Mikä on kaunista sinussa?
Tämä ei ole se "kaikissa meissä on huonoja puolia" -ketju. Ohita ja anna niiden vaan olla. Eikä ollut "oletko kaunis"- ketju. Kun katsot peiliin, mikä on kaunista?
Aloitan. Isot silmät ja täyteläiset huulet. Paksut kiharat hiukset. Sirot raajat, etenkin ranteet.
Kommentit (62)
Ei mikään. Jos joku asia on pakko sanoa niin kynnet, vahvat ja pitkät ja kivanmalliset
Ei kauheasti mikään. Minulla on todella huono itsetunto ja minun on vaikea kehua itseäni. Tykkään kyllä silmieni väristä. Ne eivät ole ihan siniset, mutta eivät ihan vihreätkään ja niissä on pieniä ruskeita pilkkuja siellä täällä. Mutta tummat silmänympärykset pilaa vähän senkin...
Luonteeni. Olen kaunis sisäisesti.
Silmät. Minulla on sinivihreät isot silmät.
Mulla on kaunis hartialinja varsinkin edestä päin tarkasteltuna.
Olen tavallinen suomalainen. Ei siis mikään.
Kasvojen sivuprofiili sekä sirot ranteet.
15cm ympärysmitan suonikas. On se niin kaunis.
Monet miehet ovat kehuneet rintojani.
Ulkokuori ainakin. Oon mä sisältäkin aika kaunis, mutta kovin rikki.
Isot rinnat, (H-kuppi) harmaat silmät ja platinanvalkoiset hiukset. Ei tatuointeja, miehet rakastaa puhdasta ihoa
Silmät oli ennen nätit, mutta nykyään luomet roikkuu ja vielä epäsymmetrisesti. Hiukset ois muuten kivat, mutta tullut paljon harmaita ja ohimoilta alkaneet ohentua. Vartalon muoto on ok, mutta aivan hirveän karsean ruma iho pilaa vartalon. Oikean käden peukalo on paras kohta koko kropassa, siinä ei ole moittimista.
Nännit. Söpön pienet ja vaaleanpunaiset.
Ei mikää. Olen ruma läski. Ei minusta saa kaunista tai edes siedettävän näköistä tekemälläkään.
Kauniit silmät ja usein naurava tai vähintään hymyilevä suu.
Minulla on kauniit mustat kulmakarvat, jotka näyttävät luonnostaan siltä, että olisin erityisesti muotoillut ne. Minulla on myös pitkät mustat ripset.
Varmaaan kiltteys muttta huono itsetunto.