Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi vie sinut lomalle Auschwitziin, miten suhtaudut?

Vierailija
17.05.2021 |

Miten suhtaudut tähän kauheen lomakohdevalintaan?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi käydä Auschwitzissä. Oli pysäyttävä kokemus ja sai miettimään miten hyvin omat asiat on.

Joku mainitsi aikaisemmin Zakopanen. Aivan ihana paikka esim. päiväretkikohteeksi. Suolakaivos oli myös upea sekä Krakova. Voisin todellakin mennä uudestaan, jopa Auschwitziin.

Vierailija
42/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee minut paremmin, eikä vie ns. ihmisten ilmoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämmöinen miesrakkauden aikakausi sitten minulle koittaisi, menisin kyllä mukaan historiamatkalle. Häämatkana hieman goottimainen mutta jep.

Vierailija
45/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin, koska meistä kahdesta minä haluaisin käydä siellä, mies ei.

Vierailija
46/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien, erityisesti na#simielisten persujen pitäisi käydä tuolla. Ihmisen pahuus tulee iholle - hetken aikaa arvostaa arkipäivää

Siis olisin erittäin tyytyväinen (ellei mies sitten menisi sinne teemalla "uusinta äkkiä - hieno homma")

Vierailija
47/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käntäisin ap:n kysymyksen toisin päin.

Jos miehenä ehdottaisin vaimolle vierailua yhtenä lomapäivänä  maailmanhistorian yhdessä tunnetuimmista kohteista, mutta hän viettäisi senkin päivän mieluummin shoppailemassa jotain krääsää, niin sahalle olisi tarvetta.  Siis sille työkalulle, millä tasataan kattilat tasaeriin kahteen läjään....

Vierailija
48/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Olen aina halunnut käydä siellä ☺️

Vierailija
49/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti, kiitos kysymästä. Paikka vaikutti suuresti ja reissu oli ikimuistoinen.

Aiotaan viedä lapsetkin sinne, kunhan ovat niin isoja että kykenevät asiaa käsittelemään. Aika moni sinne pitäisi viedä käymään, tulisi vähän perspektiiviä elämään.

Vierailija
50/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin mutta kertoisin miehelle että suren samalla myös keskitysleirillä kuollutta isoisääni jota arvostan suuresti, tippui vahtitornista.

Älä valehtele. Ei ihminen voi tippua, ainoastaan neste tippuu.

Vierailija
51/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut koffin-pokemonin sieltä.

Vierailija
52/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"5 Min ja valmis uuniin" luki tälle sivulle ilmaantuneessa mainoksessa.

Olen aina halunnu vierailla Auschwitzissa ja Berliinin Holocaust-museossa. Toisen maailmansodan tapahtumat, juutalaisten karu kohtalo ja vastarintaliikkeen toiminta miehitetyssä maissa kiinnostivat minua jo lapsena.

Vierailija
53/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"5 Min ja valmis uuniin" luki tälle sivulle ilmaantuneessa mainoksessa.

Olen aina halunnu vierailla Auschwitzissa ja Berliinin Holocaust-museossa. Toisen maailmansodan tapahtumat, juutalaisten karu kohtalo ja vastarintaliikkeen toiminta miehitetyssä maissa kiinnostivat minua jo lapsena.

Vierailija
54/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin mutta kertoisin miehelle että suren samalla myös keskitysleirillä kuollutta isoisääni jota arvostan suuresti, tippui vahtitornista.

Älä valehtele. Ei ihminen voi tippua, ainoastaan neste tippuu.

Me kylläkin vihervasemmistossa olemme sitä mieltä että litteä maa ei mahdollista kenenkään eikä minkään tippumista. Me nousemme ylöspäin 9,81 km/h kiihtyvään tahtiin mikä luo illuusion painovoimasta. Vain natzismukset leijuvat, näemme niitä aivan kaikkialla.

Vierailija
55/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kiukkukohtauksen. Olisin halunnut mieluummin Havaijille...

Tosiasiassa minulla ei ole miestä, ei luultavasti tulekaan. Ahmin kaiken historiatiedon jonka käsiini saan.

Vierailija
56/56 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käytykin keskistysleirillä. Tosin aloite siellä käyntiin tuli minulta ja lapseni kiinnostui siitä myös.