Mikä on kaunista sinussa?
Tämä ei ole se "kaikissa meissä on huonoja puolia" -ketju. Ohita ja anna niiden vaan olla. Eikä ollut "oletko kaunis"- ketju. Kun katsot peiliin, mikä on kaunista?
Aloitan. Isot silmät ja täyteläiset huulet. Paksut kiharat hiukset. Sirot raajat, etenkin ranteet.
Kommentit (62)
Kynsisilsa. Keltaiset varpaankynnet ovat kuin aina lakatut.
Varpaat, mulla on aika Q-mat varpaat. :D Voisin ehkä jopa mainostaa sandaaleja jossain Tokmannilla jonkun sandaalimallin varamallina.
Luonnollisuus. Nainen, joka meikillä menisi"pilalle".
Tumma, paksu tukka ja kauniit silmät.
Jos joku on koskaan katsonut ylen Tyttöjen erämaaseikkailuja, niin Elise ekalta kaudelta.
Vaikka heteron olenkin, niin se nainen on kaunis!
Inhoan kaikkea keinotekoista.
Herra X kirjoitti:
Varpaat, mulla on aika Q-mat varpaat. :D Voisin ehkä jopa mainostaa sandaaleja jossain Tokmannilla jonkun sandaalimallin varamallina.
Mullakin on kauniit jalat. Kauneimmat, jotka olen aikuisella ihmisellä nähnyt. Ei mitään kovettumia, halkeamia, kynsisieniä, vasaravarpaita tai vaivaisenluita.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat, (H-kuppi) harmaat silmät ja platinanvalkoiset hiukset. Ei tatuointeja, miehet rakastaa puhdasta ihoa
Miten tähänkin piti repiä jotain miesten mielipiteitä?! Eikö sulla ole omia ajatuksia ollenkaan?
Ulkonäöstä silmäni (sinisenvihreät ja pitkät ripset) sekä hiukseni (punaiseen vivahtavat, hyvässä valossa kultaiset). Luonteessa se että olen ystävällinen ja haluan auttaa muita ja uskoa ihmisistä hyvää.
Raidalliset villasukat. Ihmisenä olen varsin ruma.
Kulmat ovat luonnostaan tuuheat ja näyttävät kivoilta, silmät ja huulet ovat myös kauniit. Sirot hartiat, nätti pylly ja sievät sääret ja nilkat.
Ei varmaan mikään. En ainakaan näin äkkiseltään keksi mitään sellaista.
Melkein kaikki mitä näen silmilläni ja teen käsilläni.
Mister X.
Sisäinen maailma, voi kun osais jakaa sen maiseman muillekin
Tässähän mä! Mitäs arvelette?
https://xxgasm.com/wp-content/upload/2020/09/old_man_cock_and_bal-9383…
Hyvät valkoiset hampaat, kirveellä veistetyt kasvot ja kirkkaan haalean siniset silmät. Hyväntuulisuus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät valkoiset hampaat, kirveellä veistetyt kasvot ja kirkkaan haalean siniset silmät. Hyväntuulisuus.
t. Ritva 67 v
Eritasossa olevat kivekset. Kuin Lauri Tähkän naama. Pitäväthän jotkut häntäkin komeana.
Hiukset, kulmakarvat, silmät kun olen iloinen, huulet, pitkä kaula, rinnat, kädet, pimppi, sääret.
Pitkät ja paksut kiharat hiukset. Silmät. Huulet.