Onko Suomessa sallittua ryhtyä supersankariksi?
Semmoiseksi joka taistelisi naamioituneena jännässä puvussa rikollisuutta ja vääryyttä vastaan.
Kommentit (26)
Olisit joko syytteessä tai sairaalassa ensimmäisen jännäpukutaistelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
mitä supervoimia sinulla on?
Jännä puku ja vilkas mielikuvitus.
Että kireä haalari alle ja kalsarit päälle? Jo sillä perusteella valkotakkiset hakisivat pois.
Ihan ensimmäiseksi sun pitäisi pystyä karkaamaan sieltä laitoksesta. Eikä se supersankaruus auta pysymään vapaalla jalalla yhtään pitempään. Hoitajat hakee sut kyllä ennen pitkää takaisin. Joten, jos pakosuunnitelma on valmiina, niin senkun menet unelmiasi toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Että kireä haalari alle ja kalsarit päälle? Jo sillä perusteella valkotakkiset hakisivat pois.
Olisko supersankarinimi sitten BjörnBorg?
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei tarvitse olla, jos on enemmänkin Mustanaamio/Zorro-tyyppinen tehokas turpiinvetäjä ja aseguru.
Millä rahoittaisi toimintasi?
Saisitko kokoon tukijengin, joka auttaa kiperissä taistelutilanteissa tai toimittaa tarpeen mukaan varusteita paikalle.
On sallittua. Aivan vapaasti, mutta sinut viedään "piipaa"-autolla hullujenhuoneelle vähän lepäämään
Vierailija kirjoitti:
Millä rahoittaisi toimintasi?
Saisitko kokoon tukijengin, joka auttaa kiperissä taistelutilanteissa tai toimittaa tarpeen mukaan varusteita paikalle.
"Supersankari Kalsarikostajan Tuki r.y."
Mun supersankarivarustukseeni kuuluisi ainakin speedot ja gatling jolla osuisin luonnollisesti vain pahiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei tarvitse olla, jos on enemmänkin Mustanaamio/Zorro-tyyppinen tehokas turpiinvetäjä ja aseguru.
Tosi supersankarit onkin lain rajamailla toimivia. Kyllä Suomen oikeuslaitoskin ymmärtää kun varrastat näpistelijän.
Vierailija kirjoitti:
On sallittua. Aivan vapaasti, mutta sinut viedään "piipaa"-autolla hullujenhuoneelle vähän lepäämään
Sairaalareisssun jälkeen 😂
Mä voin olla Jolly Jumper. Mun supervoima on valloittava ja aseistariisuva hymy. :DD
Kunhan muistat mainita olevasi muunsukupuolinen supersankari, muuten sinua pidettäisiin hulluna.
Ei, koska suomalaiset ovat maailman kapeakatseisin, umpimielisin, kateellisin ylimielisin kansa. Täällä vain psykopaattius on arvostettavaa.
Olen oman kylän supersankari. Tirvasen lärviin heti kun vähänkin aihetta ilmaantuu
Muunsukupuolinen Kalsarikostaja!!