Onko ok jos mies pesee hampaansa vain kerran päivässä ja käy suihkussa vain joka toinen päivä?
Kommentit (128)
Miesvihaketju
Muutun kyllä jo päivässä niin hikiseksi ja rasvaiseksi,, että pakko käydä joka päivä suihkussa. Varsinkin jos tekee jotain fyysistä. Kainalot haisee yleensä iltaisin jo aika pistävältä. Ehkä joku vähemmän likaantuva voi käydä harvemmin. Itselle vaan kehittyy munaskuihinkin sen verran paksut aromit päivän aikana, että ei niitä kyllä mielellään haistele.
Itse tunnen yhen tumman 185cm jätkän joka on vähän jason mamoan näköinen. Heti löytyy pilllua baarista vaikkei olisi käynyt yli viikkoon suihkussa. Pokaamistekniikka sillä on tyyliin heti tarrata kiinni perseeseen.
Tässä kai pitäisi sanoja jotain naisten tekopyhyydestä ja jännä miehistä...
Vierailija kirjoitti:
Ihme uskonto tämä, että suihkussa pitäisi joka päivä käydä. Mulla ei ainakaan iho kestä jatkuvaa kovalla vedellä lotraamista. Joka toinen päivä on hyvä.
Itse en kyllä luopuisi hampaiden pesusta aamuin illoin, koska kyllä omat hampaat ainakin sen tarpeessa ovat. Mutta jos toisen henki ei haise eivätkä hampaat näytä likaisilta, mitäpä se minulle kuuluu, kuinka usein muut pesevät?
Onneksesi olet vissiin siistissä toimistotyössä. Esim.minun työssäni olisivat hajuhaitat aika sietämättömät jos en kävisi suihkussa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pesisin hampaat aamuisin? Purskutan suuvedellä niin saan raikkaan hengityksen, mutta hampaat raaputan vain jos on hammaslääkäriin asiaa.
Suihkussa käyn kun on tarvis, ei läheskään joka päivä. Deodorantti on keksitty.
M41, naimisissa jo 10 vuotta
Tämä, jos illalla pesee eikä sokerista juo niin mites ne hampaat likaantuu yöllä.
Suuvesi on keksitty. Hampaiden harjaus pienenä on tärkeää aamuin illoin ei aikuisena, toki naiset toimivat näin ja valkaisevat hampaitaan ja ajavat kaikki karvansa
Käyn suihkussa joka ilta ennen nukkumaan meno ja en olisi miehen kanssa, joka ei niin tekisi. Jos mies ei käy suihkussa, niin olettaisin hänen olevan masentunut tai muuten vain elämän olevan sekaisin ja silloin hän ei olisi minun mies. Tuskinpa hän olisi silloin muutenkaan mikään löytö ja unelmien mies, jos ei edes itsestään huolehdi. Mitäköhän muita mörköjä hänen elämästään ja tavoistaan silloin löytyykään, jos ei halua pitää edes itseään puhtaana, sitä en halua tietää, yök. Olen itse myös aika liikunnallinen, joten odotan miehenkin liikkuvan ja silloin suihkussa käyminen ei saa olla mahdoton ajatus.
Hampaani olen tottunut harjaamaan aamuin illoin ja sen todella huomaa, jos hampaat jättää harjaamatta. Hampaiden välit ja pinnat ovat silloin mömmöiset ja suu ällöttävän tuntuinen, joten tottakai odotan, että mies harjaa hampaansa myös.
Ei. Suihkussa pitäisi käydä aina kun käy paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Suuvesi on keksitty. Hampaiden harjaus pienenä on tärkeää aamuin illoin ei aikuisena, toki naiset toimivat näin ja valkaisevat hampaitaan ja ajavat kaikki karvansa
Äidistäsikö ja hänen kynitystä broileristaan puhut taas?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Suihkussa pitäisi käydä aina kun käy paskalla.
Käytkö sinä? Et taida olla työelämässä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi saatana. En kyllä itse olisi tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät joka päivä käy vähintään kerran suihkussa ja pese huolella peräaukkojaa, ja vaihda alushousujaan. Myös hampaat vähintään kerran päivässä. Koskee siis niin miehiä kuin naisiakin. Hyi saatana mitä mielisairaita sikoja olette jos ette näin toimi. Hyi saatana.
M37
...mitä ihmettä sinä tunget peräaukkoosi jos se pitää niin huolella pestä päivittäin?
Useimmat meistä sontivat sen peräaukon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelättävää suihkussa ja hampaidenpesussa on?
Näin, miksi hampaita ei voisi pestä kahdesti päivässä? Ja miksi suihkussa ei voisi käydä joka päivä? Kenelläkään ei ole niin kiire, ettei ehtisi, sitä asiaa on ihan turha syyttää.
Jos ihminen harrastaa liikuntaa, niin silloin varsinkin hänen pitää käydä suihkussa ennen nukkumaan menoa. Ilmeisesti nämä suihkussa käymättömät ovat vain sohvalla tai jonkun tietokoneen ääressä viihtyviä lössyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos reikiä ei tule silloin, kun pesee kerran päivässä, niin on turha pestä kahdesti.
Ongelmasi tulee olemaan parodontiitti, eli lopulta hampaan irtoamiseen johtava sairaus, joka ei koskaan parane kerran iskettyään.
T. SuuhygienistiOmat hampaani reikiintyvät harvakseltaan, pesin ne kerran tai kahdesti päivässä, tai kerran kuussa (vuosien ajan, ennen kuin masennuslääkitys saatiin kohdalleen), mutta kiinnityskudossairautta ei ole tullut, eikä erityisemmin hammaskiveäkään. Olen siis empiirisesti todennut että on ihan yksi paskanhailee miten niitä puhdistaa, enemmän on tuurista ja kai genetiikasta kiinni mitä niille käy.
Nykyisin pesen iltaisin, ei ole tullut reikiä pitkään aikaan. Hammaslankaa käytän ruuan jälkeen.
Noin se minullakin oli pitkään, kunnes ei ollutkaan. Hammaskiveä ei ollut vuosienkaan saatossa tullut, mutta reikiä oli tullut useampi vaikka olin jo vuosia sitten alkanut huolellisemmaksi hampaideni kanssa ja ikinä ennen ei ollut reikiä.
Kannattaako sitä kiinnityskudossairauttakaan odottaa, vai olisiko järkevämpää ehkäistä sitä?
Muutenkin tässä ketjussa pakko ihmetellä, miksi niin monen tuntuu olevan vaikea pestä hampaat aamuisin kun kuitataan homma vain jollain "ei sitä tarvii tehdä kuin kerran päivässä".
Hampaat olisi hyvä pestä kahdesti päivässä mutta suihku nyt riittää kahdesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Suuvesi ei korvaa harjausta. Miten se ikään liittyy? Miksi se ei olisi aikuisena enää tärkeää?
Perustele nyt edes kun noin itsevarmasti suollat typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pesisin hampaat aamuisin? Purskutan suuvedellä niin saan raikkaan hengityksen, mutta hampaat raaputan vain jos on hammaslääkäriin asiaa.
Suihkussa käyn kun on tarvis, ei läheskään joka päivä. Deodorantti on keksitty.
M41, naimisissa jo 10 vuotta
Tämä, jos illalla pesee eikä sokerista juo niin mites ne hampaat likaantuu yöllä.
Olet varmaan kuullut bakteereista. Huonot sellaiset täytyy säännöllisesti harjata pois etteivät aiheuta vahinkoa.
Tietenkin on hyvin epämiehekästä jos on kerran kuiva iho joka kestä jatkuvaa suihkuttelua ja eräät vahvasti tuoksuvat suihkugeelit aiheuttaa sitten kovan kutinan.
Ite pesen hampaat yleensä samalla kun käyn suihkussa, ja silloin jos olen lähdössä jonnekkin. Suihkussa käyn yleisesti noin kerran päivässä. Paitsi jos treenaan ja hikoilen, sit useemmin mut en välttämättä jaksa joka kerta käyttää pesuaineita. En jaksa myöskään pestä hampaita silleen säännöllisesti aamuin illoin koska mun unirytmit vaihtelee niin radikaalisti. Jos en oo jaksanu käydä suihkussa eikä oo likanen olo tai en oo menossa minnekkään niin silloin pesen hampaita vain jos on liian ällö olo eli niissä on liikaa plakkia. Eipä oo näyttäny reikiintyvän vaikka ei orjallisesti rutiinien mukaan niitä pesiskään.
Jos kerran kuussa viitsii, pysyvätpähän akat poissa ympäriltä.
Ei ole ongelma, itse voin olla kolmekin päivää käymättä suihkussa. Ihmiset ovat yli hygieenisiä. Minua viehättää miehen luonnollinen tuoksu.