Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi vie sinut lomalle Auschwitziin, miten suhtaudut?

Vierailija
17.05.2021 |

Miten suhtaudut tähän kauheen lomakohdevalintaan?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, koska olen kiinnostunut historiasta ja maailmansotien ajoista. Onhan se myös Unescon maailmanperintökohde. Pääkohteemme voisi olla Krakova, josta tehdään sitten päiväretki Auschwitziin.

Vierailija
22/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolle kohteelle kostuvat naiset, niin yrjö lentää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin innoissani, olen aina halunnut käydä siellä. Olisi ihanaa löytää tuollainen joka on vähän oudolla tavalla historianörtti, kuten minä. Vielä jos vie minut Belfastiin Titanic-museoon, niin olen loppuelämäni hänen.

Kosinta KGB:n tutkintavankilassa?

Vierailija
24/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mieheni on tehnyt. Oltiin viikko Krakovassa ja käytiin muissakin kohteissa. Auschwitz oli todella vaikuttava paikka, en unohda ikinä. Oli ehkä elämäni paras loma.

Vierailija
25/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys

Vierailija
26/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka kuuluu yleissivistykseen jos siellä päin on liikkeellä. Ei edes tarvitse olla mikään historian suuri ystävä.

Vierailija
27/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän, koska olen aina halunnut käydä Auschwitzissa. Samalla voi käydä mm. Krakovassa ja Zakopanessa.

Samalla reissulla kannattaa käydä Wieliczkan suolakaivoksessa.

Kyllä, se on upea!

Ei voisi edes uskoa, että harmaa on niin kaunista.

Vierailija
28/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin mennä ,mutta mies on sitä mieltä, että se on liian rankkaa. Tuntee kai minut paremmin kuin minä itse.

Vierailija
29/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin liki onnellinen, koska pakkohan siellä on kerran elämässä käydä.

Viime matkalla Krakovaan Auschwitzin reissu peruuntui ja Krakova on niin kiva kaupunki itsessään, että olisi mahtavaa palata sinne.

Nyt siis myös Auschwitz-Birkenaun nähden.

Vierailija
30/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmittelisin, koska olen siellä jo käynyt sisarporukan reissulla ja maailmassa on paljon kohteita, mutta lähtisin.

Vierailija
31/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin mennä ,mutta mies on sitä mieltä, että se on liian rankkaa. Tuntee kai minut paremmin kuin minä itse.

Voi kai sen noinkin muotoilla, holhoavan asenteen, vastenmielistä.

Vierailija
32/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsfgedr kirjoitti:

Ei mua oo kukaan vienyt lomalle Autsviskiin. En siis tiesä. OOttelen millon joku veisi. Kerron sitten  heti kun tiedän

Ei sinun tarvitse kertoa.

Vierailija
33/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette menossa lomalle Krakovaan, sitä kaupunkia voin suositella täysin varauksetta, yksi upeimpia paikkoja, mitä olen nähnyt. Paljon nähtävää ja loistavaa ruokaa. 

Ja kuulosti ajatus miten kammottavalta tahansa, Auschwitz kannattaa nähdä. Se on surullisin ja hiljaisimmaksi vetävä paikka mitä olen ikinä missään nähnyt, mutta yhtään hetkeä en ole sitä katunut, että se tuli käytyä näkemässä. Se on todellakin näkemisen ja ajattelemisen arvoinen paikka. Ja sen näkeminen ottaa sen yhden päivän siitä lomasta. 

Vierailija
34/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja suostuisin, olemmehan molemmat kiinnostuneita historiasta. Olemme jo käyneet siellä, joten ei hän enää pyydä.

Vierailija
35/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet siellä jo kerran joten toivoisin toista matkakohdetta.

Vierailija
36/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin koska halunnut käydä siellä

37/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla mies? Olenko minä nainen? Vai mies? Homo? 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
38/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä voisi käydä kerran elämässä. Lomani pitää sisällään kaikenlaista mielenkiintoista yleensä. 

Vierailija
39/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka historia kiinnostaa minua kovasti, kyseinen paikka olisi itselleni liikaa, tiedän sen käymättäkin. Tyttäreni kävi siellä ja kertoi jonkin verran paikasta. En pystyisi, liian surullinen ja kauhea muistomerkki sille, miten hirveä eläinlaji ihminen pahimmillaan on. Kyseenalaistaisin varmaan avioliittoni, jos ilmenisi, että mieheni tuntisi minut niin huonosti, että veisi minut sinne.

Vierailija
40/56 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä, alkaisin heti itkeä.