Tuliko teille rokotuksen sivuoireet samana iltana vai myöhemmin?
Sain eilen, pistoskohta on arka. Mietin vain, kuinka moni saa oireita vielä myöhemmin.
Kommentit (70)
Aijaijai heti nipisti kun pistivät.
Olen saanut sen kuvan, että jotkut oireet voivat tulla vasta kuukausien/vuosien kuluttua. Jotenkin älytöntä lukea näitä kommentteja, että "Mulle ei tullut mitään oireita", kun on mennyt yksi päivä rokotuksesta!
Sokeaa luulla, että vaara on ohi kun yhdessä tai kahdessa päivässä ei tullut kipeäksi. Ymmärtääkseni haittaoireet ovat niin monimuotoisia, ettei niitä osata edes laittaa rokotuksen piikkiin. Esim väsymysoireyhtymä. Googleta jos et tiedä mikä se on.
Toissapäivänä sain rokotuksen, ei mitään oireita. Pistäjä onnistui sohaisemaan jotain pientä suonta, pistoskohtaan nousi kohtuullinen komea mustelma.
Puolisi rokotettiin reilu viikko sitten, ei myöskään mitään oireita.
Sain noin kuukausi sitten ensimmäisen AZ rokotteen ja suht' pieniä on sivuvaikutukset olleet.
-seuraavana päivänä 0,5C lämmönnousua
-rokotuskohta jomotti parina yönä sen jälkeen, kun olin käynyt a' 7h reissun merellä.
-Mikä hassuinta, vaimo alkoi kiinnittää huomiota siihen, että olin tuonut kaupasta neljännen jättipussillisen banaaneja, vaikkei ne olleet edes sen kummemmin tarjouksessa silloin. Ne vaan alkoivat kummasti maistumaan…
Toinen oli se, että vaimo kiinnitti huomiota, kun neljäs jakso "Avara Luonto" sarjaa oli menossa nauhalta. Erityisesti simpanssijaksot, kuin vanhoja sukulaisia olisi vanhoilta kaitafilmeiltä katsellut. Tosi mielenkiintoisia!
Surffailin netissä ja "koronarealistit" -foorumilla väitettiin, että rokotteissa olisi mukana apinan DNA:a? Voisiko se jotenkin vaikuttaa näin?
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut sen kuvan, että jotkut oireet voivat tulla vasta kuukausien/vuosien kuluttua. Jotenkin älytöntä lukea näitä kommentteja, että "Mulle ei tullut mitään oireita", kun on mennyt yksi päivä rokotuksesta!
Sokeaa luulla, että vaara on ohi kun yhdessä tai kahdessa päivässä ei tullut kipeäksi. Ymmärtääkseni haittaoireet ovat niin monimuotoisia, ettei niitä osata edes laittaa rokotuksen piikkiin. Esim väsymysoireyhtymä. Googleta jos et tiedä mikä se on.
Älä unohda mainita autismia.
Vierailija kirjoitti:
"Olen saanut sen kuvan, että jotkut oireet voivat tulla vasta kuukausien/vuosien kuluttua. "
Mistä ihmeestä noin täydellisen väärän kuvan olet onnistunut onkimaan????
Et kai vaan ole sortunut surffailemaan roskafoorumeilla?
Seuraavana päivän väsytti todella paljon, särki paikkoja
Käsi tuntui kummalliselta pari päivää. Rokotuksesta seuraavana päivänä tuli lievää huimausta.
Viikko rokotuksen jälkeen oli lihaskipuja.
Sanoisin, että ei mitään oireita. Pistoskohta hieman arka ekana päivänä, kuten muidenkin rokotusten ottamisen jälkeen se on (esim. punkkirokote).
Nyt kun rupesin asiaa oikein miettimään, niin tokana päivänä oli pari tuntia aivan hento jomotus päässä, mutta sitä saattaa olla joskus muutenkin. Ja tokana yönä nukahdin normaalia aiemmin ja nukuin paremmin kuin yleensä. Uneton sain hyvät unet siis. Se on mulle epänormaalia, mutta oli myös aika ihanaa että uni tuli helposti.