IL: Sanna Marin vaati nähdä illan tentin kysymykset etukäteen
Yle taipui! Kukaan muu puoluejohtaja ei ole saanut nähtäväkseen. Sanna ei pärjää ellei avustajat kirjoita vastauksia jotka sitten opettelee ulkoa.
Kommentit (34)
"Tarvitsisiko minun edes pyytää, jos olisin miespääministeri?"
Ilmiannettu väärän tiedon levittämisestä.
Kaikki järkevät ihmiset pyytävät kysymykset etukäteen.
Sanna ei vastaa kysymykseen vaan palpattaa ulkoa perusriimejä.
Aika jännä juttu, kun minä en Iltalehdestä tuollaista "uutista" löydä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on robotti. Mitään inhimillistä ei hänessä näkynyt tunnin lähetyksen aikana. Suu palpattaa fraasia toisensa perään. Ja sitten osa kansasta on niin hölmöä että erehtyy pitämään häntä hyvänä pääministerinä. No kansahan on tunnetusti tyhmää.
Oliko Halla-ahossa paljonkin "inhimillistä"?
Kysymykset oli niin helppoja, että minäkin olisin voinut mennä siihen tenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu, kun minä en Iltalehdestä tuollaista "uutista" löydä.
Kumma juttu, kaikki negatiiviset jutut pääministeri Marinista ovat Iltalehdessä aina hyvin näkyvillä.
Ulkoaopeteltua, konemaista. Ei ihme että kysymyksiin ei kykene vastaamaan. Surullinen mahalasku ja niin läpinäkyvää kyvyttömyyttä, kenties jopa äänestäjän aliarvioimista.
Sanna on kaikkien aikojen epäpätevin pääministeri.
Jaahas.
Itseä ärsytti se toimittajien päällepuhuminen ja hosuminen. Mennään eteenpäin! Ennen kuin toinen oli saanut sanottua asiaansa. Sanna on vielä tunnetusti hidas puhuja.
Jos olisin ollut Sanna, olisin vaatinut tuplapitkän ohjelma-ajan.
Samahan se on bidenillä, sanna sentään pystyy itse lukemaan vastauksensa, bideniä täytyy siinäkin auttaa.
En äänestä Sannaa enkä demareita enkä vihervasemmistoa, mutta tää persupropagandan puskeminen tällä palstalla todella huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kaikkien aikojen epäpätevin pääministeri.
No kun ottaa huomioon, millaisessa tilanteessa hön joutui ottamaan pääministerin tehtävät, ja mitä kaikkea tänä melko lyhyenä aikana on tapahtunut, niin en näe mitään perusteita tällaiselle arviolle.
En usko, että vaivautuisi pyytämään kysymyksiä etukäteen, eihän se kuitenkaan vaivaudu vastaamaan kysymyksiin vaan latelee sen ulkoaopetellun tekstin minkä joka tapauksessa vastauksenaan esittää oli kysymys mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas.
Itseä ärsytti se toimittajien päällepuhuminen ja hosuminen. Mennään eteenpäin! Ennen kuin toinen oli saanut sanottua asiaansa. Sanna on vielä tunnetusti hidas puhuja.
Sanna puhuu tahallaan hitaasti. Jussi taas aloittaa joka vastauksensa jostain alkuräjähdyksestä asti josta se noin 63. minuutin kohdalla ehkä pääsee itse kysymyksen aiheeseen.
Vaatihan Jussi Halla-aho jo aiemmin, kertoi IS.