Mies ei halua käyttää rahaa mihinkään, oikeasti ärsyttää!
Mies ei halua harrastaa tai tehdä mitään (maksullista). Me ei käydä ravintoloissa, konserteissa (koronaa ennen siis jo), ei matkoilla. Ja kyse ei ole siitä, että olisin loinen loinen, voisin itse oman osuuteni matkasta maksaa. Mua vähän ihmetyttää sekin, että asun miehen omistamassa kämpässä ja maksan hänelle 500€/kk vuokraa siitä. Okei, jos asuisin itsekseni täällä Helsingissä, niin saisin maksaa lähes tuplat tuohon nähden. Mutta kuka oikeasti kumppaniltaan vaatii vuokraa? Varsinkin kun asunto on lähes velaton. Kun kysyn mieheltä, että mihin sinä rahaa sitten haluat käyttää, niin selitys on aina: sijoitukset ja pahan päivän varalle. Ymmärrän osittain, mutta kun elämä menee ihan ohi. Ei tämä ole mitään elämää, että töissä käydään ja muuten istutaan kotona kaikki lomat ja viikonloput! Pitääkö tässä eroa harkita?
Kommentit (430)
Sijoittaminen on ok, mutta mitä varten sijoittaa jos ei elä yhtään nyt? Älytöntä odotella vaan jotain pahaa päivää kotona. En itse reissaa ulkomailla mitään hotellilomia vaan enemmän Suomessa ja luonnossa esim. luksustelttailua harrastan. Siihen ei kuulu mitään hikivaellusta vaan autolla kivaan kohteeseen, skumppaa viileässä, untuvamakuupussit ja ilmapatja teltassa, kiva maisema ja hyvää ruokaa avotulella.
Tyhmemmillekin tiedoksi että aloitus on provo.
yhtiövastike puoliksi, ilmoittaako vuokratulot jätkä verottajalle. ai sää nolo nainen rahoitat hänen asuntolainaa,ostat muutakin,,laskuja jne. onko sun nimi asunnossa toinen omistaja. kun ero tulee sulle ei jää mitään käteen, ukkos myy kämpän. annat rahaa että lyhentää lainaasi ja tarjoot alapääsi käyttöön, teetkä ruuat..miten muut menot jakautuu.. ei oo sun ukko eikä monen normi naisen ukko. lähde lätkiin. hanki oma elämä heti. sanot syyt. ja näytä mitä sulle vastattiin.
tee verottajalle ilmoitus. onko tiliotteet tallessa ja suoritus merkitty vuokranimike. voisin ymmärtää, että asuisitte erikseen ja hän vuokrais sule ylimääräistä sijoitusasuntoaan,omat taloudet, se ok, siinä vuokranantaja kuin kuka tahansa.mutta ei noin.
Vierailija kirjoitti:
Maksat 500 €/kk.Miehen pitää ilmoittaa se tuloksi ja maksaa siitä vero.
juuri näin. ettekö muka kumpikaan tuota tajuu,pimittäjät, sä tuet moista pimitystä. kaikki tositteet nyt vuokrista verottajalle. olet jo muuttanut siinä vaiheessa,eikö. ole nyt viisas. vastikkeesta puolet, eri asia jos muualta eri asuntoa vuokraisit,eri talous jne. ei noin
Vierailija kirjoitti:
AP on juuri sellainen stereotyyppinen nainen jota en ikinä haluaisi.
joo kun alkaa kyseenalaistamaan kuinka höynäytetään ja hyväksikäytetään. akka rahoittaa ukon lainan maksua ja erossa akalle ei jää mitään. tositteet vuokrasta verottajalle. ai sääkin jymmäytät ihmisiä,,haluut superdorkan akan joka ei huomaa kun vedätät
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäs saada asua ilmaiseksi toisen asunnossa? Oletteko naimisissa, onko teillä lapsia?
onhan vuokratuotto ilmoitettu verottajalle,, max vastikkeet puolikisi,kimppasummina menot kuten solussa,jaetaan. mutta kun ero tulee ukolla on myyty kämppä rahat, akkako hoitaa juoksevia. muuttakaa ja yhteinen tai erillinen asuntolaina ,jääkin jotain käteen
Tuotas noin, asioista pitää pystyä sopimaan. Nainen ei voi olla pelkkä vapaamatkustaja, itse olen 61 v. mies, vaimoni 4-vanhempi ja varakas. Nyt olen rahallisesti hyvin eläköitynyt ja ilolla maksan kaiken puoliksi ja välillä kaikki nyt kun voin. Asumme Munkassa ja välillä peruspaikassa Tampere. Raha on luotu kiertämään. Jutelkaa, sopikaa ja toimikaa.
B.R. 34-vuotta rakastavaa avioliittoa
Vierailija kirjoitti:
Sano sille ukolles että miten sillä on varaa tuhlata vapaapäivä istumalla sisällä. Tuo se vasta kallista onkin.
No mitä rustiikki-aromaenkeliterapiaa sen pitäisi sitten tehdä ja rikastua?
Ensinäkin voisi miettiä, että miksi ylipäätään otit tälläisen miehen. Samalla olisi varmaan pitänyt käydä mielessä ajatus, että tämän miehen elämönvaihe on täysin eri niin totta kai opinnot ovat silloin suuremmassa roolissa. Mitä edes teet parisuhteessa, jos et kestä erilaisuutta? Lisäksi miehen tehtävä ei ole toteuttaa naisen jokaisia mielihaluja tai kustantaa elämistä. Vaikutat niin luotaantyöntävältä ihmiseltä etten haluaisi olla missään tekemisissä