Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono käytös etäpalaverissa

Vierailija
20.05.2021 |

On ruvennut ärsyttämään joidenkin käytös etäpalavereissa. Meidän tiimipalaveri on kerran viikossa tiettyyn aikaan ( sovittu yhdessä). Välillä päivää on vaihdeltu jos jollekulle on osunut jotain akuuttia menoa. On kuitenkin muutama työkaveri,jotka ovat aina matkalla jonnekin tai tekemässä jotain muuta samaan aikaan ihan joka ikinen viikko. On ulkoilutettu koiraa, viety lasta leikkipuistoon, haettu lapsia päiväkodista jne. ja eihän nämä ihmiset koskaan osallistu mihinkään palaverissa ja ovat sitten töissään ihan pihalla ( milloin näin,on sovittu, en ole kuullutkaan jne). On turhauttavaa opastaa näitä asioissa, jotka on käyty läpi palaverissa, jossa ovat olleet läsnä mutta piitanneet sitten jotain muuta.

Miksi teette näin? Onko arvostus työkavereita kohtaan noin vähäinen vai eikö säännöt koske teitä? Ei palavereissa ole koskaan ennen hoivattu lapsia tai koiria, miksi niin saisi tehdä etänä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen skenaario meillä on että tunnin palaveriin on kutsuttu kymmenen henkilöä, joista puolet on ”varmuuden vuoksi”. Alussa tyypilliset kokousongelmat kuten Haloo, kuuluuko? Ja Nyt pätkii. Sitten joku alkaa selostamaan kokoulsen asialistaa. Joku tulee 5 min myöhässä ja koko homma aletaan alusta.

Yleensä teen itse yhtä tai kahta muuta työasiaa yhtä aikaa samalla kun olen tällaisessa kokouksessa mukana. Jos keskittyisin vain ja ainoastaan näihin turhakkeisiin, jäisi suurin osa työstä tekemättä.

Kyllä tulee palkka helpolla niille jotka voivat hoitaa omia asioitaan työaikana. Minulla tuo ei vain ole mahdollista, hommat kasautuu ja laiskottelu kostautuu itselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän