IS: maski- ja etätyösuositus poistuu, tapahtumien osallistujamäärää ei enää rajoiteta
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä nyt! Muutama kuukausi sitten pohdinnassa oli LIIKKUMISKIELTO! Ja nyt pari kuukautta myöhemmin päästään jo maskeista eroon ;) Mikä ei täsmää!?
Salaliitto ?
Pitäisi pitää rajoitukset nyt niin kauan kuin on saatu 70 prosenttia ihmisistä rokotettua niin ei alkaisi enää nousemaan tartunnat. Rajoituksien poistamisen jälkeen jokainen koronaan kuollut on päättäjien omallatunnolla jos heillä sellaista on.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi pitää rajoitukset nyt niin kauan kuin on saatu 70 prosenttia ihmisistä rokotettua niin ei alkaisi enää nousemaan tartunnat. Rajoituksien poistamisen jälkeen jokainen koronaan kuollut on päättäjien omallatunnolla jos heillä sellaista on.
Rajoitusten alla jokainen työnsä menettänyt ja itsemurhan tehnyt on päättäjien omatunnolla. Ja kymmenet miljardit mitä otetaan velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tukipaketti meni jo läpi. Tiesin ettei mene sen jälkeen kuin pari päivää tähän. Ja niinhän siinä kävi.
Tämä. Täällä kinataan maskien tehosta, kun totuus on tuossa edellä. Olen ajatellut ihan samaa.
Käsittämätöntä.
Mun kotimassa, jossa on enemmän ihmisiä kuin Suomessa, on tartuntojen pitänyt laskea kahteenkymmeneen ennen kuin rajoituksia on alettu purkamaan. Suomessa melkein 300 tartuntaa ja nyt aletaan löysäämään. Järki hoi!
Olen aika huolissani tästä.. Etenkin nyt kun tartuntoja jo sairaaloissa ja ajetaan kiireetöntä hoitoa alas (taas).
Hoitovelka kasvaa ihan järjettömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika huolissani tästä.. Etenkin nyt kun tartuntoja jo sairaaloissa ja ajetaan kiireetöntä hoitoa alas (taas).
Älä ole huolissaan maskien käytöstä/käyttämättömyydestä, koska totuus on että maskit ei ehkäise koronaviruksen tarttumista. Ellet sitten oikeasti käytä kaasunaamaria.
Maskit eivät estä koronaviruksen leviämistä. Ihan muut teot merkitsee, mutta maski ei.
Vierailija kirjoitti:
Fauci "ei ole varma", miksi Texasissa ei ole COVID-tapausten nousua kasvosuojuspakon poistumisen jälkeen
https://nypost.com/2021/04/10/fauci-not-sure-why-texas-doesnt-have-covi…
Texasissa on kulunut noin pari kuukautta maskipakon poistamisesta, eikä COVID-19-tapausten räjähdys ole vielä tapahtunut.
Tohtori Anthony Fauci ei osaa selittää sitä.
"En ole oikeastaan aivan varma", hän kertoi MSNBC:lle tällä viikolla.
Hyvä että muuallakin vihdoin herätään. Maskeilla ei ole mitään tekemistä tämän viruksen ehkäisemisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! En todellakaan laita kuonokoppaa enää mihinkään tilaisuuteen.
Ei tarvitsekaan itse laittaa. Sulle laitetaan vähän toisenlainen kuonokoppa sitten teholla.
Maski ei suojaa tartunnan saamiselta. Onko teillä kaikilla hörhöillä joku vika ymmärryksessä kun ei mene tajuntaan vaikka miten toistaa?
Tottakai suojaa. Väärää tietoa voit toistella vaikka loputtomiin eikä sitä siltikään uskota.
Ei suojaa, paitsi kalleimmat maskit, mutta sinä niitä tuskin käytät ja osaat edes laittaa oikein kasvoillesi.
Miksi sairaanhoitaja ja lääkärit käyttävät niitä työssään, jos ne eivät suojaa ? Olisin aika kauhistunut, jos vaikka minun polvileikkauksessani kirurgi olisi ollut ilman maskia
Leikkauksissa suojataan avonainen haava bakteereilta! Oletko koskaan kuullut esim. sairaalabakteerista ja että se on tappava?
Virukset ovat miljoonia kertoja pienempiä kuin bakteerit ja läpäisevät perusmaskit mennen tullen
No shit, Sherlock ! Ei niiden maskien tarkoituskaan ole pysäyttää viruksia vaan estää pisaroita joissa virus kulkeentuu. Altistus syntyy ajan ja pitoisuuden funktiona - jos jompaa kumpaa vähentää, tartunnan todennäköisyys vähenee. Tämä ymmärrettiin jo espanjantaudin jälkeen kaukoidässä - siellä niiskuttava ihminen järkiään käyttää maskia suojatakseen muita
Vierailija kirjoitti:
Ablodit, loistavaa vaalityötä. Juhannuksen jälkeen palataan normaaliin, siis ravintelit kiinni ja naamarit takaisin.
Eikun siis v a a l i e n jälkeen. 😃
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä.
Mun kotimassa, jossa on enemmän ihmisiä kuin Suomessa, on tartuntojen pitänyt laskea kahteenkymmeneen ennen kuin rajoituksia on alettu purkamaan. Suomessa melkein 300 tartuntaa ja nyt aletaan löysäämään. Järki hoi!
Juu, täällä onkin ihan päätöntä menoa. Suomessa siis. Vaalit tulossa ja politikot julkaisevat kilpaa exit lausuntoja....
"Yleisötilaisuuksissa ja sisätiloissa tapahtuvassa toiminnassa ylläpidetään riittävää etäisyyttä erityisjärjestelyin"
Juu, kyllä on tähänkin asti huomattu miten tätä on noudatettu.
Edes kaupassa ei pysty jonossa turvavälejä pitämään. Aina on joku anus turvonnainen niskaan hengittämässä.
Hallitus on sis päättänyt levittää Intian muunnoksen kunnolla Suomeen. Katsotaan saadaanko tapaavaa ”musta sieni”-infektiota kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole huolissaan maskien käytöstä/käyttämättömyydestä, koska totuus on että maskit ei ehkäise koronaviruksen tarttumista. Ellet sitten oikeasti käytä kaasunaamaria.
Maskit eivät estä koronaviruksen leviämistä. Ihan muut teot merkitsee, mutta maski ei.
Kyllä maskit estävät pisaroiden pääsyn ilmatilaan, että älä nyt ihan hulluksi heittäänny väittämällä puuta heinää.
Miksi sairaaloissa pidettäisiin maskeja, esim kirurgit, jos olisi täysin sama olla ilman.
Johan maskien hyöty näkyy siinäkin miten räkätaudit on vähentyneet.
Vesittyneestä ulkonaliikkumiskiellosta suoraan rajoitusten poistamiseen. Hienoa hallitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maskit estävät pisaroiden pääsyn ilmatilaan, että älä nyt ihan hulluksi heittäänny väittämällä puuta heinää.
Miksi sairaaloissa pidettäisiin maskeja, esim kirurgit, jos olisi täysin sama olla ilman.Johan maskien hyöty näkyy siinäkin miten räkätaudit on vähentyneet.
On menty pitkälle median luomaan pelkotilaan, kun nähdään ruokakauppa samanlaisena paikkana kuin sairaala.
Jotain rajaa.
Maskit pakollisiksi vaan. Ja rajoituksia lisää, niin että päästään koko viruksesta eroon. Kiitos. Ja kokonaan eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sairaaloissa pidettäisiin maskeja, esim kirurgit, jos olisi täysin sama olla ilman.Johan maskien hyöty näkyy siinäkin miten räkätaudit on vähentyneet.
On menty pitkälle median luomaan pelkotilaan, kun nähdään ruokakauppa samanlaisena paikkana kuin sairaala.
Jotain rajaa.
Käsittääkseni tuossa ei verrattu ruokakauppaa sairaalaan, vaan puhuttiin siitä onko maskeista yhtään mitään hyötyä vai ei. Sinun mielestäsi niistä on ilmeisesti hyötyä sairaalassa, mutta kaikki teho menetetään ruokakaupassa?
Tehän saitte sen reilu 70 euroa näihin maskeihin. Kaljaan ja makkaraan tämäkin?