Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottavin maa, jossa olet ollut?

Vierailija
19.05.2021 |

Niin, saa kertoa.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatsylvaania

Vierailija
2/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Brasilia. Siellä meillä tosin oli turvamiehet, eli oli vähän turvallisempi olo.

Vierailija
4/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel, ihan heittämällä. Ja olen käynyt 50 maassa, eli vertailukohtaakin löytyy. 

Vierailija
5/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti. Honduras. Panama. Kolumbia. Meksiko turistialueiden ulkopuolella. Cambodza. Salomonsaarten pääkaupunki Honiara. En ole matkustellut paljoa. Haluaisin esim. Afrikkaa nähdä enemmän, mutta en ole uskaltanut.

Vierailija
6/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel, ihan heittämällä. Ja olen käynyt 50 maassa, eli vertailukohtaakin löytyy. 

Ei kuulosta uskottavalta, siellä on kovat turvatoimet ja sotilaita kaikkialla. siviilit harvoin joutuvat kohteeksi.

Vierailija
7/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreaan meno pelotti eniten, mutta ei siellä kuitenkaan tapahtunut mitään pelottavaa, ihmisetkin oli ihmisiä niinkuin kaikkialla.

Vierailija
8/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliassa minut ryöstettiin aseella uhaten joten valitsen sen.

Vierailija
9/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjä

Vierailija
10/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään en oo niin paljoa pelännyt kun grillijonossa aamuyöstä pilkun jälkeen SUOMESSA

Vierailija
11/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missään en oo niin paljoa pelännyt kun grillijonossa aamuyöstä pilkun jälkeen SUOMESSA

Siispä aika onnekas olet kun niin vähän joutunut pelkäämään.

Vierailija
12/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä grillijonossa niin pelottaa?

Vierailija
13/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta uskottavalta, siellä on kovat turvatoimet ja sotilaita kaikkialla. siviilit harvoin joutuvat kohteeksi.

Tuota noin..., ei. Israelissa on pelottavaa myöskin ne asevelvolliset rynnäkkökivääreineen. Eivät ne minulle ainakaan turvallisuudentunnetta tuo, tiedä koskaan, kenellä pimahtaa närvi tai luuleeko joku turistia terroristiksi jostain ihmeen syystä.

Kyllä Israelissa sitä paitsi sattuu aika usein myös terrori-iskuja ja nimenomaan ne tehdään siviilejä vastaan.

No, itse en pidä IsraeliaKAAN niin pahana - olen ollut sielä 30 vuoden ulkomaantoimittajaurani aikana monta kertaa juttukeikalla ja siis ihan kahinoiden keskellä.

Pahin ja pelottavin paikka minulle on Intia. Näin siksi, että a) inhoan väkijoukkoja, b) naisiin suhtaudutaan siellä äärimmäisen ikävästi, c) valtava taloudellinen epätasa-arvo on lamauttavaa, miljoonat ihmiset asuvat kirjaimellisesti kaduilla, d) taudit leviävät ja hygienian puute sairastuttaa, samoin ilmansaasteet suurissa kaupungeissa.

Ohis

Vierailija
14/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egypti. Honduras. Panama. Kolumbia. Meksiko turistialueiden ulkopuolella. Cambodza. Salomonsaarten pääkaupunki Honiara. En ole matkustellut paljoa. Haluaisin esim. Afrikkaa nähdä enemmän, mutta en ole uskaltanut.

Ai et vai ole?

Vierailija
15/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ympärillä parveilee parikymppisiä asevelvollisia rynnäkkökiväärit kourassa, ei suoranaisesti lisää turvallisuuden tunnetta. 

Vierailija
16/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaat, Amsterdamin syrjäkuja yöllä. Olin ainoa valkoihoinen kaverini kanssa ja vähän eksyksissä. Piti painua ravintolaan turvaan, kun meno kadulla äityi melko villiksi. Onneksi ravintolassa oli portsarit ja se oli auki aamu kuuteen, jolloin suurin osa huligaani nisteistä oli jo painunut takaisin koloihinsa ja loputkin kävivät niin hitaalla ettei niistä vaaraa enää ollut.

Vierailija
17/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina 25 vuotta sitten Pekingin ulkopuolella. 

Vierailija
18/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Afrikka, Johannesburg ja Tikkurilan asema aamuyöllä.

Vierailija
19/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehitetty Viro kasarilla.

Vierailija
20/191 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaa