Onko muita jotka ei kehtaa mennä koronarokotukseen koska oma ikä paljastuu rokotuspaikalla muille?
Täällä rokotetaan nyt yli 40-vuotiaita ja jos menen rokotukseen niin paikalla olijat tietenkin saavat selville että olen 40+-ikäinen. En kuitenkaan koe itseäni sen ikäiseksi ja näytänkin reilusti nuoremmalta. Onhan siellä varmasti nuorempia riskiryhmäläisiä yms. Mutta en toisaalta myöskään halua että ihmiset ajattelevat että ahaa tuo on jotain riskiryhmää (eli raihnainen) ja siksi saa niin nuorena rokotuksen.
Kommentit (30)
Voi hyvä luoja, voiko typerämpää olla?! No kuule jätäpä väliin, kun on noin raskasta.
Siis ei voi olla totta, pakko olla trolli! Tai sitten asua jossain hyvin pienessä kyläpahasessa, jossa kytätään jokaista liikettä.
Esitä THL:lle, että rokotusjärjestyksen voisi muuttaa koetun iän mukaiseksi.
Mietin itse että olipa paikalla vanhan näköistä porukkaa 🤣 mutta en mä nyt sen takia olisi jättänyt väliin. Aika PINNALLISTA.
No ajatella.. Minäkin riskiryhmäläisenä kävin 69-vuotiaiden kanssa samaan aikaan rokotuksessa.
Mahtoikohan heille tulla paha mieli kun näytin niin paljon nuoremmalta, 45-vuotias kun olen?
Vierailija kirjoitti:
Siis ei voi olla totta, pakko olla trolli! Tai sitten asua jossain hyvin pienessä kyläpahasessa, jossa kytätään jokaista liikettä.
paitsi että pienissä kyläpahasissa yleensä tiedetään minä vuonna olet kouluja käynyt ja ripiltä päässyt. Toisin sanoen kaikki tietävät toistensa iät.
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisten ryhmässä vois olla ruuhkaa.
Puhut kovaan ääneen vierustoverillesi odotusaulassa. "Onneksi sain nyt tuon diabeteksen hyvään hoitotasapainoon, niin pääsin viimeinkin tulemaan. Ei tiedä, milloin olisin rokotukseen päässyt ilman diabetestä. Varmaan jouluna vasta."
Minä olin ainakin tyytyväinen kun omasta mielestäni näytin nuoremmalta kuin muut rokotuksen odottajat, vaikka ihan iänmukaisella ajalla olin. Olisi ehkä vähän ketuttanut siinä tapauksessa, jos olisin huomannut olevani selkeästi vanhimman näköinen ihminen siinä ikäisteni joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan!
Miksi yritetään pakottaa tiettyyn muottiin :(((((
Voit kai mennä ottamaan rokotuksen hieman myöhemmin? Vaikka silloin, kun nuoremmat ikäryhmät saavat vuoronsa. Vai onko sinne asetettu joku säädös, että pitää mennä juuri silloin kun ikäryhmäsi vuoro tulee?
Ketään ei kiinnosta.
Kaikilla maski naamalla, ei siellä edes tunnista ketään tai näe minkä näköinen kukaan on.