Mies ei halua käyttää rahaa mihinkään, oikeasti ärsyttää!
Mies ei halua harrastaa tai tehdä mitään (maksullista). Me ei käydä ravintoloissa, konserteissa (koronaa ennen siis jo), ei matkoilla. Ja kyse ei ole siitä, että olisin loinen loinen, voisin itse oman osuuteni matkasta maksaa. Mua vähän ihmetyttää sekin, että asun miehen omistamassa kämpässä ja maksan hänelle 500€/kk vuokraa siitä. Okei, jos asuisin itsekseni täällä Helsingissä, niin saisin maksaa lähes tuplat tuohon nähden. Mutta kuka oikeasti kumppaniltaan vaatii vuokraa? Varsinkin kun asunto on lähes velaton. Kun kysyn mieheltä, että mihin sinä rahaa sitten haluat käyttää, niin selitys on aina: sijoitukset ja pahan päivän varalle. Ymmärrän osittain, mutta kun elämä menee ihan ohi. Ei tämä ole mitään elämää, että töissä käydään ja muuten istutaan kotona kaikki lomat ja viikonloput! Pitääkö tässä eroa harkita?
Kommentit (430)
selvästikään et onnistu loisimaan miehen rahoja niin paljon kuin haluaisit. sinun kannattaa hankkia toinen mies, jolta saa rahaa helpommin
Pitää. Haluatko viettää jonkun kanssa hänen näköistään elämää vai jonkun toisen kanssa teidän näköistä elämää?
Ja mies säästää oman pahan päivänsä varalle, ei tule tukemaan sinua, jos sairastut tai jäät työttömäksi.
Et todellakaan maksa miehelle vuokraa! Lopeta heti. Puolet vastikkeesta, vesi-, sähkö -ja vakuutusmaksusta, muuta ei tarvitse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
selvästikään et onnistu loisimaan miehen rahoja niin paljon kuin haluaisit. sinun kannattaa hankkia toinen mies, jolta saa rahaa helpommin
Jo aloituksessa sanoin, että maksan kyllä itse oman osuuteni! Ap
Maksat 500 €/kk.Miehen pitää ilmoittaa se tuloksi ja maksaa siitä vero.
Ei kai se sinua estä käymästä, ettei mies halua? Ja yllättäenkö hän lakkasi haluamasta vaikka seurustelunne alkuvuosina oli innokas käymään ja käyttämään rahaa?
AP on juuri sellainen stereotyyppinen nainen jota en ikinä haluaisi.
Tottakai pitää maksaa vuokraa. Miksi pitäisi lokkeilla toisen asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan maksa miehelle vuokraa! Lopeta heti. Puolet vastikkeesta, vesi-, sähkö -ja vakuutusmaksusta, muuta ei tarvitse maksaa.
Et ole tosissasi? Vähänkö olet kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Maksat 500 €/kk.Miehen pitää ilmoittaa se tuloksi ja maksaa siitä vero.
Valitse miehes paremmin. Kannattaa kertoa etukäteen mitä suhteelta haluaa niin ei tarvi ryhtyä siihen jos ei sitä saa :)
Vierailija kirjoitti:
En ota miestä mukaan omille reissuilleni, hän on sitä miestyyppiä joka ravaa paikan puolijuoksua läpi ja etsii nakkikioskin. Ei näytä ilmeillä tai eleillä ihastustaan, möllöttää selän takana kun itse katselen paikkoja. Tuntuu kuin vetäisin häntä perässäni ja hän velvollisuuttaan tulee mukaan. Nautin paljon enemmän yksinäni.
Me reissataan sekä yksin (tai mies yleensä ottaa mieluummin kaverinsa mukaan, minä puolestani matkustelen yksin) että yhdessä. On onneksi samanlainen maku tekemisen suhteen. Kompromissejakin tietysti joutuu tekemään, mutta ei niin paljon että häiritsisi. Saatetaan myös lomakohteessa lähteä joksikin aikaa omille teillemme, jos erilaiset asiat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sinua estä käymästä, ettei mies halua? Ja yllättäenkö hän lakkasi haluamasta vaikka seurustelunne alkuvuosina oli innokas käymään ja käyttämään rahaa?
Haluaisin tehdä asioita yhdessä. Silloin kun tapasimme, niin mies kyllä kävi muutaman kerran kanssani ravintolassa ja risteilyllä. Mutta sekin taisi olla hänelle kovin vastenmielistä, vaikka ei ääneen valittanutkaan. Ap
Miksi sun pitäs saada asua ilmaiseksi toisen asunnossa? Oletteko naimisissa, onko teillä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää maksaa vuokraa. Miksi pitäisi lokkeilla toisen asunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Avoliitossa harvemmin tehdään vuokrasopimusta. Sen sijaan kulujen jakaminen on tottakai aivan oikein. Mutta jos ap maksaa nimenomaan vuokraa niin toivottavasti siitä on tehty dokumentit ja mies ilmoittaa vuokrasaamiset verotuksessa.
Lähde lätkimään. Suru ja pettymys kerralla on parempi kuin vuosien v*utus ja ahdistus. Ja kuten joku ylempänä sanoi, merkit viittaavat siihen, että jos vaika sairastut tai tulet työttömäksi niin tukea ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdä asioita yhdessä. Silloin kun tapasimme, niin mies kyllä kävi muutaman kerran kanssani ravintolassa ja risteilyllä. Mutta sekin taisi olla hänelle kovin vastenmielistä, vaikka ei ääneen valittanutkaan. Ap
Miksi et jo silloin vetänyt johtopäätöksiä? Selvästikään hän ei ollut (ole) mies, joka nauttisi käydä konserteissa, keikoilla, matkoilla, ulkona syömässä, risteilyillä... Hyväksyit hänet sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
En ota miestä mukaan omille reissuilleni, hän on sitä miestyyppiä joka ravaa paikan puolijuoksua läpi ja etsii nakkikioskin. Ei näytä ilmeillä tai eleillä ihastustaan, möllöttää selän takana kun itse katselen paikkoja. Tuntuu kuin vetäisin häntä perässäni ja hän velvollisuuttaan tulee mukaan. Nautin paljon enemmän yksinäni.
Ja olet hänen kanssaan syystäkö että?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäs saada asua ilmaiseksi toisen asunnossa? Oletteko naimisissa, onko teillä lapsia?
Avoliitossa olemme, ei lapsia. Mä ajattelen tuon silleen, että jos mä omistaisin asunnon, niin en rakkaalta elämänkumppaniltani vuokraa perisi, varsinkin jos asunto on lähes tai kokonaan velaton. Ap