Vaimo mököttää taas
Oikeasti alkaa ottaa päähän nämä saa*anan mykkäkoulut ja mielenosoitukset. Taaskaan ei ole mitään tietoa mitä olen tehnyt väärin, aamulla töihin lähtiessä vaimo ei sanonut sanaakaan vaan paiskasi oven perässään kiinni. Mitä naiset kuvittelevat moisella pelleilyllä ja teatterilla voittavansa?
Ensimmäinen tölkki on nyt sitten avattu vit*tutukseen ja Tinder ladattu luuriin. Saattaa olla että riipasen kovan kännin tänään ihan vain kostoksi kotihirviölle.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
lähde turvakotiin , sanot että vaimosi hakkaa sinua
Kehotat valehtelemaan viranomaisille rikoksesta? Enpä heittäisi tuollaista kommenttia yhdellekään miehelle tai naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimolla on mielenosoitus, banderollista selviää mitä vastustaa.
Ei selviä. Miesten pitää kyetä lukemaan naisen ajatuksia.
Tietyn ikäisillä pikkulapsilla on kehitysvaihe, jossa he eivät vielä ymmärrä, että kaikki eivät tiedä samoja asioita, joita he tietävät/ajattelevat. Naisilla on tainnut jäädä tämä vaihe päälle aikuisuuteen asti.
Aika usein miehet eivät viitsi kuunnella, mitä se oma vaimo sanoo. Niillä lupsahtaa korvat kiinni, kun vaimo rupeaa puhumaan. Omalla miehellä on tuota vikaa. Ärsyttää, kun olen jostain asiasta sanonut miehelle monta kertaa ja sitten hän tulee innoissaan kertomaan, että arvaas, mitä Pertti kertoi. Joo, minä sanoin tuosta jo viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimolla on mielenosoitus, banderollista selviää mitä vastustaa.
Ei selviä. Miesten pitää kyetä lukemaan naisen ajatuksia.
Tietyn ikäisillä pikkulapsilla on kehitysvaihe, jossa he eivät vielä ymmärrä, että kaikki eivät tiedä samoja asioita, joita he tietävät/ajattelevat. Naisilla on tainnut jäädä tämä vaihe päälle aikuisuuteen asti.
Aika usein miehet eivät viitsi kuunnella, mitä se oma vaimo sanoo. Niillä lupsahtaa korvat kiinni, kun vaimo rupeaa puhumaan. Omalla miehellä on tuota vikaa. Ärsyttää, kun olen jostain asiasta sanonut miehelle monta kertaa ja sitten hän tulee innoissaan kertomaan, että arvaas, mitä Pertti kertoi. Joo, minä sanoin tuosta jo viikko sitten.
Sisareni esittää idean miehelle useita kertoja ja jossain vaiheessa mies havahtuu, että näin voisimme tehdä - ja esittää idean omanaan.
Minä en kestäisi tuollaista, mutta onneksi monet naiset ovat niin kilttejä, että he suvaitsevat pösilömiehiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miettisit omaa käytöstäsi viime aikoina? Onko muistettu hääpäivät ja osallistuttu kotitöihin?
Meillä on perinteiset perhearvot. Jos kotitöillä tarkoitat siivoamista, pyykkäämistä, tiskejä, lastenhoitoa jne, niin vaimo hoitaa ne. Minä leikkaan nurmikot ja hoidan muut pihatyöt ja tuon suurimman osan elannosta. Vaihdan renkaat ja pesen autot.
T: Ap
Kas siinähän se syy onkin. Vaimosi on palanut loppuun. Vaimollasi on töitä enemmän kuin kahdella kädellä ehtii hoitamaan ja sinä peset auton ehkä kerran kuussa ja vaihdat renkaat kaksi kertaa vuodessa. Hyvä diili sulle, surkea vaimolle.
Koneet pesee pyykit ja astiat, ei tuo nyt ylivoimainen urakka ole edes naiselle. Painaa nappeja ja vähän heiluttelee siivousrättiä, big deal.
Niinpä, pikku juttu, mutta mies ei siihen silti pysty. Arvot kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Pari kohtuuhyvännäköistä tindermätsiä tullut jo, ja tölkit sen kuin sihahtelee. Enää ei ota pannuun niin pahasti. Saattaa olla että jo tänään käy flaksi tsättiviesteistä päätellen. 😊
Ehkäpä naisesi suurin toive onkin, että joku nappaa tuollaisen ”rinssin” ja vie nurkista pois pyörimästä. Helpolla eroon-taktiikkaa😀
Anna sille mörököllille mailaa anaaliin niin yleensä piristyvät.
Vierailija kirjoitti:
No just. Vaimo käy töissä ja varmaan hoitaa kodin siihen päälle ja ukko kotona kiskoo kaljaa ja selaa Tinderiä. Vituttais muakin.
Jos meillä mies kaljoittelis ja tinderöisi, kun mä hoitaisin työt jos., en puhuis turjakkeelle viikkoon; sen jälkeenkin en puhuisi, näyttäisin, että tossa on ovi ulos.
Peronpuo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä mököttäjä on mies, aivan käsittämättömän rasittavaa kun toinen kiukuttelee eikä voi kertoa että miksi. Itse kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa ja annan kyllä kuulua mikä kiristää. En sitten tiedä onko sekään nyt niin paras mahdollinen tapa, mutta ainakin toinen tietää mikä on. Lepyn kyllä yhtä nopeasti kun saan purettua kiukkuni. Mököttäjä taas kiukuttelee päivä tolkulla jostain minkä syytä en edes tiedä.
Se on kamalaa kun mies mököttää!
Alle kakskymppiset ja yli kolmevitoset miehet mököttää kuin pikkukakarat. Vähiin jäävät ne vuodet, jolloin eivät kiukuttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miettisit omaa käytöstäsi viime aikoina? Onko muistettu hääpäivät ja osallistuttu kotitöihin?
Meillä on perinteiset perhearvot. Jos kotitöillä tarkoitat siivoamista, pyykkäämistä, tiskejä, lastenhoitoa jne, niin vaimo hoitaa ne. Minä leikkaan nurmikot ja hoidan muut pihatyöt ja tuon suurimman osan elannosta. Vaihdan renkaat ja pesen autot.
Kas siinähän se syy onkin. Vaimosi on palanut loppuun. Vaimollasi on töitä enemmän kuin kahdella kädellä ehtii hoitamaan ja sinä peset auton ehkä kerran kuussa ja vaihdat renkaat kaksi kertaa vuodessa. Hyvä diili sulle, surkea vaimolle.
Koneet pesee pyykit ja astiat, ei tuo nyt ylivoimainen urakka ole edes naiselle. Painaa nappeja ja vähän heiluttelee siivousrättiä, big deal.
Jos olisit oikeasti tuota mieltä, hoitaisit nuo asiat itse - painat vain pari nappulaa ja hommahan on sillä selvä! Näin et kuitenkaan tee, koska oikeasti hommasta on sinulle liikaa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille mörököllille mailaa anaaliin niin yleensä piristyvät.
Miksi te homot ilmestytte aina paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Pikkuprinsessoja pitää kattokaas passata.
No mutta apnhän juuri tuossa edellä kertoo että hän itse elää kokonaan naisensa passattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun makaat kaljapäissäsi sohvalla tinderin kanssa? Mitä kautta tollaisia työpaikkoja löytyy?
Meinaat että kokopäivätyössä olevalla ihmisellä ei ole mitään mahdollisuutta kaljoitella ja humaltua koskaan? Mistä tuollainen naisen logiikka löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä mököttäjä on mies, aivan käsittämättömän rasittavaa kun toinen kiukuttelee eikä voi kertoa että miksi. Itse kiihdyn nollasta sataan alle sekunnissa ja annan kyllä kuulua mikä kiristää. En sitten tiedä onko sekään nyt niin paras mahdollinen tapa, mutta ainakin toinen tietää mikä on. Lepyn kyllä yhtä nopeasti kun saan purettua kiukkuni. Mököttäjä taas kiukuttelee päivä tolkulla jostain minkä syytä en edes tiedä.
Ei tuollaista raivopäätä ketään jaksa. Pattitilanne. Pyydä anteeksi käytöstäsi ja sano että vaikeneminen tuntuu pahalta ja lupaat hillitä kiukkujasi ja ratkaista riidat keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Pari kohtuuhyvännäköistä tindermätsiä tullut jo, ja tölkit sen kuin sihahtelee. Enää ei ota pannuun niin pahasti. Saattaa olla että jo tänään käy flaksi tsättiviesteistä päätellen. 😊
joojoo
0/5
Mulla on vahva tunne että tämä oli yllättävän kärsivällisesti rakennettu provo. Annan siis 3,7/5.
Aloituksessa mies uhriutuu kun hirviövaimo on taas pahalla päällä ilman mitään syytä. Muutaman kommentin päästä selviää, että vaimo käy sekä töissä että hoitaa yksin kodin ja lapset. Mutta ilman syytä rouvaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten mies voikin hoitaa nuo.
Niinpä, miehethän tekee noin yleensäkin aina ne helpot hommat
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vahva tunne että tämä oli yllättävän kärsivällisesti rakennettu provo. Annan siis 3,7/5.
Aloituksessa mies uhriutuu kun hirviövaimo on taas pahalla päällä ilman mitään syytä. Muutaman kommentin päästä selviää, että vaimo käy sekä töissä että hoitaa yksin kodin ja lapset. Mutta ilman syytä rouvaa vituttaa.
kun toleranssi"mies teki" haukkumiseen on kasvanut, niin luovimmat mammat keksii uusia keinoja saada siskot mukaan talkoisiin. Päivänselvä provo, mutta yrityksestä 2,5/5
Sinun kanssasi ei kukaan tule toimeen, vai mitä.