Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisitko keisarileikkauksen jos tietäisit että kohtu viedään synnytyksen jälkeen?

Vierailija
20.05.2021 |

Miten on? Itse synnyttäisin normaalisti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan mitä ihmeen tekemistä näillä asioilla on toistensa kanssa...

Ihan normaalisti synnyttäisin.

Vierailija
2/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ihan ihmeellinen kysymys. haluaisin keisarinleikkauksen jos ae olisi ainoa hyvä vaihtoehto vauvalle ja minulle. Muutoin alatiesynnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta vietiin kohtu keisarileikkauksen yhteydessä. Oli toinen synnytys. Eka synnytys vaikea ja vauva vedettiin imukupilla ulos.

Vierailija
4/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulta vietiin kohtu alatiesynnytyksen jälkeen (leikattiin pois, naps vain). Lapsikin kuoli.

Sektiossa olisi todennäköisesti saanut pitää edes sen lapsen.

Vierailija
5/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi syntyi sektiolla ja minulle olisi käynyt, että kohtu olisi poistettu samalla. Lääkärit eivät poistele toimivia elimiä huvin vuoksi, joten sen suhteen aloitus on typerä.

Vierailija
6/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä?

Vierailija
7/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Miksi joku sen veisi naisilta?

Vierailija
8/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys en vastaa. Kysy aikamiespoika äidiltäsi

Vierailija
9/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ajattelivat että synnyttäjä on vaikea tapaus eikä halua hänelle enempää lapsia kun eka syntyi imukupilla ja toinen keisarileikkauksella ja päättivät poistaa kohdun. t.ap

Vierailija
10/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sitä missään tapauksessa.

Vierailija
11/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ajattelivat että synnyttäjä on vaikea tapaus eikä halua hänelle enempää lapsia kun eka syntyi imukupilla ja toinen keisarileikkauksella ja päättivät poistaa kohdun. t.ap

Onko sulla kaikki muumit laaksossa? Vähän epäilen....

Vierailija
12/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap ystävällisesti selventää asiaa, eihän tuota kukaan ymmärrä! Yx sektio ja yx alatiesynnytys ja keskenmenokin kuului elämään. Kohtu poistettiin, kun olin 50v. Ihan hyvä niin!

Vierailija
13/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi siihen joka tapauksessa. Haluan kokea synnytyksen sekä paremmat mahdollisuudet imetyksen onnistumiseen. Lisäksi synnytyksestä lapsi saa tarvittavan mikrobiston, joka kasvattaa immuunisuojaa ja vähentää allergioiden, sairastelun yms. riskiä. Mutta tottakai jos lapsella on hätä, se on perätilassa tai ei vain suostu tulemaan ulos, niin suostun kiireelliseen sektioon. Lapsen etu on tärkein.

Vierailija
14/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat mahdollisuudet imetykseen? Mun molemmat raskaudet olivat yliaikaisia. Eka leikattiin ja toka syntyi tavallisesti. Maito lähti matkaan samalla tavalla, ei leikkaus estä mitään. Merkillisiä juttuja täällä!

Vierailija
15/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kaikissa tapauksissa synnyttää alateitse, paitsi silloin jos on pakottava syy sektiolle. Alatiesynnytyksen edut verrattuna sektioon ovat selkeät. Minulle sektio on ainoastaan se hätäratkaisu jos luonnollinen synnytystapa ei onnistu.

16/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohdulla tekee jos ikää on jo vaikka 40 vuotta ja lapsiluku täynnä? En ymmärrä tätä, että joillekin naisille kohtu on niin tärkeä asia. Sitten jos ei olisi kohtua, ei tarvitsisi enää vaivata itseään kuukautisillakaan. Eikä ehkäisystä huolehtia.

Vierailija
17/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin keisarinleikkauksen joka tapauksessa.

Vierailija
18/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmat mahdollisuudet imetykseen? Mun molemmat raskaudet olivat yliaikaisia. Eka leikattiin ja toka syntyi tavallisesti. Maito lähti matkaan samalla tavalla, ei leikkaus estä mitään. Merkillisiä juttuja täällä!

Ihan tutkittu juttu, maito nousee hitaammin keisarinleikkaulsen jälkeen. Liittyy hormoneihin ihan täysin.

Vierailija
19/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

No mutta entä Ap mites sä? Synnyttäisitkö alakautta, jos tietäisit että pillu viedään synnytyksen yhteydessä?

Vierailija
20/20 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lukenut faktat ja perustan päätökseni sen varaan. Tottakai useimmilla imetys sujuu. Mutta kyllä se sektio lisää riskiä ongelmille. Miksi siis huvikseen ottaa sitä riskiä, jos sektiolle ei ole mitään lääketieteellistä syytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi