Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustajat (vihr) lensivät Intiaan bisnesluokassa ja yöpyivät viiden tähden hotelleissa Lasku veronmaksajille yli 60 000 euroa

Vierailija
15.12.2023 |

mukavaa

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eri asia.

Vierailija
2/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt rahvaan kanssa samassa luokassa lentää. Rahaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
4/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamaista ja vielä vihreet ilmaston saastuttajat.

Vierailija
5/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko nämä että köyhä kansa lähtee sotimaan tällaisen paskakasan puolesta. 

Vierailija
6/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

Etipp Lokki ihan itte!

Vierailija
7/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet tuosta summasta olisi voinut säästää lentämällä rahvaan seassa ja yöpymällä perushotellissa.

Vierailija
8/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö j.....auta näille saada mitään rotia tuon törsäämisen kanssa!!? Nyt jonkun pitäisi puuttua tähän! 

Vierailija
9/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan äänestä vihreitä, ne edustajat yleensä on varakkaista perheistä pääkaupunkiseudulta. Tavallaan kokoomuslaisia ihan.

Vierailija
10/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli valiokuntamatka ja matkustajina oli joka puoleen edustajia. Seuraavat henkilöt olivat reissussa:

Matkalla olivat mukana puheenjohtaja Jenni Pitko (vihr) ja jäsenet Marko Asell (sd), Noora Fagerström (kok), Petri Huru (ps), Mai Kivelä(vas), Hanna Kosonen (kesk), Mikko Ollikainen(r) ja Mikko Polvinen (ps). Lisäksi matkalle osallistui valiokuntaneuvos Marja Ekroos.

Valiokunnan varapuheenjohtaja Eveliina Heinäluoma (sd) ja jäsen Sara Seppänen (ps) peruivat matkansa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d9418873-2c1a-44e3-8e38-041521a09…

Vierailija
11/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä hiilijalanjälki.

Vierailija
12/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää tekopyhyyttä. Miksi businessluokka, tuon pitäisi olla jo ihan periaatteesta kielletty? Ihan hyvät koneet muutenkin pitkillä lennoilla. Ja hotelliksi olisi kelvannut edullisempi 4 -5 tähden hotelli. 

Vierailija
13/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ympäristötyön onnistuminen Intian kaltaisissa nopeasti kehittyvissä maissa voi olla ratkaisevaa ilmastonmuutoksen ja luontokadon ratkaisemisessa. Siksi meidänkin on oltava kiinnostuneita siitä. Varsinkin, kun siitä voivat samalla hyötyä vihreän siirtymän suomalaiset yritykset"

Ai no ei sitten mitään. Lentäkää vain bisnesluokassa ympäri maailmaa.

Vierailija
14/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samanlaisia minä-minä-minä -tyyppejä, oli puolue sitten mikä tahansa. 

Olen pettynyt päättäjiimme. Emme me tuollaisia äänestäneet. 

Vierailija
15/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki samanlaisia minä-minä-minä -tyyppejä, oli puolue sitten mikä tahansa. 

Olen pettynyt päättäjiimme. Emme me tuollaisia äänestäneet. 

Kyllä äänestitte. Siksihän ne lentelevätkin pitkin maailmaa.

Vierailija
16/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli valiokuntamatka ja matkustajina oli joka puoleen edustajia. Seuraavat henkilöt olivat reissussa:

Matkalla olivat mukana puheenjohtaja Jenni Pitko (vihr) ja jäsenet Marko Asell (sd), Noora Fagerström (kok), Petri Huru (ps), Mai Kivelä(vas), Hanna Kosonen (kesk), Mikko Ollikainen(r) ja Mikko Polvinen (ps). Lisäksi matkalle osallistui valiokuntaneuvos Marja Ekroos.

Valiokunnan varapuheenjohtaja Eveliina Heinäluoma (sd) ja jäsen Sara Seppänen (ps) peruivat matkansa.

Eli yksi vihreä ja eniten persuja. Otsikosta ois voinu päätellä toisin. 

Vierailija
17/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Pitko ja Noora Fagerström harjoittavat mautonta kulttuurista omimista poseeraamalla bindi eli kastin merkki otsassaan.

Vierailija
18/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän hyötyä tästäkin luksusmatkasta oli Suomelle? Voisiko siitä saada jonkinlaisen selvityksen? Joukko mattimeikäläisiä menee turistikohteisiin tutustumisen lomassa patsastelemaan ja ihmettelemään jonkun firman tiloihin - siinä taas maamme ulkomaankauppa lähtee vetämään?

Vierailija
19/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottivat edelläkävijästä, maailmankuulusta tähtipoliitikosta mallia instakuvia myöten.

Vierailija
20/247 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta leikataan, mutta kansanedustajien luksuslomaan on varaa. Miksei voineet ottaa turistiluokan lentoa ja 3* hotellia verovaroilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme