Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo mököttää taas

Vierailija
19.05.2021 |

Oikeasti alkaa ottaa päähän nämä saa*anan mykkäkoulut ja mielenosoitukset. Taaskaan ei ole mitään tietoa mitä olen tehnyt väärin, aamulla töihin lähtiessä vaimo ei sanonut sanaakaan vaan paiskasi oven perässään kiinni. Mitä naiset kuvittelevat moisella pelleilyllä ja teatterilla voittavansa?

Ensimmäinen tölkki on nyt sitten avattu vit*tutukseen ja Tinder ladattu luuriin. Saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään ihan vain kostoksi kotihirviölle.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miettisit omaa käytöstäsi viime aikoina? Onko muistettu hääpäivät ja osallistuttu kotitöihin?

Meillä on perinteiset perhearvot. Jos kotitöillä tarkoitat siivoamista, pyykkäämistä, tiskejä, lastenhoitoa jne, niin vaimo hoitaa ne. Minä leikkaan nurmikot ja hoidan muut pihatyöt ja tuon suurimman osan elannosta. Vaihdan renkaat ja pesen autot.

T: Ap

Kyllä muakin vituttaisi, jos mulla olisi noin paska äijä.

Vierailija
22/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miettisit omaa käytöstäsi viime aikoina? Onko muistettu hääpäivät ja osallistuttu kotitöihin?

Meillä on perinteiset perhearvot. Jos kotitöillä tarkoitat siivoamista, pyykkäämistä, tiskejä, lastenhoitoa jne, niin vaimo hoitaa ne. Minä leikkaan nurmikot ja hoidan muut pihatyöt ja tuon suurimman osan elannosta. Vaihdan renkaat ja pesen autot.

Kas siinähän se syy onkin. Vaimosi on palanut loppuun. Vaimollasi on töitä enemmän kuin kahdella kädellä ehtii hoitamaan ja sinä peset auton ehkä kerran kuussa ja vaihdat renkaat kaksi kertaa vuodessa. Hyvä diili sulle, surkea vaimolle.

Koneet pesee pyykit ja astiat, ei tuo nyt ylivoimainen urakka ole edes naiselle. Painaa nappeja ja vähän heiluttelee siivousrättiä, big deal.

Tuollaisen äijän heilauttaisin mopinvarrella ulos elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas siinähän se syy onkin. Vaimosi on palanut loppuun. Vaimollasi on töitä enemmän kuin kahdella kädellä ehtii hoitamaan ja sinä peset auton ehkä kerran kuussa ja vaihdat renkaat kaksi kertaa vuodessa. Hyvä diili sulle, surkea vaimolle.

Koneet pesee pyykit ja astiat, ei tuo nyt ylivoimainen urakka ole edes naiselle. Painaa nappeja ja vähän heiluttelee siivousrättiä, big deal.

Sitten ei liene syytä, ettei mies voisi kotitöihin osallistua. Kerran on niin helppoa.

Vierailija
24/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut kysyä apua ja jutella jollekin näistä väkivaltafantasioistasi?

Vierailija
25/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei mitään aavistusta tollaisesta, en ole koskaan käyttäytynyt noin. Aviomieheni sen sijaan on juuri tuollainen, aivan kuin hänestä kirjoitettu! 26 vuotta oltu yhdessä, joten muutama tällainen nähty... Ainoa, millä reagoin, on etten suurinpiirtein katso edes päin, en kerta kaikkiaan jaksa välittää käytöksestä. Ja on aikoinaan yritetty kysellä, että mikä hätänä, mitä on tapahtunut....?! Ei enää valovuosiin, kun tyhjän saa pyytämättäkin. Hän kertoo sitten, kun rauhoittunut- ja yleensä pyytää anteeksi käytöstään:-)

Vierailija
26/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut kysyä apua ja jutella jollekin näistä väkivaltafantasioistasi?

Ei ole tarvetta. Minulla ei ole paskaa miestä. En ole koskaan suostunut olemaan kynnysmatto.

Vierailija
27/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuprinsessoja pitää kattokaas passata.

Vierailija
28/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto viedään pesuun kauppareissulla, ei vaadi itseltä muuta kuin puoli tuntia ylimääräistä aikaa, jonka voi käyttää netissä roikkumiseen.

Sama renkaiden vaihdossa. Ajaa liikkeeseen, juo kupin kahvia samalla kun surffaa netissä, ja sit takas kotiin.

Pyykinpesu vaati pyykkien latomisen korista koneeseen (ja todennäköisesti pyykkien etsimisen pitkin lattioita), parin tunnin pesuohjelman jälkeen kuivuriin tai narulle siirron ja sen jälkeen vielä kaappiin viikkaamisen.

Vierailija
29/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en ymmärrä tuollaista mököttämistä ja tiuskimista yhtään. Olenkin ollut omassa liitossa yli 30 vuotta ja tuo vain ei ole järkevää toimintaa. Kysy ja sano suoraa mitä mieltä olet tuosta.

Kuulostaako ap sinusta sellaiselta helmeltä, jonka kanssa olisit ollut onnellisesti aviossa 30 vuotta?

Vierailija
30/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. leikkaat nurmikon, vaihdat renkaat 2 krt/v. Mitä teet talvella kun ei ole nurmikkoa. Ei ole kuule ihme että vaimo on suuttunut. Nyt asennemuutosta kehiin ja kotitöitä opettelemaan. Aloita vaikka siitä että keität vaimolle kahvit kun tulee kotiin.

Vierailija
31/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kotityöt on tosiaan lähinnä sitä, että tekniikka hoitaa kaiken, ei tarvi kuin nappia painaa, niin luulisi ap:n tekevän niitä "into piukkana", nehän ois ihan parasta hommaa miespuoliselle! Ai niin, mutta oikeassa elämässähän se meneekin...?

Vierailija
32/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tehokas tuo mykkäkoulu. Ei tarvi monta päivää olla hiljaa niin kummasti alkaa asiat kiinnostamaan. Terv toinen vaimo.

Vierailija
33/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jaana55, lopetahan se provoilu taas.

Vierailija
34/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo kaiken. Jos ja kun sulla on tuollainen asenne ja selviytymiskeinot niin syyllinen löytyy peilistä. Itsekin hakkaisin oven täysillä kiinni jos sun kaltaiseen olisin mennyt lankeamaan. 

Vierailija
35/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kohtuuhyvännäköistä tindermätsiä tullut jo, ja tölkit sen kuin sihahtelee. Enää ei ota pannuun niin pahasti. Saattaa olla että jo tänään käy flaksi tsättiviesteistä päätellen. 😊

Vierailija
36/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus kertoo kaiken. Jos ja kun sulla on tuollainen asenne ja selviytymiskeinot niin syyllinen löytyy peilistä. Itsekin hakkaisin oven täysillä kiinni jos sun kaltaiseen olisin mennyt lankeamaan. 

Sellaiset hakkaamisfantasiat siellä.

Vierailija
37/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ihme jos vaimo mököttää. Itse en katselisi sinun kaltaista miestä hetkeäkään. Kotityöt kuuluu kummallekin. Sillä ei ole merkitystä kumpi tuo suurimman osan elannosta jos kumpikin tekee täyttä työpäivää. Se on eri asia jos vaimosi olisi kotona tai tekee vain osa-aikaista työtä. 

Vierailija
38/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Ei kukaan ole noin tyhmä. 

Vierailija
39/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ihme jos vaimo mököttää. Itse en katselisi sinun kaltaista miestä hetkeäkään. Kotityöt kuuluu kummallekin. Sillä ei ole merkitystä kumpi tuo suurimman osan elannosta jos kumpikin tekee täyttä työpäivää. Se on eri asia jos vaimosi olisi kotona tai tekee vain osa-aikaista työtä. 

Vaimo on kyllä kokopäivätöissä mutta hänen työnsä ei ole läheskään niin stressaavaa niinkuin minun. On varmasti täysin kohtuullista että minulle jää lepoaikaa enemmän koska perheen elintaso on suurelta osin minun varassani.

Vierailija
40/93 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tämä olikin Porvoosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi