Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostunut heittämään teiniä kouluun samalla kun meni töihin. Voi h*lkkari kun ottaa päähän.

Vierailija
21.05.2021 |

Teini myöhästyi bussista. Miehen mukaan jos on varaa myöhästyä, on varaa myös pyöräillä kouluun. On tosi tarkka auton käytöstä ja menee itsekin koulun viereen töihin yleensä aina pyörällä (7km suunta). Nyt kun on kaatosade nin ajatteli ITSE mennä autolla mutta ei v*ttu halunnu ottaa poikaa kyytiin että oppii olemaan. Lähti vittumaisesti töihin ja poika lähti kyyneliä nieleskellen kouluun. V*tuttaa niin paljon teinin puolesta. Milloin tostakin ukosta tuli noin itsekäs p*skapää? Hyvä fiilis varmaa kaikilla illalla.

Kommentit (507)

Vierailija
21/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olin nuori niin ei minua koskaan kouluun viety. En näe tässä mitään ongelmaa. Kesät talvet polkupyörällä tai kävellen. Mopokortin saatua kesät talvet mopolla.

Mikäli osaat lukea, niin nythän kyse ei ollut yleisestä kuskaamisesta, vaan tapauksesta jossa lapsi myöhästyy bussista kaatosateessa ja mies vittumaisuuttaan pistää lapsen pyöräilemään vaikka itse ajaa autolla ja samalla kyydillä olisi päässyt. Kyseessä ei ole kyytiongelma, vaan miehen asenneongelma. Miksi olla tahallaan ilkeä luottamuksellisessa suhteessa. Ymmärrän kyllä että miestä on ärsyttänyt teinin mahdollinen jatkuva viime tippaan jättäminen aamutoimissa, mutta ei silti tarvitse olla ilkeä.

Vierailija
22/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko teillä keski-ikäinen viisissäkymmenissä oleva mieslapsi? Miehen vaihdevuodet on alkaneet ja näin se näkyy käytöksessä, mieliala ailahtelee ja on aina enemmän tai vähemmän huonolla tuulella. Kellään ei ole kivaa, kun miehellä ei ole kivaa. 

Ikävästi toimi ja eihän tuosta kukaan mitään "opi", jää vaan kaikilla peen maku suuhun ja mahdollisesti koko päiväksi huono mieli. Miehelle sama vastaanotto iltapäivällä kotona, pitäkää jäänviileä linja häntä kohtaan loppupäivä. Voitte sitten perustella, että "oppiipahan" käyttäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sinä sanoit jotain? Eikö sinulla ole sanottavaa? Taatusti olisi oma lapseni mennyt siinä kyydissä tai olisi mies itsekin pyöräillyt.

Totta helkkarissa oli mutta mitä muka asialle olisin voinut? En tiedä. Mutta voin sanoa että kyllä mieskin huomasi että nyt sai meidät molemmat pahalle päälle. Ap

Kyllä minä olisin voinut. En viitsi edes kirjoittaa millaisen ryöpytyksen ukko olisi saanut. Ja todellakin olisin tilannut taksin viemään pojan kouluun.

Vierailija
24/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies? Kyseessä ei siis ollut lapsen isä. Näin ollen normimeininki.

Vierailija
25/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehellä inhimillisyys hukassa. Olisin varmaan antanut lapsen jäädä kotiin - en palkinnoksi bussin missaamisesta vaan inhimillisyyden osoituksena.

Vierailija
26/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies? Kyseessä ei siis ollut lapsen isä. Näin ollen normimeininki.

Ai niin tietysti! Nämä uusperhekuviot. Sun ja mun ja meidän lapset, ja exien uudet ja naapurinkin kakarat. 

Vierailija
27/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö mies vielä kostoksi teinin vanukkaat?

Vierailija
28/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sinä sanoit jotain? Eikö sinulla ole sanottavaa? Taatusti olisi oma lapseni mennyt siinä kyydissä tai olisi mies itsekin pyöräillyt.

Näinpä. Olisin kyllä nostanut melkoisen metakan, jos mieheni oikein haluamalla haluaa nöyryyttää ja kiusata omaa lastaan.

Mä ymmärsin ettei se oo sen miehen lapsi.

Vierailija
29/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Olisin kyllä nostanut melkoisen metakan, jos mieheni oikein haluamalla haluaa nöyryyttää ja kiusata omaa lastaan.

Mitä väliä vaikka ei olisikaan? On se nyt melkoista kusipäisyyttä jättää kyydistä, jos kuitenkin koulun ohi ajaa.

Vierailija
30/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelit?

Vierailija
31/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa niin tutulta, valitettavasti.

Exäni teki ja tekee tuollaista yhä lapsilleen, sillä seurauksella, että lapset itse ovat vähentäneet tuntuvasti isänsä kanssa olemista ja on kuulema viimeinen vaihtoehto avunpyytämiselle.

Exäni pystyy töitänsä sumplimaan tarvittaessa hyvinkin ja niin ollen liikkumistaan - aktiivinen autoilija kun on, tosin esim. esikoisensa (16v.) pääsy kouluunsa hankalien julkisten kulkuyhteyksien takia usean kymmenen kilometrin päähän ei kuulu hänen joustovaraansa. Niinpä minä, ja siunattu työnantajani ymmärtäen, kyyditsin lapseni kouluun niinä päivinä, jolloin julkiset yhteydet eivät kohdanneet koululaisen liikkumisentarvetta. Exäni mielestä asia ei kuulu hänelle millään tavalla, "se on voi voi" - lause on kuulema hyvin usein käytössä, kun lapset erehtyvät isältään pyytämään ylipäätänsä mitään apua.

Älä anna miehesi jyrätä lastaan, vaikka taidan toisaalta jollakin lailla tajuta mikä hänelläkin tuossa takana oli: jokainen ottakoon vastuuta teoistaan ja pärjätköön itse. Kuitenkin sitä joustonvaraa on hyvä olla olemassa käytännön näyttöön asti ehdottomalla luonteellakin.

Tsemppiä!

Vierailija
32/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku meinasi itselläkin tulla tätä lukiessa. Keksi sinä jotain mukavaa pojalle, että hän saa kokea olevansa rakastettu ja arvokas. Ei palkintona myöhästymisestä, (hei haloo kuka nyt ei koskaan myöhästy), vaan ihan vaan että saa tuntea että välitetään. Miehen käytös oli kaikkea muuta.

Vierailija
33/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helkkarissa oli mutta mitä muka asialle olisin voinut? En tiedä. Mutta voin sanoa että kyllä mieskin huomasi että nyt sai meidät molemmat pahalle päälle. Ap

Mitä olisit voinut? Minä ainakin olisin hyvin painavasti ilmaissut, että lapsi tasan tulee siinä kyytissä.

Miten tuollaisten mulk*ujen kanssa voi olla parisuhteessa, jotka eivät edes yritä edesauttaa perheen hyvinvointia.

Vierailija
34/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys että töissä ihan koulun vieressä..

Vierailija
35/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt asia josta kannattaa rääkyä. Kouluun vaan ja illalla sovitte. Poika opettelee pysymään aikataulussa

Vierailija
36/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö oikeutta käyttäytymään, kuin ihmisper*e? En kyllä tiedä mistä tuollaisen ymmärsit.

Vierailija
37/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite jos bussista myöhästyin niin menin kyllä ihan vaan seuraavalla.

Vierailija
38/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa niin tutulta, valitettavasti.

Exäni teki ja tekee tuollaista yhä lapsilleen, sillä seurauksella, että lapset itse ovat vähentäneet tuntuvasti isänsä kanssa olemista ja on kuulema viimeinen vaihtoehto avunpyytämiselle.

Exäni pystyy töitänsä sumplimaan tarvittaessa hyvinkin ja niin ollen liikkumistaan - aktiivinen autoilija kun on, tosin esim. esikoisensa (16v.) pääsy kouluunsa hankalien julkisten kulkuyhteyksien takia usean kymmenen kilometrin päähän ei kuulu hänen joustovaraansa. Niinpä minä, ja siunattu työnantajani ymmärtäen, kyyditsin lapseni kouluun niinä päivinä, jolloin julkiset yhteydet eivät kohdanneet koululaisen liikkumisentarvetta. Exäni mielestä asia ei kuulu hänelle millään tavalla, "se on voi voi" - lause on kuulema hyvin usein käytössä, kun lapset erehtyvät isältään pyytämään ylipäätänsä mitään apua.

Älä anna miehesi jyrätä lastaan, vaikka taidan toisaalta jollakin lailla tajuta mikä hänelläkin tuossa takana oli: jokainen ottakoon vastuuta teoistaan ja pärjätköön itse. Kuitenkin sitä joustonvaraa on hyvä olla olemassa käytännön näyttöön asti ehdottomalla luonteellakin.

Tsemppiä!

Tuo mainitsemasi ajatus pätee ehkä jossain määrin aikuisiin, mutta ei MISSÄÄN NIMESSÄ lapsiin. Se on lasten kohdalla kaltoinkohtelua. Jättämistä oman onnensa nojaan. Tuen ja turvan puuttumista. Luottamussuhteen puuttumista. Minusta se on sairasta vallankäyttöä heikompiin, kun tehtävä olisi tukea ja turvata kasvua ja kehitystä.

Vierailija
39/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt asia josta kannattaa rääkyä. Kouluun vaan ja illalla sovitte. Poika opettelee pysymään aikataulussa

Itsellesi ei tulisi paha mieli tilanteessa jossa puolisosi lähtisi autolla töihin ja käskisi sinun mennä pyörällä kaatosateessa? Niimpä. Antaa teinin itkeä kun siltä tuntuu. Ärsytys on normaali tunne ja sen saa kokea ilman pakkoa perseessä "olla niinkuin mies"

Vierailija
40/507 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ite jos bussista myöhästyin niin menin kyllä ihan vaan seuraavalla.

Niitä koulukyytibussejahan meneekin minuutin välein :)

Haloo...