Vaimo mököttää taas
Oikeasti alkaa ottaa päähän nämä saa*anan mykkäkoulut ja mielenosoitukset. Taaskaan ei ole mitään tietoa mitä olen tehnyt väärin, aamulla töihin lähtiessä vaimo ei sanonut sanaakaan vaan paiskasi oven perässään kiinni. Mitä naiset kuvittelevat moisella pelleilyllä ja teatterilla voittavansa?
Ensimmäinen tölkki on nyt sitten avattu vit*tutukseen ja Tinder ladattu luuriin. Saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään ihan vain kostoksi kotihirviölle.
Kommentit (93)
Avaat kaljan ja lataat Tinderin? Ja silläkö se elämä helpottuu? Mitenkäs olisi jos katselisit itsellesi kämpän ja eroaisit ennemmin?
Jos vaimolla on mielenosoitus, banderollista selviää mitä vastustaa.
Mitä jos miettisit omaa käytöstäsi viime aikoina? Onko muistettu hääpäivät ja osallistuttu kotitöihin?
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sille linkkejä henkisestä väkivallasta ja yhteystietoja psykiatreille ja terapeuteille.
Tämä on hyvä. Kasailen jo infopakettia täällä. T: Ap
Ehkä vaimo löysi edellisen kännipäissäsi lataamasi Tinderin.
Meidän perheessä mököttäjä on mies, aivan käsittämättömän rasittavaa kun toinen kiukuttelee eikä voi kertoa että miksi. Itse kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa ja annan kyllä kuulua mikä kiristää. En sitten tiedä onko sekään nyt niin paras mahdollinen tapa, mutta ainakin toinen tietää mikä on. Lepyn kyllä yhtä nopeasti kun saan purettua kiukkuni. Mököttäjä taas kiukuttelee päivä tolkulla jostain minkä syytä en edes tiedä.
Ei olis toi sun kaljan kittaaminen syynä?
No mutta kun joku sen puolituttu oli varmaan fiilistellyt Instagramissa sitä edelliskesän Malediivien matkaansa ja teillä vain arki rullaa paikallaan etkä keksi mitään uutta teidän suhteeseen. Kylpyhuoneen kaakelitkin ovat itse asiassa väärän väriset, mutta eihän se sinua kiinnosta. Olit keittänyt kahvinkin aamulla väärin. Vähemmästäkin nainen turhautuu :(
No just. Vaimo käy töissä ja varmaan hoitaa kodin siihen päälle ja ukko kotona kiskoo kaljaa ja selaa Tinderiä. Vituttais muakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miettisit omaa käytöstäsi viime aikoina? Onko muistettu hääpäivät ja osallistuttu kotitöihin?
Meillä on perinteiset perhearvot. Jos kotitöillä tarkoitat siivoamista, pyykkäämistä, tiskejä, lastenhoitoa jne, niin vaimo hoitaa ne. Minä leikkaan nurmikot ja hoidan muut pihatyöt ja tuon suurimman osan elannosta. Vaihdan renkaat ja pesen autot.
T: Ap
lähde turvakotiin , sanot että vaimosi hakkaa sinua
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä mököttäjä on mies, aivan käsittämättömän rasittavaa kun toinen kiukuttelee eikä voi kertoa että miksi. Itse kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa ja annan kyllä kuulua mikä kiristää. En sitten tiedä onko sekään nyt niin paras mahdollinen tapa, mutta ainakin toinen tietää mikä on. Lepyn kyllä yhtä nopeasti kun saan purettua kiukkuni. Mököttäjä taas kiukuttelee päivä tolkulla jostain minkä syytä en edes tiedä.
Se on kamalaa kun mies mököttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on perinteiset perhearvot. Jos kotitöillä tarkoitat siivoamista, pyykkäämistä, tiskejä, lastenhoitoa jne, niin vaimo hoitaa ne. Minä leikkaan nurmikot ja hoidan muut pihatyöt ja tuon suurimman osan elannosta. Vaihdan renkaat ja pesen autot.
Kas siinähän se syy onkin. Vaimosi on palanut loppuun. Vaimollasi on töitä enemmän kuin kahdella kädellä ehtii hoitamaan ja sinä peset auton ehkä kerran kuussa ja vaihdat renkaat kaksi kertaa vuodessa. Hyvä diili sulle, surkea vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse näe epäsuhtaa tässä työnjaossa? Olisit sitten kunnolla perinteinen mies, jotta vaimosi voisi jäädä kotirouvaksi. Nyt käy töissä ja sen lisäksi palvelee sinua.
Vierailija kirjoitti:
No just. Vaimo käy töissä ja varmaan hoitaa kodin siihen päälle ja ukko kotona kiskoo kaljaa ja selaa Tinderiä. Vituttais muakin.
Ja kirjoittelee vielä vauva-palstalle, voiko kuvottavampaa äijää olla... Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas siinähän se syy onkin. Vaimosi on palanut loppuun. Vaimollasi on töitä enemmän kuin kahdella kädellä ehtii hoitamaan ja sinä peset auton ehkä kerran kuussa ja vaihdat renkaat kaksi kertaa vuodessa. Hyvä diili sulle, surkea vaimolle.
Koneet pesee pyykit ja astiat, ei tuo nyt ylivoimainen urakka ole edes naiselle. Painaa nappeja ja vähän heiluttelee siivousrättiä, big deal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjoittelee vielä vauva-palstalle, voiko kuvottavampaa äijää olla... Hyh.
Tiedoksesi, tämä ei ole "vauvapalsta", vaan Aihe Vapaa. Täällä on muita foorumeita sinun vauvapalstailuasi varten.
Naisena en ymmärrä tuollaista mököttämistä ja tiuskimista yhtään. Olenkin ollut omassa liitossa yli 30 vuotta ja tuo vain ei ole järkevää toimintaa. Kysy ja sano suoraa mitä mieltä olet tuosta.
Laita kiertoon.