 

Vierailija
44/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 40-vuotias, pitkä ja hoikka, hyvät kasvonpiirteet. Missä kaikki miehet muka on? Näillä perusteilla mun pitäisi erottua joukosta erittäin edukseni, mutta kyllä mun kokemuksen mukaan yksin saa olla, kun ainakin täällä Helsingissä valtaosa ikäisistäni naisista on ihan normaalipainoisia ja hoikkia. Edelliset kumppanini ovat olleen hoikkia ja jänteviä, sporttisia mutta ei mitään salimiehiä. Lihavaa en halua, enkä ukkoutunutta, mutta saisi olla persoonallisen näköinen 45-48v. 

Ongelma on siinä että olet liian vanha 45-48-vuotiaille. Ei niitä kiinnosta kulahtava nelikymppinen vaan himoavat nuoria naisia kun seksuaalista kykyä ja halua vielä riittää.

Vierailija
45/45 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että olet liian vanha 45-48-vuotiaille. Ei niitä kiinnosta kulahtava nelikymppinen vaan himoavat nuoria naisia kun seksuaalista kykyä ja halua vielä riittää.

Höpö höpö. Mä olen parhaimmassa iässäni, rakastan seksiä ja haluaisin sitä päivittäin. En silti halua seurustella kolmekymppisten perheenperustajien kanssa, enkä liiemmin vaarien kanssa. Ihmettelen kuitenkin, kun minkään ikäisiä miehiä ei näy mailla, ei halmeilla.