Myrna-astiasto lapsenlapselle
rippilahjaksi? Ettei ahne äitinsä sitä saisi perinnöksi.
Mitäs olette mieltä.
Kommentit (83)
Ei ikinä. Niitä saa kirpparilta muutamalla kympillä, ei ole mitenkään arvokas
Itelläni on mummun perintönä sellainen. En tykkää! Ikää mulla 59 v.
3/5
Kaikki eivät heti tunnistaneet sitä.
Äitinsä nurkkiin se astiasto kuitenkin jää pyörimään..
Myrna ei todennäköisesti ole 15-vuotiaiden ykkösastiaston kärjessä... Voit toki kysyä, pitääkö hän siitä.
En antaisi koska ei todennäköisesti osaa arvostaa lainkaan.
Miten mua vain kaksi vuotta vanhemmalla ihmisellä on Myrna-astiasto?! Mulla ois omalta mummolta, s. -25, ollu kuolinpesässä tarjolla täydellinen 12h Myrna, lähti todella nopsaan kierrätyskeskuksen kuorman mukana..
Mulla tulee Myrnasta vaan mieleen isän ahne sisko, jonka oli pakko saada äitinsä Myrna-astiasto. Silloin astiastolla oli arvoa, ei enää. Olen joskus ollut salaa vahingoniloinen.
Jos se jollekin ahneelle kelpaa, niin anna heti pois!
Juu ei. Meistä alle eläkeikäisistä ehkä 1% jos sitäkään tykkää Myrnasta.
Hauska. Minäkin olen 52v ja mun oma lapsi pääsee tänä kesänä ripiltä. Mopokortin annan lahjaksi, en myrnaa.
Mummokaan ei enää vuosituhannen vaihteen jälkeen kattanut myrnaa kahvipöytään :D
Vierailija kirjoitti:
Miten mua vain kaksi vuotta vanhemmalla ihmisellä on Myrna-astiasto?! Mulla ois omalta mummolta, s. -25, ollu kuolinpesässä tarjolla täydellinen 12h Myrna, lähti todella nopsaan kierrätyskeskuksen kuorman mukana..
Kyllä sitä nyt ollaan niin nokkavana.
Ei paraskaan laatu kelpaa, kun ei nyt muka ole IN.
Kaikki vaan kierrätykseen, kai ne kakaratkin kylillä kiertää ja ukko vaihtuu vuoden välein!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Myrnasta vaan mieleen isän ahne sisko, jonka oli pakko saada äitinsä Myrna-astiasto. Silloin astiastolla oli arvoa, ei enää. Olen joskus ollut salaa vahingoniloinen.
Tätisi on vahingoniloinen, kun hörppii Juhla-mokkaa Myrna-kupista.
Arvo nousee kohisten, näin on käynyt kaikille klassikoille.
Vierailija kirjoitti:
Hauska. Minäkin olen 52v ja mun oma lapsi pääsee tänä kesänä ripiltä. Mopokortin annan lahjaksi, en myrnaa.
Muutaman kympin mopokortti!
Sitten kylille rälläämään. Ei pitäis vanhan muorin lapsia pykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kympin mopokortti!
Sitten kylille rälläämään. Ei pitäis vanhan muorin lapsia pykätä.
Eihän sitä korttia Myrnalla makseta.
Kuvittelisin että ehkä 1% nuorista tykkää kyseisestä astiastosta