Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niin pinnallinen että jos mies lihoo vähän olet heti harkitsemassa jättämistä?

Vierailija
19.05.2021 |

Lapsuudenkaverin mies lihonut jonkin verran (eivät tarkalleen tiedä kun heidän kotivaaka ei näytä yli 130kg). Nyt on jo harkitsemassa eroa. Vähän ihmetyttää tuollainen pinnallisuus.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihonut 15kg siitä kun alettiin seurustelemaan. Painaa nyt 110kg. On pitkä ja ruumiinrakenteeltaan vähän raskaampi eli hän näyttäisi vaikkapa 80 kiloisena todella laihalta. Vähän nuo ylimääräiset kilot minua häiritsee, mutta en häntä ikinä jättäisi. Olen myös itse lihonut 7kg suhteemme aikana.

Vierailija
2/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai pelkääkö pienikokoinen nainen litistyvänsä tai tukehtuvansa alle vai onko mies varovainen (näkee toisen voinnin), loukkaantuuko mies jos puhuu siitä. Jos se olisi ollut "se oikea" ehkä ei jättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ollaan lähes kaikki naiset sellaisia, ei siedetä lihavia, ei edes lievästi ylipainoisia miehiä.

Vierailija
4/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva taitaa sietää ylipainoisuutta suhteessa. Laihdutin naimisiin menon aikoihin itseni sata kiloiseksi. Nyt vajaa kaksikymmentä vuotta myöhemmin kiloja on yli kaksi kertaa enemmän. Ainoa, joka sietää kilojani, on anoppini.

Vierailija
5/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 130kg on tosi paljon, vaikka olisi minkä pituinen tahansa. Yleensä tuollainen lihominen kertoo, että on ongelmia elämänhallinnan kanssa enemmänkin. Ehkä siinä syy eroharkintaan eikä niinkään paino itsessään.

Vierailija
6/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä itse välttämättä huomaa.

Vierailija kirjoitti:

Yli 130kg on tosi paljon, vaikka olisi minkä pituinen tahansa. Yleensä tuollainen lihominen kertoo, että on ongelmia elämänhallinnan kanssa enemmänkin. Ehkä siinä syy eroharkintaan eikä niinkään paino itsessään.

Vierailija
7/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä ne oli jo tavatessa.

Vierailija
8/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos vähän lihoo.

Vierailija
9/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin e-pillereistä 5 kg ja lasten saannin jälkeen toiset 5 kg. Nyt BMI on 22,2. Mies on suhteen aikana lihonut sen verran, että hänelle on tullut maha (kiloja en tiedä, BMI 30). Minua ei häiritse. Miestä häiritsisi, jos lihoisin paljon.

Vierailija
10/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei voi tosiaan sietää lihomista. Mutta osalle miehistä on ihan ok, jos nainen on pehmeä.

Vierailija kirjoitti:

Lihoin e-pillereistä 5 kg ja lasten saannin jälkeen toiset 5 kg. Nyt BMI on 22,2. Mies on suhteen aikana lihonut sen verran, että hänelle on tullut maha (kiloja en tiedä, BMI 30). Minua ei häiritse. Miestä häiritsisi, jos lihoisin paljon.

Vierailija
11/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kyselen?

Vierailija
12/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään, kyllä 130 kg joutaa kierrätykseen :(

Vierailija
13/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla lastensuojelussa, sosiaali-ja päihdehuollossa edelleenkin pääosa asiakkaista hoikkia tai normaalipainoisia.

Vierailija
14/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai pelkääkö pienikokoinen nainen litistyvänsä tai tukehtuvansa alle vai onko mies varovainen (näkee toisen voinnin), loukkaantuuko mies jos puhuu siitä. Jos se olisi ollut "se oikea" ehkä ei jättäisi.

Ehkä? Vaikuttaa kyllä tosi pinnalliselta jos ns "oikean" jättämistä edes harkitsee lihomisen takia. Tiedätkö sinä hempukka rakkaudesta mitään?

Vierailija
15/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomiselle on niin monia syitä. Kehnot kilppariarvot, pitkäaikainen kortisonin käyttö, masennuslääkkeet ym. ym. Ihmisen kanssa sitä eletään eikä ulkokuoren. Onhan niitä robottinukkeja, jos nuken kanssa haluaa elämänsä jakaa.

Vierailija
16/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään heti jättäisi. Antaisin aikaa laihduttaa, jos ei tuloksia näy 6kk jälkeen niin sitten tiedän, että ei minua rakasta.

Vierailija
17/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä? Vaikuttaa kyllä tosi pinnalliselta jos ns "oikean" jättämistä edes harkitsee lihomisen takia. Tiedätkö sinä hempukka rakkaudesta mitään?

Jos ihminen on väärä, toinen voi jättää sen, se on kokemuksen sanelemaa. Ei ollut minun suhteista kyse. Hempukka on aika kaukana, olen ikisinkku 40+ ja en ole ketään jättämässä, enkä ota väärää.

Vierailija
18/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään heti jättäisi. Antaisin aikaa laihduttaa, jos ei tuloksia näy 6kk jälkeen niin sitten tiedän, että ei minua rakasta.

Ei toiselle voi sanoa että laihduta tai jätän. Silloin pitäisi asua erillään jos se on kynnyskysymys, ei saa pitää toista ns. löysässä hirressä.

Vierailija
19/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on väärä, toinen voi jättää sen, se on kokemuksen sanelemaa. Ei ollut minun suhteista kyse. Hempukka on aika kaukana, olen ikisinkku 40+ ja en ole ketään jättämässä, enkä ota väärää.

Onko "se oikea" nyt väärä. Ei teistä kyllä ota selvää.

Vierailija
20/45 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla lastensuojelussa, sosiaali-ja päihdehuollossa edelleenkin pääosa asiakkaista hoikkia tai normaalipainoisia.

Hyvä tarkennus tuo asiakas.