Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö yhteyttä exän sukuun?

Vierailija
20.05.2021 |

Pidättekö yhteyttä entisten kumppaneiden sukulaisiin vaikka välit exään olisivat huonohkot (ts. hänen kanssaan et pidä yhteyttä)?

Tämä tietenkin osoitettu heille jotka tulivat juttuun perheen kanssa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä exän vanhempien kanssa. Jos en tekisi näin, lapsilla ei olisi mitään kontaktia sukuunsa.

Vierailija
2/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole ollut mitään yhteyttä eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat jo sen verran vanhoja, että itse määrittelevät tarpeensa sille, näkevätkö mammaansa vai eivät, ovatko mitenkä tekemisissä.

Heidän sanojensa mukaan: mitä vähemmän, sen parempi.

Vierailija
4/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ex-appivanhemmille joulukortin. Kävin viemässä 80 v kukan. Ei muuta.

Vierailija
5/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole yhteisiä lapsia ja suhteen kestoltaan ei ole kuin muutamia vuosia?

Vierailija
6/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta kyseessä ei ole mun valinta. Kun exä jätti ja otti uuden vaimon, kukaan hänen sisaruksistaan tai kumpikaan vanhemmistaan ei enää ole halunnut olla kanssani missään tekemisissä. En ole tavannut ketään heistä enkä puhunut heille sanaakaan jotain 8 vuoteen. Joskus olen kaupassa törmännyt mutta kukaan ei sano edes päivää eikä noteeraa mitenkään.

Vierailija
7/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, on ne kylmiä sua kohtaan. Vaikka mulla samalla tavalla. Semmoista se joskus on.

Vierailija kirjoitti:

En mutta kyseessä ei ole mun valinta. Kun exä jätti ja otti uuden vaimon, kukaan hänen sisaruksistaan tai kumpikaan vanhemmistaan ei enää ole halunnut olla kanssani missään tekemisissä. En ole tavannut ketään heistä enkä puhunut heille sanaakaan jotain 8 vuoteen. Joskus olen kaupassa törmännyt mutta kukaan ei sano edes päivää eikä noteeraa mitenkään.

Vierailija
8/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus minulla. Aviossa oltiin, mutta yhteisiä lapsia ei.

Vierailija
9/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitää yhteyttä exän siskoon. En kehtaa, kun luulen, että häntä nolottaisi, jos kuulisi miten veljensä on lapset hylännyt.

Vierailija
10/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan - välit ovat hyvät ja heitä on ikäväkin, mutta uuden suhteen myötä tulee uusia ihmissuhteita, jotka vievät vähäisen vapaa-ajan. Harmi sinänsä. Kaikkeen ei ole vain sitä aikaa... - lasten kautta kuulee kuulumiset sitten siltä puolelta sukua (lapset aikuisia, joten yhteisiä heitä koskevia asioita ei ole). Lähettelen viestin syntymäpäivänä heille, jotka ovat somessa ja joskus muistaessani joulutoivotukset. Sama ilmeisesti mekanismina myös toisin päin - eivät hekään ole pitäneet sen kummemmin yhteyttä.

Vierailija
11/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yhteyttä veljeni eksään. Meistä tuli ihan hyviä kavereita eikä heidän eronsa meidän ystävyyteen vaikuttanut mitenkään onneksi. Omaa eksää ei ole. 

Vierailija
12/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex puolison kanssa meillä ei ollut lapsia. Nyt olemme molemmat naimisissa ja lapsia. Jos ex appivanhempiin törmään niin vaihdetaan kuulumiset. Ei muuten olla oltu yhteydessä vaikka nämä tosi kivat ex appivanhemmat olivat osa nuoruuttani monen monta vuotta.

Vierailija
13/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei ole yhteisiä lapsia ja suhteen kestoltaan ei ole kuin muutamia vuosia?

Voi pitää, jos haluaa. Ystäväni piti pitkään, mutta se taisi hiipua ajanpuutteeseen lasten synnyttyä noi 10 v eron jälkeen. Minä taas aloin pitkän tauon jälkeen yhteyden uudelleen, koska olin heille se toiveminiä eikä vanhuksilla ole liikaa perhettä ympärillä. 

Vierailija
14/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pitää yhteyttä exän siskoon. En kehtaa, kun luulen, että häntä nolottaisi, jos kuulisi miten veljensä on lapset hylännyt.

Miksi häntä nolottaisi veljensä tekemiset?  Veljeni on huithapeli, mutta en ole koskaan hänen tekemisiään hävennyt omasta puolestani. Aikuinen ihminen, joka ottaa vastuun omista teoistaan ja ne ei mulle mitenkään kuulu. 

Vierailija
15/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kannata keskittyä tuohon asiaan liiaksi. Ja miksi se olisi siskon häpeä? Ei tätini häpeä veljensä puolesta sitä,että veljensä on hylännyt minut. 

Vierailija
16/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 6 vastaa: meillä on 3 yhteistä lasta joista 3 nyt jo aikuisia. Mutta lapsille ovat alusta asti puhuneet isänsä uudesta vaimosta uutena äitinä tai äitipuolena mistä lapset kilahtelivat ajoittain rajusti ja voivat kilahtaa vieläkin. Mutta se on asia johon en voi vaikuttaa, vaikka kuinka harmittaisi.

Vierailija
17/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 6 vastaa: meillä on 3 yhteistä lasta joista 3 nyt jo aikuisia. Mutta lapsille ovat alusta asti puhuneet isänsä uudesta vaimosta uutena äitinä tai äitipuolena mistä lapset kilahtelivat ajoittain rajusti ja voivat kilahtaa vieläkin. Mutta se on asia johon en voi vaikuttaa, vaikka kuinka harmittaisi.

Nro 6 korjaa vielä. Kaksi lapsista nyt jo aikuisia, ei kolme.

Vierailija
18/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yhdestä sisaresta tuli yksi parhaista ystävistäni ja samalla ystävystyin myös hänen tyttärensä kanssa. Exän äidin kanssa kahvittelemme muutaman kerran vuodessa. Exän kanssa en ole missään tekemisissä.

Vierailija
19/32 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sisko pitää kiinteää yhteyttä, muut sisarukset eivät (vanhemmat jo kuolleet). Minun mielestäni on ihmeellistä, että pitkän liiton jälkeen pitäisi nuo vuodet ”unohtaa”, ja lakata pitämästä yhteyttä, kun eroon ei liity mitään rikollista.

Vierailija
20/32 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsin etäisyyttä exään eron jälkeen, joten yhteydenpito väheni myös muuhun perheeseen. Meillä ei ollut lapsia ja ex oli löytänyt uuden.. olisi tuntunut oudolta pitää yhteyttä exän perheeseen. Enkä halunnut roikkua menneessä ja törmätä exään tai kuulla hänen elämästään. Exän sisarusten kanssa välillä viestitellään, mutta ex anoppiin ja appiin ei ole yhteyttä. Tämä on harmi koska varsinkin anopin kanssa tulimme hyvin juttuun. Nyt ajan kuluttua olisi mukava taas olla yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi